| Күні: | Тренер: |
Тақырыбы | «Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдары» |
Мақсаты | Мектеп мұғалімдерінің дарынды балалармен жұмысында жаңа педагогикалық технологияларды тиімді қолданулары, бала дарындылығының ашылуы мен дамуына ықпал жасауы бойынша кәсіби деңгейлерін көтеру және оларды мақсатқа бағытталған ұйымдастыру жұмыстарына баулу. |
Нәтижесі | Мұғалімдер заманауи білім беруде дарынды және талантты балаларды оқыту және анықтау жолдары туралы ақпарат алады, олармен жүргізілетін жұмысты жоспарлау әдісімен танысады, болашақта өз тәжірибелерінде қолдануға бейімделеді. |
Түйінді идея | Талантты және дарынды балаларды оқыта отырып, табысты оқытуға қол жеткізу. |
Сілтеме | Мұғалімге арналған нұсқаулық, үлестірмелі материалдар |
Ресурстар | Сабақта қолданылатын материалдар: А - 3, 4 парақтары, стикер, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары, бейнеролик. |
Коуч барысы |
Уақыты | Коучтың әрекеттері | Мұғалімдердің іс әрекеті |
5 мин
| 1.Ұйымдастыру кезеңіСергіту сәті,қатысушыларды ортаға шақыру, суреттер арқылы 3-топқа бөлу. | Шеңбер жасап, топтасып тұрып, суреттер бойынша топқа бөлінеді.1- топ «Дарындылар» тобы, 2- топ «Таланттылар» тобы, 3- топ «Экстернат»тобы болады. |
5 минут | Бейнеролик көрсету. Бейнеролик бойынша қатысушылардың пікірлерін тыңдау |
|
5минут
| 2. «Миға шабуыл»-Қалай ойлайсыздар, дарынды мен талантты баланың арасында қандай айырмашылық бар?-Дарынды және талантты балалар қалай оқиды деп ойлайсыздар?-Дарынды және талантты балаларды қалай анықтаймыз?-Экстернат дегенімізді қалай түсінесіздер?-Өз пәндеріңіз бойынша дарынды және талантты балалар бар ма?-Егер бар болса, олармен қалай жұмыс істейсіздер?-Дарынды оқушы жақсы оқитын оқушы ма?- Дарынды оқушымен жұмыста мұғалімге қандай талаптар қойылады | Қатысушылар дарынды және талантты балалар туралы ашық сұрақтар негізінде бір-бірімен ой бөліседі.Өз беттерінше дарынды және талантты балаларды анықтауға тырысады.
|
10 минут
| 3."Бірге ойлаймыз "әдісі.(Талант, дарын, дарындылықтың ерекшелігі. Талантты және дарынды балалармен жұмысын презентация арқылы түсінік беру. | Мұғалімдер бір - бірімен ақылдасып, постер қорғайды.
|
5 минут
| 4.Пікірталас "Дарындылық туралы 2 түрлі көзқарас қалыптасқан"1."Балалардың барлығыда дарынды болады",2."Дарындылық сирек кездеседі" | Мұғалімдер пікірталасқа қатысады.
|
5 минут
| Кері байланыс:1. Бүгінгі коучинг сабағы сізге түсінікті болды ма?2. Қажетіңізге жаратар ақпарат алдыңыз ба?3. Сізге ең пайдалысы не болды?4. Сізге не ерекше әсер етті ?5.Ұсыныстарыңыз бар ма? | Бес саусақ салынған параққа бес сұраққа кері байланыс жасау.
|