«Шұбар орта мектебі» МКМ
Биология пәні мұғалімі Маликов Нуртас Канатовичтің
2024-2025 оқу жылына арналған
дарынды оқушылармен жүргізілетін жылдық жұмыс
ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Дарынды балаларды байқау бақылау, психологиялық ерекшеліктерін, сөйлеу, логикалық ойлау, есте сақтау қабілетін зерттеу негізінде бастауыш мектепте басталуы тиіс. Дарынды балалармн жұмыс жасау, оларды байқау, дамыту -мектеп ісінің маңызды аспектісі болуы тиіс.
Дарынды балалар :
· көпшілікпен салыстырғанда интеллектуалдық қабілеті, оқуға бейімділігі, шығармашылық мүмкіндіктері жоғары;
· белсенділікке ие;
· білім алғанда қуанады.
Шартты түрде дарынды балаларды келесі категорияларға бөлуге болады:
· балалар таңқаларлық жоғары интеллектуалдық қабілеттерімен;
· ғылымның белгілі бір облыстарында арнайы дарындылық белгілері және нақты академиялық қабілеттері бар балалар;
· шығармашылық қабілеттері жоғары балалар;
· көшбасшылық қабілеттері жоғары балалар;
· оқуда қандай да бір себептерге байланысты жетістіктерге жетпеген, бірақ жарқын танымдық белсенділігімен, ойлау қабілетенің мықтылығымен , психологиялық қалыптасуымен ерекшеленетін балалар.
Дарынды балалармен жұмыс жасау формалары:
· дарынды балалармен топтық сабақтар;
· факультативтер;
· конкурстар;
· оқушылардың талғамы бойынша үйірмелер;
· оқушылардың талдауы бойынша курстар;
· олимпиадаларға қатыстыру;
· жеке жоспарлар бойынша жоспарлар;
· профильді сыныптарда сабақтар өту,
· интеллектуалдық марафондар.
Жұмыстың мақсаты:
· мектеп және қосымша білімнің оптимальды құрылымы арқылы дарынды оқушылардың дамуына қолайлы жағдайларды жасау.
· дарынды балаларды әлеуметтік-психологиялық қолдау жүйесін қалыптастыру;
· информатика пәнінен қабілеті жоғары оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу;
· пәнге деген қызығушылығын арттыру, өз бетінше жұмыс жасай білу дағдысын қалыптастыру.
Міндеттері:
· баланың жеке тұлғалық ерекшелігін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау.
· балалардың кәсіби және жеке даралық қабілеттерін анықтай алуына психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
Талаптары:
· дарынды балаларды іріктеу және оларды арнайы қолдау жүйесін жетілдіру, дарынды балаларға психологиялық көмек көрсетуге психологиялық кеңес беру қызметін қалыптастыру;
· білім берудің әртүрлі жүйесінің ойлау қабілетінің дамуына, шығармашылықтың дамуына әсер ететіндерін іріктеу;
· дарынды балалардың денсаулықтарын жақсартуға жағдайлар жасау;
· қабілетті және дарынды балалардың аудандық, облыстық олимпиадаларға, ғылыми конференцияларға, шығармашылық көрмелерге, әртүрлі конкурстарға қатысу мүмкіндіктерін кеңейту.
Негізігі принцип: баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату.
Күтіліп отырған нәтижелер:
· оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық потенциалын сақтауға және өсіруге жағдай жасалады;
· оқушылардың білім алу және тәрбие деңгейі жоғарылайды;
· оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.
|
Кезеңдері |
№ |
Атқарылатын жұмыстар |
Мерзімі |
Жауапты |
|
Диагностикалық кезең |
1 |
Зерттеу: -Сынып оқушыларының білім деңгейін тексеру -Психолог тарапынан тест, тренинг ұйымдастыру -Ата-анамен жұмыс |
оқу жылының басы |
Н.Маликов Психолог Ата-ана |
|
2 |
Нәтижемен жұмыс: -Дарындылықтың түрін анықтай білу -Балаларды дарындылық түріне орай жіктеу немесе топтастыру -Ата-анамен жұмыс |
қыркүйек, қазан |
Н.Маликов |
|
|
Коррекциялық кезеңдер
|
3 |
Дамыту жұмыстары: -Бала біліміндегі кемшілік тұстарды анықтап, толықтыру -Қызығушылығы мен кемшіліктерін анықтау -Бейімділіктері бойынша жұмыс |
қазан, қараша |
Н.Маликов |
|
4 |
Жұмыстың жүргізілу барысы: -Тапсырма күнделігін толтыру -Оқушы жұмысын жүйелі тексеру, көмек көрсету -Коррекциялық жұмыс |
жыл бойы |
Н.Маликов |
|
|
5 |
Оқушыларды: Мектепішілік байқауға қатыстыру Аудандық, облыстық байқауға қатыстыру |
желтоқсан-наурыз |
Н.Маликов Мектеп әкімшілігі |
|
|
Бақылау, қорытындылау |
6 |
Нәтижесін шығару: Ақпарат құралдарының көмегімен жариялау Облыстық деңгейдегі байқауларға ұсыну Түрлі деңгейдегі конференцияларға, форумдарға қатыстыру |
сәуір, мамыр |
Н.Маликов Мектеп әкімшілігі |
|
7 |
Мектепішілік жалпы қорытынды: Диагностикалау Оқушылардың шығармашылық есебі Жазғы каникул кезіне тапсырма беру |
мамыр |
Н.Маликов |
2024-2025 оқу жылына арналған
Биология пәні бойынша дарынды оқушылар тізімі
-
№
Оқушының аты – жөні
Сыныбы
1
Байғали Сержан
7
2
Нұрсұлтан Нұрай
8
3
Сүлеймен Кәусар
9
4
Бектуралиев Ануар
10
Дарынды оқушылармен орындалатын жұмыс жоспары
7-8 сынып
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Мұғалімнің нұсқауы |
Оқушы oрындайтын жұмыс |
Көрнекілік |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Экожүйелер |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау |
Интернет |
1 |
03.09 |
|
2 |
Тірі ағзаларды жүйелеу |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
17.09 |
|
3 |
Жасушалық биология |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Интернет |
1 |
24.09 |
|
4 |
Су және органикалық заттар |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
15.10 |
|
5 |
Заттардың тасымалдануы |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
22.10 |
|
6 |
Тірі ағзалардың қоректенуі |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Оқулық |
1 |
05.11 |
|
7 |
Тыныс алу |
Карточкалар беру |
Орындау |
Оқулық |
1 |
19.11 |
|
8 |
Молекулалық биология |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
03.12 |
|
9 |
Қозғалыс |
Сұрақтар қою |
|
Оқулық |
1 |
17.12 |
|
10 |
Қоректену |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
21.01 |
|
11 |
Өсу және даму |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
04.02 |
|
12 |
Биосфера, экожүйе, популяция |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
25.02 |
|
13 |
Координация және реттелу |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
11.03 |
|
14 |
Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
08.04 |
|
15 |
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Оқулық |
1 |
22.04 |
|
16 |
Қорытынды |
Тест жұмысы |
Тест |
|
1 |
13.05 |
Пән мұғалімі: Н.Маликов
Дарынды оқушылармен орындалатын жұмыс жоспары
9-10 сынып
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Мұғалімнің нұсқауы |
Оқушы oрындайтын жұмыс |
Көрнекілік |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Қоректену |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау |
Интернет |
1 |
04.09 |
|
2 |
Заттар тасымалы |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
18.09 |
|
3 |
Жасушалық биология |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Интернет |
1 |
25.09 |
|
4 |
Молекулалық биология |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
16.10 |
|
5 |
Заттардың тасымалдануы |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
23.10 |
|
6 |
Тірі ағзалардың қоректенуі |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Оқулық |
1 |
06.11 |
|
7 |
Микробиология және биотехнология |
Карточкалар беру |
Орындау |
Оқулық |
1 |
20.11 |
|
8 |
Көбею |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
04.12 |
|
9 |
Қозғалыс |
Сұрақтар қою |
|
Оқулық |
1 |
18.12 |
|
10 |
Қоректену |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
22.01 |
|
11 |
Өсу және даму |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
05.02 |
|
12 |
Жасушалық цикл |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
26.02 |
|
13 |
Координация және реттелу |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
12.03 |
|
14 |
Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
09.04 |
|
15 |
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Оқулық |
1 |
23.04 |
|
16 |
Қорытынды |
Тест жұмысы |
Тест |
|
1 |
14.05 |
Пән мұғалімі: Н.Маликов
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дарынды оқушылармен жұмыс
Дарынды оқушылармен жұмыс
«Шұбар орта мектебі» МКМ
Биология пәні мұғалімі Маликов Нуртас Канатовичтің
2024-2025 оқу жылына арналған
дарынды оқушылармен жүргізілетін жылдық жұмыс
ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Дарынды балаларды байқау бақылау, психологиялық ерекшеліктерін, сөйлеу, логикалық ойлау, есте сақтау қабілетін зерттеу негізінде бастауыш мектепте басталуы тиіс. Дарынды балалармн жұмыс жасау, оларды байқау, дамыту -мектеп ісінің маңызды аспектісі болуы тиіс.
Дарынды балалар :
· көпшілікпен салыстырғанда интеллектуалдық қабілеті, оқуға бейімділігі, шығармашылық мүмкіндіктері жоғары;
· белсенділікке ие;
· білім алғанда қуанады.
Шартты түрде дарынды балаларды келесі категорияларға бөлуге болады:
· балалар таңқаларлық жоғары интеллектуалдық қабілеттерімен;
· ғылымның белгілі бір облыстарында арнайы дарындылық белгілері және нақты академиялық қабілеттері бар балалар;
· шығармашылық қабілеттері жоғары балалар;
· көшбасшылық қабілеттері жоғары балалар;
· оқуда қандай да бір себептерге байланысты жетістіктерге жетпеген, бірақ жарқын танымдық белсенділігімен, ойлау қабілетенің мықтылығымен , психологиялық қалыптасуымен ерекшеленетін балалар.
Дарынды балалармен жұмыс жасау формалары:
· дарынды балалармен топтық сабақтар;
· факультативтер;
· конкурстар;
· оқушылардың талғамы бойынша үйірмелер;
· оқушылардың талдауы бойынша курстар;
· олимпиадаларға қатыстыру;
· жеке жоспарлар бойынша жоспарлар;
· профильді сыныптарда сабақтар өту,
· интеллектуалдық марафондар.
Жұмыстың мақсаты:
· мектеп және қосымша білімнің оптимальды құрылымы арқылы дарынды оқушылардың дамуына қолайлы жағдайларды жасау.
· дарынды балаларды әлеуметтік-психологиялық қолдау жүйесін қалыптастыру;
· информатика пәнінен қабілеті жоғары оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу;
· пәнге деген қызығушылығын арттыру, өз бетінше жұмыс жасай білу дағдысын қалыптастыру.
Міндеттері:
· баланың жеке тұлғалық ерекшелігін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау.
· балалардың кәсіби және жеке даралық қабілеттерін анықтай алуына психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
Талаптары:
· дарынды балаларды іріктеу және оларды арнайы қолдау жүйесін жетілдіру, дарынды балаларға психологиялық көмек көрсетуге психологиялық кеңес беру қызметін қалыптастыру;
· білім берудің әртүрлі жүйесінің ойлау қабілетінің дамуына, шығармашылықтың дамуына әсер ететіндерін іріктеу;
· дарынды балалардың денсаулықтарын жақсартуға жағдайлар жасау;
· қабілетті және дарынды балалардың аудандық, облыстық олимпиадаларға, ғылыми конференцияларға, шығармашылық көрмелерге, әртүрлі конкурстарға қатысу мүмкіндіктерін кеңейту.
Негізігі принцип: баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату.
Күтіліп отырған нәтижелер:
· оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық потенциалын сақтауға және өсіруге жағдай жасалады;
· оқушылардың білім алу және тәрбие деңгейі жоғарылайды;
· оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.
