Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / дарынды және талантты балаларды қалай анықтаймыз?
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
дарынды және талантты балаларды қалай анықтаймыз?
Материал туралы қысқаша түсінік
мектептегі барлық мұғалімдер мен коучерлер үшін пайдалы деп ойлаймын.мектептегі дарынды балалардың мүмкіндігін арттыруда көмегі тиер
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг жоспарыКүні:28.02.17.Модуль: Дарынды және талантты балаларды оқытуТақырып: Дарынды және талантты балаларды қалай анықтаймыз ?Мақсаты: Дарынды және талантты балаларды анықтай алуға мүмкіндік жасау.Күтілетін нәтиже: оқу үдерісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балаларды ажырата алады,анықтайды.
кезеңдер
уақыт
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Қамтылатын модульдер
Ресурстар
кіріспе
5 мин
Ұйымдастыру: «Гүлмен тілек» әдісі арқылы топқа біріктіру
Қатысушылар салфеткалардан гүл жасап, бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлап тілек айтады, гүлдердің түсіне қарай топтасады (ақ гүл, сары гүл, қызыл гүл)
1.СТО
1.Салфеткалар, түрлі-түсті қағаз
Негізгі бөлім
10 мин
15 мин
1 Дарынды және талантты бала туралы бейнеролик көрсету.2.Ой шақыру1. түрткі сұрақ:- Дарынды бала мен талантты баланың айырмашылығы қандай?2. Сынақтан өткізу сұрағы:-дарынды және талантты балаларды анықтау мақсатында не жасау керек?- өз тәжірибеңізден мысал келтіре аласыз ба?3. бағыттау сұрағы:- сізде осы пікірге келісесіз ба?
3.МАН мен теориялық жұмыс52-53бет
1.«Кинометафора» әдісі арқылы ой толғаныс жасайды, топта талдайды.
2. сын тұрғысынан ойланады.
3 «Автобус аялдамасы» әдісі арқылы топ мүшелері бір-біріне түсіндіреді,талдайды.
1.АКТ
2.СТО
3.Д.О.
1.ноутбук«Жамбыл Дүйсенов», «Талантты бала» туралы бейнефильмдер
3. мәтін жазбалары
Қорытынды бөлім
15 мин
1.Тақырыпқа байланысты он түйінді сөздерді жазады, әр топқа сол сөздерді қатыстырып I. Эссе жазуғаII. Өлең шығаруIII. Әнге қосу2. Кері байланыс «Чемодан, еттартқыш, себет» әдісі арқылы қорытынды жасайды
1.Қатысушылар «Микс» әдісін пайдаланып . Эссе жазады. Өлең шығарады. Әнге қосады
2«Чемодан, еттартқыш, себет» әдісі арқылы алған жаңа иделарын - чемоданға, әлі де қорытуды қажет ететінді – еттартқышға, қажет емес деген ойларын – себетке стикерлерге жазып жапсырады
1.Дарынды және талантты б.ж.
1., маркер, түрлі-түсті қағаз,
2.«Чемодан, еттартқыш, себет» суреті,стикер
Коучинг жоспарыМодуль: Дарынды және талантты балаларды оқытуТақырып: Дарынды және талантты балалардың сипаттамаларын қалай дамытуға болады ?Мақсаты: Дарынды және талантты балалардың сипаттамаларын талдау арқылы мүмкіндіктерін дамыту.Күтілетін нәтиже: оқу үдерісінде талантты және дарынды балалардың сипаттамаларын біледі,дамыту жолдарын қарастырады.
кезеңдер
уақыт
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Қамтылатын модульдер
Ресурстар
кіріспе
10 мин
Ұйымдастыру: 1.«Мазойка» әдісі арқылы топқа біріктіру
2.психологиялық тест «Мен қандаймын?»
1.Қатысушылар сурет қиындыларынан құрастыру арқылы «Ақын», «Әнші» топтарына бірігеді. 2.екі қолдарымен бірдей 1-10 дейінгі сандарды жазады.Кейін ұқсас жұп сандарды таңдау арқылы тест жауаптарын біледі.
1.
1. сурет қиындылары
2. А4
Негізгі бөлім
7 мин
15 мин
5мин
1.қызығушылықты ояту
2.МАН мен теориялық жұмыс 51-52 бетПрактикалық жұмыс:дарынды және талантты балалардың қабілетін арттыруға арналған тапсырмалар құрастыру
3.Сергіту сәті «Әртүрлі ән стильдері» әдісі арқылы
1. «Бэкроним» әдісі арқылы талантты,дарынды сөздеріндегі әріптерге сөз құрастырып,сол сөздерден сөйлем құрастырады.2. оқиды,топта талдайды.«Джигсо» әдісі арқылы
1. «SWOT» әдісі арқылы мықты, әлсіз, мүмкіндік, қауіп-қатерін талдап шығады
2.кері байланыс парағын толтырады
1.ОҮБ
1., маркер, А4
2. кері байланыс парағы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз