Дарынды және талантты балалармен жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дарынды және талантты балалармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды Талантты Дарындылық
Материалдың қысқаша нұсқасы

Коучинг тақырыбы:


Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Мақсаты:


  1. Дарынды және талантты оқушыларға деген көзқарасты өзгертуге ықпал ету

  2. Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру

  3. Жаңалыққа құштарлығын ояту.

  4. Дарынды және талантты балаларды анықтауда мінез-құлқы сипаттамасын білу және оны тәжірибелерінде қолдану.

  5. Ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді тиімді пайдалану.

Оқыту нәтижесі:

  1. Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табу үшін ойланып кетті.

  2. Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады,оны өз тәжірибелерінде қолданады.

  3. Оқушыларды білім жүйесімен ғана қаруландырып  қоймай, олардың назарын, білгендерін, жадында сақтай білу қабілетін, ойлауын, тіл шеберлігін, білімге құштарлығын, өмірге көзқарасының дұрыс қалыптасуына, ықыласын, төзімділігін, іскерлігін, ізденімпаздығын, шығармашылық қабілетін, басқа да қасиеттерін жетілдіруде дарынды және талантты балаларды мінез-құлқы сипаттамасы бойынша анықтай алады.

  4. Ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді тиімді қолдана алады

Негізгі идеялар:

1) Талантты және дарынды балаларға білім беру ортасын құру.

2) Олардың қалыпты жұмыс істеу мүмкіндік жасау.

КОУЧИНГ сабақтың өту барысы:


Тапсырманың сипаты


Берілген тапсырманы орындаудағы қолданылған тәсілдер

Сергіту сәті

Кім жылдам?

Мен кіммін?

Қатардағы ұстаздардың бірімін,

Көргім келет шәкірттердің биігін.

Не үшін?

Үйретемін баланы,

Бала деген ертеңгі қазақ жалғасы.

Жалғас деген Отанымның жастары.

Кімді мен үйретемін және қалай?

Құқылы әрбір шәкірт білімге сай.

Сондықтан да зерделеп зерттеймін де,

Мақсат үшін қолданамын әдіс талай.

Қазақтың еселенсе несібесі

Гүлдене берсе игі киелі елі.

Сол ұрпақтың бәрі де білім алған,

Міне бұл ұстаздықтың нәтижесі.


Мұғалімдер бір қатар өлең шумағын айтады

1. Ұйымдастыру кезеңі:

а)әріптестерді қарсы алу

б)әріптестерді топтарға бөлу

(дарынды, талантты деген сөздердің әріптерін әр түсті қағазға жазып, қиып тарату)

(10 мин)

І тапсырма

Дарынды

Таланты

Талант дегеніміз не?

Дарын дегеніміз не?

Талантты бала дегеніміз қандай бала?

Дарынды бала дегеніміз қандай бала?

Дарындылық туралы екі түрлі көзқарас қалыптасқан.

Сіздің ойыңыз...

1.Балалардың барлығы да

дарынды болады...

2.Дарынды балалар

сирек кездеседі...


Сонымен сіздің ойыңызша

Дарынды бала дегеніміз...

Дарындылық дегеніміз бірнеше қасиеттердің жиынтығы, ынтасы, шығармашылығы, табиғи қабілеттері.

Дарынды дегеніміз бала қабілетінің жоғарғы деңгейд бірнеше салада көрсете білуі, жалпы интелектуалдық дамуы мен нәтижені көрсету

потенциалы.

Миға шабуыл немесе ой қозғау:

Топтық жұмыс.


Мұғалімдер өз ойын білдіреді



Дарынды оқушыға анықтама беріледі.

Талантты оқушыға анықтама беріледі.


Мұғалімдер дарынды оқушы туралы өз ойларын ортаға салады.


(постермен жұмыс)

Ойын «Жасырынбақ»

ІІ тапсырма

Суреттер таратылады.

  1. Дарынды бала бар ма?

  2. Оның дарындылығын қалай анықталды?

  3. Таланты бала бар ма?

  4. Ол қай салада?



Дж.Ренцуллидің дарындылық моделі.

1 – интеллектуалдық

компонент (зейін, ес, және ойлау үрдістерінің деңгейі)

2 – креативтік немесе

шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму деңгейі, ерекшелігі және нәтижелілігі)

3 -мотивациялық компонент (танымдық және зерттеу белсенділігі).

Мұғалімдер өз ойын білдіреді

Суретіне қарап талдайды






Дж.Ренцуллидің қай дарындылық моделіне жататынын анықтайды және нақты дәлелдер келтіреді


«Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім»

Эссе жазу 5 минут




Бағалау

Өздерінің бүгінгі сабақтан алған әсерлерін смайлингтер арқылы білдірді.

«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі бойынша бір-бірінің іс-әрекеттеріне баға беру










Дж.Ренцуллидің дарындылық моделі.


  • 1 – интеллектуалдық

компонент (зейін, ес, және ойлау үрдістерінің деңгейі)

  • 2 – креативтік немесе

шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму деңгейі, ерекшелігі және нәтижелілігі)

  • 3 -мотивациялық компонент (танымдық және зерттеу белсенділігі




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.05.2018
2316
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі