Бекітемін
ІТ мектеп-лицей директоры
____________
2020-2021 оқу жылына арналған
дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
Шымкент
дарынды оқушыларымен жүргізілетін жұмыс жоспары
Мақсаты:
Қабілеті жоғары оқушылардың математика пәнінен қызығушылығын арттыру, интеллектуалдық, жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, жеке жұмыс жасай білуге дағдысын қалыптастыру.
Міндеті:
1. Баланың жеке тұлғалық ерекшелігін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау.
2. Балалардың кәсіби және жеке даралық қабілеттерін анықтай алуына психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
Күтілетін нәтиже:
Бағдарламаға сәйкес білімді терең меңгерген, жеке шығарашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және өзін – өзі қалыптастыра алатын, іс – әрекетке талдау жасай білетін, болашақты жоспарлай отырып, нақтылыққа ұмтылатын, мүмкіндігі зор қалыптасқан тұлға.
Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
|
№ |
Жүргізілетін жұмыстың жоспары |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
Дарынды балаларды анықтау мақсатында зерттеу жұмыстарын жүргізу |
Қыркүйек |
|
|
2 |
Ата – анасымен қарым – қатынас жасау |
Үнемі |
|
|
3 |
Белсенді шығармашылықтағы оқушыларды анықтау |
Қыркүйек |
|
|
4 |
Дарынды балалармен жүргізетін жұмыс жоспарын бекіту |
Қыркүйек |
|
|
5 |
Оқушылардың ғылыми қоғамдық жұмысын ұйымдастыру |
Қазан |
|
|
6 |
Шығармашылық жұмыс жасау үшін ғылыми жұмыстар байқауын өткізу |
Сәуір |
|
|
7 |
Қалалық, халықаралық, түрлі сайыстарға қатыстыру |
Жоспар бойынша |
|
|
8 |
Ізденіс жұмыстары үшін интернет желілерімен жұмыс жасауды үйрету |
Жоспар бойынша |
|
|
9 |
Сабақта оқыту технологиясының тиімді жақтарын пайдалану |
Үнемі |
|
Директордың бейін ісі жөніндегі орынбасары ___________
Әдістеме бірлестік жетекшісі: ____________
Пән мұғалімі: ___________
Математика пәнінен дарынды
оқушылар тізімі
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Сынып |
Күні |
Уақыты |
Кабинеті |
Ескерту |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Мерзімі |
Саны |
Үлгерімі |
|
4 |
І тоқсан |
|
|
|
2 |
ІІ тоқсан |
|
|
|
3 |
III тоқсан |
|
|
|
2 |
IV тоқсан |
|
|
Пайдаланылған әдебиеттер
-
Алдамұратова Т.А., Байшоланов Т.С. математика – 5 сынып, «Атамұра»-2011
-
Нұрсұлтанов Г., Нақышбеков «Жүлдегерлік жүз есеп» Алматы – 2009
-
Әбілқасымова А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә., математика – 5 сынып, «Мектеп» - 2009
-
Төлеубаева С.Қ., Жүнісова Г.К., Мәдібеков М.Б. Дидактикалық материалдар «Мектеп» - 2009
-
«Ақбота» интелектуалдық марафонының тапсырмалар жинағы «Дарын» - 2006
-
Қабасұлы М. Математика тесттер жинағы «Олжас» - 2005
-
Бейсеков Ж., Қасымбекова Н., Тесттер жинағы «Шымкент» - 2012
-
Интернет ресурстары: ustaz.kz., match.kz., nur.kz
Дарынды оқушылармен өтілетін сабақтың
күнтізбелік – тақырыптық жоспары
5 сынып
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Санды және әріпті өрнектерге байланысты есептер шығару |
1 |
02.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Өрнектерді ықшамдау-математикалық тәсіл |
1 |
09.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Теңдеу. Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару тәсілдері |
1 |
16.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Бұрыш. Бұрыштың шамасы ұғымын меңгерейік |
1 |
23.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Шеңбер. Дөңгелек-геометриялық фигуралар |
1 |
30.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар жайлы біле жүрейік! |
1 |
07.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда қолдану |
1 |
14.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Утемалиева Ғалиябану СкакқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Дарынды оқушылармен жұмыс жоспарыМатериал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы Бекітемін ІТ мектеп-лицей директоры ____________ 2020-2021 оқу жылына арналған дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары Шымкент дарынды оқушыларымен жүргізілетін жұмыс жоспары Мақсаты: Қабілеті жоғары оқушылардың математика пәнінен қызығушылығын арттыру, интеллектуалдық, жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, жеке жұмыс жасай білуге дағдысын қалыптастыру. Міндеті: 1. Баланың жеке тұлғалық ерекшелігін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау. 2. Балалардың кәсіби және жеке даралық қабілеттерін анықтай алуына психологиялық-педагогикалық көмек көрсету. Күтілетін нәтиже: Бағдарламаға сәйкес білімді терең меңгерген, жеке шығарашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және өзін – өзі қалыптастыра алатын, іс – әрекетке талдау жасай білетін, болашақты жоспарлай отырып, нақтылыққа ұмтылатын, мүмкіндігі зор қалыптасқан тұлға. Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
Директордың бейін ісі жөніндегі орынбасары ___________ Әдістеме бірлестік жетекшісі: ____________ Пән мұғалімі: ___________
Математика пәнінен дарынды оқушылар тізімі
Пайдаланылған әдебиеттер
Дарынды оқушылармен өтілетін сабақтың күнтізбелік – тақырыптық жоспары 5 сынып
|













