«Дарынды оқушы-дара тұлға» дарынды оқушылармен өткен дөңгелек стол
Мақсаты:Дарынды оқушылармен әңгімелесе отырып, білімге деген көзқарастарын қалыптастыру,көкжиектерін кеңейту.Ерекше қабілеттерін көрсету,басқаларға үлгі болу.
1.Психологиялық дайындық.
Көңілді әуен қосылады,әуеннен сезінгендерін сурет,өлең жазу,мәтін жазу арқылы бейнелейді.Қабырғаға іліп,жұмыстарын қорғайды.
2.Топқа бөлу.
Мақал-мәтелдер қиылып қойылады.Жалғасын тауып,мақалды толықтыру керек.Соған байланысты топқа бөлінеді.Мысалы: Өнерлінің өрісі кең.Тіл –тас жарады.Мағынасына қарай өнерлі балалар бір топ,өлең жазатын балалар бір топ,осылайша төрт топқа бөлінеді.Топ ережесін құрып,топқа ат қояды.
Өту барысы:
3.Сұрақтар арқылы пікір алмасу.
-Дарындылық қалай қалыптасады деп ойлайсыңдар?
-Бойыңдағы дарындылықты қалай ,қашан байқадың?
-Оны қалай қалыптастырып жүрсің?
- Алғашқы жетістіктерің жайлы айтып берсеңдер.
-Осы қасиеттеріңнің мамандық таңдауға пайдасы бар деп ойлайсыңдар ма?
- Өзіңе кімді үлгі тұтасың?
4. «Менің қиялымдағы болашақ» болашақ армандарын бойларындағы дарындылықтыры арқылы көрсету.Ән,сурет,өлең жазу тағы басқа өнерлері арқылы.
5. «Біліміңді тексер» әр пәннен негізгі терминдер мен оның анықтамасы жазылған қима қағаздар таратылады.Терминдер бір бөлек,анықтамасы бір бөлек қағазда болады.Яғни,термин мен анықтамасын дәл табу керек.
«Менің қолтаңбам» ойынымен дөңгелек стол аяқталады.Әр оқушыға бір-бірден әріп беріледі,барлығы сол әріптен басталатын сөздермен дөңгелек столдан алған әсерлерін,көрермендерге тілегін,ұстаздарына алғысын жеткізу керек.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Дарынды оқушы-дара тұлға»
«Дарынды оқушы-дара тұлға»
«Дарынды оқушы-дара тұлға» дарынды оқушылармен өткен дөңгелек стол
Мақсаты:Дарынды оқушылармен әңгімелесе отырып, білімге деген көзқарастарын қалыптастыру,көкжиектерін кеңейту.Ерекше қабілеттерін көрсету,басқаларға үлгі болу.
1.Психологиялық дайындық.
Көңілді әуен қосылады,әуеннен сезінгендерін сурет,өлең жазу,мәтін жазу арқылы бейнелейді.Қабырғаға іліп,жұмыстарын қорғайды.
2.Топқа бөлу.
Мақал-мәтелдер қиылып қойылады.Жалғасын тауып,мақалды толықтыру керек.Соған байланысты топқа бөлінеді.Мысалы: Өнерлінің өрісі кең.Тіл –тас жарады.Мағынасына қарай өнерлі балалар бір топ,өлең жазатын балалар бір топ,осылайша төрт топқа бөлінеді.Топ ережесін құрып,топқа ат қояды.
Өту барысы:
3.Сұрақтар арқылы пікір алмасу.
-Дарындылық қалай қалыптасады деп ойлайсыңдар?
-Бойыңдағы дарындылықты қалай ,қашан байқадың?
-Оны қалай қалыптастырып жүрсің?
- Алғашқы жетістіктерің жайлы айтып берсеңдер.
-Осы қасиеттеріңнің мамандық таңдауға пайдасы бар деп ойлайсыңдар ма?
- Өзіңе кімді үлгі тұтасың?
4. «Менің қиялымдағы болашақ» болашақ армандарын бойларындағы дарындылықтыры арқылы көрсету.Ән,сурет,өлең жазу тағы басқа өнерлері арқылы.
5. «Біліміңді тексер» әр пәннен негізгі терминдер мен оның анықтамасы жазылған қима қағаздар таратылады.Терминдер бір бөлек,анықтамасы бір бөлек қағазда болады.Яғни,термин мен анықтамасын дәл табу керек.
«Менің қолтаңбам» ойынымен дөңгелек стол аяқталады.Әр оқушыға бір-бірден әріп беріледі,барлығы сол әріптен басталатын сөздермен дөңгелек столдан алған әсерлерін,көрермендерге тілегін,ұстаздарына алғысын жеткізу керек.
шағым қалдыра аласыз













