ШҚО Семей
қаласы
«Шәкәрім атындағы үш тілде
оқытатын копбейінді гимназия»
Математика пәні мұғалімі
Калиева Манигаш Смагулбековна
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН
ЖҰМЫС
Дарынды
балалармен
жұмыс жүргізудің
мақсаты:
-
баланың шығармашылық
қабілетін және өз бетінше шығармашылық
ізденісін дамыту;
-
пәнге терең қызығушылығын
арттыру;
-
оқушының әсерлілік сезімін қалыптастыру;
-
оқушының белсенділігін
арттыру мақсатында
даму деңгейін, танымдық белсенділігін
арттыра оқыту;
-
жалпы білім -білік дағдыларын
дамыта оқыту;
- білімнің бағасын
арттыру;
Міндеттері:
-
Баланың жеке тұлғалық ерекшеліктерін дамыту, оны
қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан
дайындау
-
Балалардың кәсіби және жеке даралық
қабілетін анықтай алуына психологиялық –педагогикалық көмек
көрсету
Болжап отырған
нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең
меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі
жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра
алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі
қалаптасқан тұлға
Дарындылық
анықтамасы:
-
Іс-әрекеттің сәтті орындалуын қамтамасыз ететін
қабілеттік істің өзара сәйкестік сапалығын
айтады
-
Іс-әрекеттің жағдайдағы ерекшелігі, кеңінен
қамтылған адам мүмкіндігі.
-
Ақылдың потенциалы немесе интеллект. Оқуға,
білімге жалпы танымдық мүмкіндіктер және
қабілеті
-
Баланың табиғаты арқылы дамыған қабілет
туралы
-
Таланттылық және адамгершілігінің жоғары
жетістіктерге жеткізетін іс-шаралар
Дарынды баланың
сипаттамасы:
-
Интелектуалды сферасы
-
Білімділік өрісі
-
Ойлау қабілеті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол,
кейде бір іспен айналысса тоқтай аламайды, өз ойын ерте
жеткізеді
Дарындылық үш параметрмен
анықталады:
2017-2018 оқу жылында
дарынды балалармен
жүргізілетін жалпы жұмыс
жоспары:
№
|
Өткізілетін
іс-шаралар
|
Өткізетін
уақыты
|
Жауапты
мұғалім
|
1
|
Дарынды баланы іздеп табу және
іріктеу
|
Қыркүйек
|
Пән
мұғалімі
|
2
|
Тереңдетілген бағдарлама бойынша (жеке, топтық,
жұптап) оқыту
|
Жыл бойы
|
Пән
мұғалімі
|
3
|
Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар
өткізу
|
Жыл бойы
|
Пән
мұғалімі
|
4
|
Ізденіс жұмыстарын (реферат, баяндама,
сөзжұмбақтар, ребус, шығарма жазу, өлең шығару, т.б.)
өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру,
дамыту.
|
Жыл бойы
|
Пән
мұғалімі
|
5
|
Мектепішілік және
қалалық пәндік олимпиадаларға, конкурс-сайыстарға,
ғылыми-практикалық конференцияларға
қатыстыру
|
Кезеңінде
|
Пән
мұғалімі
|
6
|
Кенгуру, Ақбота интеллектуалдық марафонға
қатыстыру
|
Кезеңінде
|
Пән
мұғалімі
|
7
|
Жаңа педагогикалық технологиялар элементтерін
пайдалана оқыту
|
Жыл бойы
|
Пән
мұғалімі
|
8
|
Пән мұғалімдері дарынды оқушылардың
шығармашылығын жинақтайтын портфолио
жасау
|
Жыл бойы
|
Пән
мұғалімі
|
9
|
Өлең жаза алатын оқушылардың шығармашылық
белсенділігін дамыту, өлеңдерін басылымдарға
беру
|
Үнемі
|
Пән
мұғалімі
|
10
|
«Дарынды балалармен жұмыс таныстырылымы» айлығы.
Пән әдістемелік бірлестіктерінің дарынды балалармен
жұмысы
|
Сәуір
|
Пән
мұғалімі
|
11
|
Пән бойынша оқушылар білімі
мен сапасына жүйелі бақылау жүргізіп отыру. Мониторинг
жүргізу.
|
Мамыр
|
Пән
мұғалімі
|