Қабілеті жоғары балалармен
жүргізілетін жұмыс түрлері
-
Оқушының тарау бойынша өз
бетімен тест құра білуі
-
Алынған білімдерді әр сабақ
сайын дамыту.
-
Өз ойларын баяндағанда ғылыми
терминологияны пайдалану
-
Пәнді игеруде негізгі
проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше
алуы
-
Өзіне – өзі талап қоя
білуі
-
Тапсырылған жұмысты сапалы
орындалуы.
ФИЗИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ
ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ
ТІЗІМІ
№
|
Оқушының
аты-жөні
|
Сыныбы
|
Ерекшелігі
|
1
|
Тілеуқанов
Айдар
|
8«А»
|
Оқуға ынтасы жоғары, зерек
және ынталы . Оқу озаты.
Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға
қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып
алу;
өте күрделі
нәрселерді ұнатады, сақтау қабілеті өте
жоғары.
|
2
|
Танысқожинов
Санжар
|
10
«А»
|
Оқуға ынтасы жоғары, зерек
және
ынталы .
Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға
қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір
нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны
сүйеді.
|
ҚАБІЛЕТІ ЖОҒАРЫ БАЛАЛАРМЕН
ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ
МАҚСАТТАРЫ
МІНДЕТТЕРІ:
-
Дарынды оқушының ақыл-ойының,
эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен
ерекшеліктерінің өзіндік ашылу
деңгейі мен өлшемін ескеру;
2. Жан-жақты ақпараттандыру;
3. Коммуникативті бейімдеу;
4. Білімнің бағасын
арттыру,
5. Физика пәні бойынша
білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін деткізуге үйрету,
өзіндік білім алуға жетелеу,
6. Дарынды оқушыны жан-жақты
дамыту, ізденістік жолға ынталандыру
7. Дарынды оқушының
шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі
жарнамалауына көмек көрсету.
ҚАБІЛЕТІ ЖОҒАРЫ ОҚУШЫЛАРҒА
АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2018– 2019 ОҚУ
ЖЫЛЫ
№
|
ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ
|
МЕРЗІМІ
|
ЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ
|
1
|
Қабілеті
жоғары оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын
құру
|
02.09
|
Жоспар
|
2
|
Сынып жетекшілер
және педагог - психологімен кеңесе
отырып қабілетті (өте
ерекше) оқушылар тізімін
алу.
|
09.09
|
Тізімін
құру
|
3
|
Білім деңгейінің
игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін
анықтау
|
10.09
|
Оқушылардың
ерекшеліктері
|
4
|
Қабілеті жоғары
балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар
өткізу
|
Жыл
бойы
|
Жоспар
|
5
|
Оқушылардың
шығармашылық жұмыстарын жүйелеу(рефераттар, суреттер, шығармашы-лық
жұмыстар)
|
Тақырып-
тарға байланысты
|
Оқушылардың шығармашылық
жұмыстары
|
6
|
Өз бетінше ізденіп
оқуды ұйымдастыру, дамыту.
|
Жыл
бойы
|
Сабақ
жоспарлары
|
7
|
АКТ технологиялар
элменттерін пайдалану
|
Қажеттілі-гіне
қарай
|
Презентациялары
|
8
|
Деңгейлік
тапсырмалар дайындау
|
Қажеттілі
гіне қарай
|
Деңгейлік
тапсырмалар
|
9
|
Тест және басқа да
тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін
нығайту
|
Қажеттілігіне
қарай
|
Тест
тапсырмалары
|
10
|
Сабақ сайын озық
тапсырмалар беру
|
Жыл
бойы
|
Тапсырмалар
|
11
|
Пән бойынша
білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне
талдатып, өздік бағалау әрекеттерін
ұйымдастыру
|
Сабақ
сайын
|
Өздік
бағалау
|