«Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдары»
коучинг жоспары
|
|
Күні: |
Тренер: |
||
|
Тақырыбы |
«Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдары» |
|||
|
Мақсаты |
Мектеп мұғалімдерінің дарынды балалармен жұмысында жаңа педагогикалық технологияларды тиімді қолданулары, бала дарындылығының ашылуы мен дамуына ықпал жасауы бойынша кәсіби деңгейлерін көтеру және оларды мақсатқа бағытталған ұйымдастыру жұмыстарына баулу. |
|||
|
Нәтижесі |
Мұғалімдер заманауи білім беруде дарынды және талантты балаларды оқыту және анықтау жолдары туралы ақпарат алады, олармен жүргізілетін жұмысты жоспарлау әдісімен танысады, болашақта өз тәжірибелерінде қолдануға бейімделеді. |
|||
|
Түйінді идея |
Талантты және дарынды балаларды оқыта отырып, табысты оқытуға қол жеткізу. |
|||
|
Сілтеме |
Мұғалімге арналған нұсқаулық, үлестірмелі материалдар |
|||
|
Ресурстар |
Сабақта қолданылатын материалдар: А - 3, 4 парақтары, стикер, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары, бейнеролик. |
|||
|
Коуч барысы |
||||
|
Уақыты |
Коучтың әрекеттері |
Мұғалімдердің іс әрекеті |
||
|
5 мин
|
1.Ұйымдастыру кезеңі Сергіту сәті,қатысушыларды ортаға шақыру, суреттер арқылы 3-топқа бөлу. |
Шеңбер жасап, топтасып тұрып, суреттер бойынша топқа бөлінеді. 1- топ «Дарындылар» тобы, 2- топ «Таланттылар» тобы, 3- топ «Экстернат»тобы болады. |
||
|
5 минут |
Бейнеролик көрсету. Бейнеролик бойынша қатысушылардың пікірлерін тыңдау |
|
||
|
5минут
|
2. «Миға шабуыл» -Қалай ойлайсыздар, дарынды мен талантты баланың арасында қандай айырмашылық бар? -Дарынды және талантты балалар қалай оқиды деп ойлайсыздар? -Дарынды және талантты балаларды қалай анықтаймыз? -Экстернат дегенімізді қалай түсінесіздер? -Өз пәндеріңіз бойынша дарынды және талантты балалар бар ма? -Егер бар болса, олармен қалай жұмыс істейсіздер? -Дарынды оқушы жақсы оқитын оқушы ма? - Дарынды оқушымен жұмыста мұғалімге қандай талаптар қойылады |
Қатысушылар дарынды және талантты балалар туралы ашық сұрақтар негізінде бір-бірімен ой бөліседі.Өз беттерінше дарынды және талантты балаларды анықтауға тырысады.
|
||
|
10 минут |
3."Бірге ойлаймыз "әдісі.(Талант, дарын, дарындылықтың ерекшелігі. Талантты және дарынды балалармен жұмысын презентация арқылы түсінік беру. |
Мұғалімдер бір - бірімен ақылдасып, постер қорғайды. |
||
|
5 минут |
4.Пікірталас "Дарындылық туралы 2 түрлі көзқарас қалыптасқан" 1."Балалардың барлығыда дарынды болады", 2."Дарындылық сирек кездеседі" |
Мұғалімдер пікірталасқа қатысады.
|
||
|
5 минут |
Кері байланыс: 1. Бүгінгі коучинг сабағы сізге түсінікті
болды ма? 5.Ұсыныстарыңыз бар ма? |
Бес саусақ салынған параққа бес сұраққа кері байланыс жасау.
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдары» коучинг жоспары
«Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдары» коучинг жоспары
«Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдары»
коучинг жоспары
|
|
Күні: |
Тренер: |
||
|
Тақырыбы |
«Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдары» |
|||
|
Мақсаты |
Мектеп мұғалімдерінің дарынды балалармен жұмысында жаңа педагогикалық технологияларды тиімді қолданулары, бала дарындылығының ашылуы мен дамуына ықпал жасауы бойынша кәсіби деңгейлерін көтеру және оларды мақсатқа бағытталған ұйымдастыру жұмыстарына баулу. |
|||
|
Нәтижесі |
Мұғалімдер заманауи білім беруде дарынды және талантты балаларды оқыту және анықтау жолдары туралы ақпарат алады, олармен жүргізілетін жұмысты жоспарлау әдісімен танысады, болашақта өз тәжірибелерінде қолдануға бейімделеді. |
|||
|
Түйінді идея |
Талантты және дарынды балаларды оқыта отырып, табысты оқытуға қол жеткізу. |
|||
|
Сілтеме |
Мұғалімге арналған нұсқаулық, үлестірмелі материалдар |
|||
|
Ресурстар |
Сабақта қолданылатын материалдар: А - 3, 4 парақтары, стикер, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары, бейнеролик. |
|||
|
Коуч барысы |
||||
|
Уақыты |
Коучтың әрекеттері |
Мұғалімдердің іс әрекеті |
||
|
5 мин
|
1.Ұйымдастыру кезеңі Сергіту сәті,қатысушыларды ортаға шақыру, суреттер арқылы 3-топқа бөлу. |
Шеңбер жасап, топтасып тұрып, суреттер бойынша топқа бөлінеді. 1- топ «Дарындылар» тобы, 2- топ «Таланттылар» тобы, 3- топ «Экстернат»тобы болады. |
||
|
5 минут |
Бейнеролик көрсету. Бейнеролик бойынша қатысушылардың пікірлерін тыңдау |
|
||
|
5минут
|
2. «Миға шабуыл» -Қалай ойлайсыздар, дарынды мен талантты баланың арасында қандай айырмашылық бар? -Дарынды және талантты балалар қалай оқиды деп ойлайсыздар? -Дарынды және талантты балаларды қалай анықтаймыз? -Экстернат дегенімізді қалай түсінесіздер? -Өз пәндеріңіз бойынша дарынды және талантты балалар бар ма? -Егер бар болса, олармен қалай жұмыс істейсіздер? -Дарынды оқушы жақсы оқитын оқушы ма? - Дарынды оқушымен жұмыста мұғалімге қандай талаптар қойылады |
Қатысушылар дарынды және талантты балалар туралы ашық сұрақтар негізінде бір-бірімен ой бөліседі.Өз беттерінше дарынды және талантты балаларды анықтауға тырысады.
|
||
|
10 минут |
3."Бірге ойлаймыз "әдісі.(Талант, дарын, дарындылықтың ерекшелігі. Талантты және дарынды балалармен жұмысын презентация арқылы түсінік беру. |
Мұғалімдер бір - бірімен ақылдасып, постер қорғайды. |
||
|
5 минут |
4.Пікірталас "Дарындылық туралы 2 түрлі көзқарас қалыптасқан" 1."Балалардың барлығыда дарынды болады", 2."Дарындылық сирек кездеседі" |
Мұғалімдер пікірталасқа қатысады.
|
||
|
5 минут |
Кері байланыс: 1. Бүгінгі коучинг сабағы сізге түсінікті
болды ма? 5.Ұсыныстарыңыз бар ма? |
Бес саусақ салынған параққа бес сұраққа кері байланыс жасау.
|
||
шағым қалдыра аласыз













