|
Күні:
|
Тренер:
|
Тақырыбы
|
«Дарынды және талантты оқушыларды анықтау
жолдары»
|
Мақсаты
|
Мектеп мұғалімдерінің дарынды
балалармен жұмысында жаңа педагогикалық технологияларды тиімді
қолданулары, бала дарындылығының ашылуы мен дамуына ықпал жасауы
бойынша кәсіби деңгейлерін көтеру және оларды мақсатқа бағытталған
ұйымдастыру жұмыстарына
баулу.
|
Нәтижесі
|
Мұғалімдер заманауи білім
беруде дарынды және талантты балаларды оқыту және анықтау жолдары
туралы ақпарат алады, олармен жүргізілетін жұмысты жоспарлау
әдісімен танысады, болашақта өз тәжірибелерінде қолдануға
бейімделеді.
|
Түйінді
идея
|
Талантты және дарынды
балаларды оқыта отырып, табысты оқытуға қол
жеткізу.
|
Сілтеме
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық,
үлестірмелі материалдар
|
Ресурстар
|
Сабақта қолданылатын материалдар: А - 3, 4
парақтары, стикер, маркер, қалам, критериалды бағалау
парақтары, бейнеролик.
|
Коуч
барысы
|
Уақыты
|
Коучтың
әрекеттері
|
Мұғалімдердің іс
әрекеті
|
5
мин
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
Сергіту сәті,қатысушыларды
ортаға шақыру, суреттер арқылы 3-топқа бөлу.
|
Шеңбер жасап,
топтасып тұрып, суреттер бойынша топқа
бөлінеді.
1-
топ «Дарындылар» тобы, 2- топ «Таланттылар»
тобы, 3- топ
«Экстернат»тобы болады.
|
5
минут
|
Бейнеролик
көрсету. Бейнеролик бойынша
қатысушылардың пікірлерін
тыңдау
|
|
5минут
|
2.
«Миға
шабуыл»
-Қалай ойлайсыздар, дарынды
мен талантты баланың арасында қандай айырмашылық
бар?
-Дарынды және талантты балалар
қалай оқиды деп ойлайсыздар?
-Дарынды және талантты
балаларды қалай анықтаймыз?
-Экстернат дегенімізді қалай
түсінесіздер?
-Өз пәндеріңіз
бойынша дарынды және талантты балалар бар
ма?
-Егер бар болса,
олармен қалай жұмыс
істейсіздер?
-Дарынды
оқушы жақсы оқитын оқушы ма?
- Дарынды оқушымен жұмыста
мұғалімге қандай талаптар
қойылады
|
Қатысушылар дарынды
және талантты балалар туралы ашық сұрақтар негізінде бір-бірімен ой
бөліседі.Өз беттерінше дарынды және талантты балаларды анықтауға
тырысады.
|
10
минут
|
3."Бірге ойлаймыз
"әдісі.(Талант, дарын,
дарындылықтың ерекшелігі. Талантты және дарынды
балалармен жұмысын презентация арқылы түсінік
беру.
|
Мұғалімдер бір - бірімен ақылдасып, постер
қорғайды.
|
5
минут
|
4.Пікірталас "Дарындылық туралы 2 түрлі
көзқарас қалыптасқан"
1."Балалардың барлығыда
дарынды болады",
2."Дарындылық сирек
кездеседі"
|
Мұғалімдер пікірталасқа
қатысады.
|
5
минут
|
Кері
байланыс:
1. Бүгінгі коучинг сабағы сізге түсінікті
болды ма? 2.
Қажетіңізге жаратар ақпарат алдыңыз
ба? 3. Сізге ең пайдалысы не
болды?
4. Сізге
не ерекше әсер етті ?
5.Ұсыныстарыңыз бар
ма?
|
Бес саусақ салынған
параққа бес сұраққа кері байланыс
жасау.
|