|
Кезеңдері |
№ |
Атқарылатын жұмыстар |
Мерзімі |
Жауапты |
|
Диагностикалық кезең |
1 |
Зерттеу: -Сынып оқушыларының білім деңгейін тексеру -Психолог тарапынан тест, тренинг ұйымдастыру -Ата-анамен жұмыс |
оқу жылының басы |
Н.Маликов Психолог Ата-ана |
|
2 |
Нәтижемен жұмыс: -Дарындылықтың түрін анықтай білу -Балаларды дарындылық түріне орай жіктеу немесе топтастыру -Ата-анамен жұмыс |
қыркүйек, қазан |
Н.Маликов |
|
|
Коррекциялық кезеңдер
|
3 |
Дамыту жұмыстары: -Бала біліміндегі кемшілік тұстарды анықтап, толықтыру -Қызығушылығы мен кемшіліктерін анықтау -Бейімділіктері бойынша жұмыс |
қазан, қараша |
Н.Маликов |
|
4 |
Жұмыстың жүргізілу барысы: -Тапсырма күнделігін толтыру -Оқушы жұмысын жүйелі тексеру, көмек көрсету -Коррекциялық жұмыс |
жыл бойы |
Н.Маликов |
|
|
5 |
Оқушыларды: Мектепішілік байқауға қатыстыру Аудандық, облыстық байқауға қатыстыру |
желтоқсан-наурыз |
Н.Маликов Мектеп әкімшілігі |
|
|
Бақылау, қорытындылау |
6 |
Нәтижесін шығару: Ақпарат құралдарының көмегімен жариялау Облыстық деңгейдегі байқауларға ұсыну Түрлі деңгейдегі конференцияларға, форумдарға қатыстыру |
сәуір, мамыр |
Н.Маликов Мектеп әкімшілігі |
|
7 |
Мектепішілік жалпы қорытынды: Диагностикалау Оқушылардың шығармашылық есебі Жазғы каникул кезіне тапсырма беру |
мамыр |
Н.Маликов |
2024-2025 оқу жылына арналған
Биология пәні бойынша дарынды оқушылар тізімі
-
№
Оқушының аты – жөні
Сыныбы
1
Байғали Сержан
7
2
Нұрсұлтан Нұрай
8
3
Сүлеймен Кәусар
9
4
Бектуралиев Ануар
10
Дарынды оқушылармен орындалатын жұмыс жоспары
7-8 сынып
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Мұғалімнің нұсқауы |
Оқушы oрындайтын жұмыс |
Көрнекілік |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Экожүйелер |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау |
Интернет |
1 |
03.09 |
|
2 |
Тірі ағзаларды жүйелеу |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
17.09 |
|
3 |
Жасушалық биология |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Интернет |
1 |
24.09 |
|
4 |
Су және органикалық заттар |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
15.10 |
|
5 |
Заттардың тасымалдануы |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
22.10 |
|
6 |
Тірі ағзалардың қоректенуі |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Оқулық |
1 |
05.11 |
|
7 |
Тыныс алу |
Карточкалар беру |
Орындау |
Оқулық |
1 |
19.11 |
|
8 |
Молекулалық биология |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
03.12 |
|
9 |
Қозғалыс |
Сұрақтар қою |
|
Оқулық |
1 |
17.12 |
|
10 |
Қоректену |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
21.01 |
|
11 |
Өсу және даму |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
04.02 |
|
12 |
Биосфера, экожүйе, популяция |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
25.02 |
|
13 |
Координация және реттелу |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
11.03 |
|
14 |
Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
08.04 |
|
15 |
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Оқулық |
1 |
22.04 |
|
16 |
Қорытынды |
Тест жұмысы |
Тест |
|
1 |
13.05 |
Пән мұғалімі: Н.Маликов
Дарынды оқушылармен орындалатын жұмыс жоспары
9-10 сынып
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Мұғалімнің нұсқауы |
Оқушы oрындайтын жұмыс |
Көрнекілік |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Қоректену |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау |
Интернет |
1 |
04.09 |
|
2 |
Заттар тасымалы |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
18.09 |
|
3 |
Жасушалық биология |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Интернет |
1 |
25.09 |
|
4 |
Молекулалық биология |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
16.10 |
|
5 |
Заттардың тасымалдануы |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
23.10 |
|
6 |
Тірі ағзалардың қоректенуі |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Оқулық |
1 |
06.11 |
|
7 |
Микробиология және биотехнология |
Карточкалар беру |
Орындау |
Оқулық |
1 |
20.11 |
|
8 |
Көбею |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
04.12 |
|
9 |
Қозғалыс |
Сұрақтар қою |
|
Оқулық |
1 |
18.12 |
|
10 |
Қоректену |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
22.01 |
|
11 |
Өсу және даму |
Карточкалар беру |
Орындау |
Карточка |
1 |
05.02 |
|
12 |
Жасушалық цикл |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
26.02 |
|
13 |
Координация және реттелу |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
12.03 |
|
14 |
Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары |
Түсіндірме жұмыстары |
Талқылау, талдау |
Интернет |
1 |
09.04 |
|
15 |
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері |
Сұрақтар қою |
Жауап жазу |
Оқулық |
1 |
23.04 |
|
16 |
Қорытынды |
Тест жұмысы |
Тест |
|
1 |
14.05 |
Пән мұғалімі: Н.Маликов
шағым қалдыра аласыз













