Түсінік хат
«Тегінде адам баласы адам баласынан
ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай . Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін
ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейді
Дарынды, жас талапты жастар –
бүгінгі егеменді
еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге
керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп
еліміздің болашағы жастарға үлкен
мән берген.
Сонымен,
дарынды дегеніміз -
адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.
Дарындылықты анықтаудың мынадай
параметрлері бар.
Оқушының танымдық /білім/ іс-эрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы
Психологиялық
жоғары дамуы
Дені сау
,жан-жақты толық
дамуы
Ойлау
қабілетінің
озық
болуы
Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі
Туа бітті
шығармашылық
қабілеттің
Дарындылықтың
түрлері
Интеллектуалды
Академиялы
Шығармашылық
Көсемдік /лидер/
Көркем орындаушылық
Дарындылықты анықтау критерийлері
Теориялық
материалды толық
игеруі
Мартериалды игеруде
табандылық
көрсетуі/бастап кетпеуі/
Алынған білімді әр сабақ
сайын
дамыту
Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
Өзіне-өзі талап қоя білуі
Тапсылылған жұмысты сапалы орындауы
Дарынды балалармен
жүргізілетін жұмыс түрлері
Оқушының
тарау
бойынша
өз бетімен тест құра білдіруі
Тақырып бойынша модель құруға үйрету
Алынған білімдерді әр сабақ
сайын
дамыту.
Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
Өзіне – өзі талап қоя білуі
Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН
ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:
1. Дарынды
оқушының
ақыл-ойының, эмоционалдық
және әлеуметтік дамуы мен
ерекшеліктерінің
өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;
2.
Жан-жақты ақпараттандыру;
3. Коммуникативті
бейімдеу;
4.
Білімнің
бағасын арттыру,
5. Математика бойынша
білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін деткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,
6. Дарынды
оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру
7. Дарынды
оқушының
шығармашылық
бағытының
ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;
МАТЕМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ
№
|
АТЫ-ЖӨНІ
|
СЫНЫБЫ
|
ҚАБІЛЕТТІЛІГІ,
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
|
1
|
Қасымбекова
Айым
|
2 «а»
|
Оқуға ынтасы жоғары, шапшаң және ынталы. Оқу
озаты.
Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы;
тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп
тұрады; өте күрделі нәрселерді ұнатады;
|
2
|
Марат
Жанерке
|
2 «а»
|
Оқуға ынтасы жоғары және ынталы. Оқу
озаты.
Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы;
тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе
істегісі келіп тұрады;үнемі ең жақсысына ұмтылады, есеп
шығару қабілеті өте жоғары
|
3
|
Жанәбіл
Мөлдір
|
2
«а»
|
Оқуға ынтасы жоғары. Математика пәні бойынша
үлгерімі өте жақсы.
Ерекшелігі: өзгеше ойлайды, есепті тез ойлап, тез қағып
алады. Тез жалыққыш, бос тұра алмай бір нәрселерді ұнатады, есте
сақтау қабілеті өте жоғары.
|
4
|
Омарханов
Алихан
|
2
«а»
|
Оқуға ынтасы жоғары және көп көлемде білім
меңгереді де, оны ұмытпайды Екпінді.
Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы;
тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; өте ретті жұмыс істейді,
күрделі есептерді шығаруды ұнатады; алдына қойған мақсатқа жете
біледі.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пән мұғалімі:Байсадыкова К.К
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2017 –
2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
№
|
ЖҰМЫСТЫҢ
ТҮРІ
|
МЕРЗІМІ
|
ЖҰМЫС
ҚОРЫТЫНДЫСЫ
|
1
|
Дарындыоқушыларға арналған жылдық жұмыс
жоспарын құру
|
01.09
|
Жоспар
|
2
|
Сынып жетекшілер және педагог - психологімен
кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін
алу.
|
05.09
|
Тізімін құру
|
3
|
Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен
психологиялық ерекшеліктерін анықтау
|
07.09
|
Оқушылардың
ерекшеліктері
|
4
|
Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша
сабақтар өткізу
|
Жеке жоспар бойынша
|
Жоспар
|
5
|
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын
жүйелеу(рефераттар, суреттер, шығармашы-лық
жұмыстар)
|
Жоспарға байланысты
|
Оқушылардың шығармашылық
жұмыстары
|
6
|
Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру,
дамыту.
|
Жоспарға байланысты
|
Сабақ жоспарлары
|
7
|
АКТ технологиялар элменттерін
пайдалану
|
Қажеттілігіне қарай
|
Презентациялары
|
8
|
Деңгейлік тапсырмалар
дайындау
|
Қажеттілігіне қарай
|
Деңгейлік
тапсырмалар
|
9
|
Тест және басқа да тапсырмалар арқылы
танымдық қабілеттерін нығайту
|
Қажеттілігіне қарай
|
Тест тапсырмалары
|
10
|
Сабақ сайын озық тапсырмалар
беру
|
Жыл бойы
|
Тапсырмалар
|
11
|
Пән бойынша білім-білік дағдыларының
қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау
әрекеттерін ұйымдастыру
|
Сабақ сайын
|
Өздік бағалау
|
2
«А»- СЫНЫБЫНЫҢ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРЫНА
АРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ.
2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
№
|
ТАҚЫРЫБЫ
|
ЖҰМЫСТЫҢ
ТҮРІ
|
МЕРЗІМІ
|
I –тоқсан
|
1
|
Логикалық есептер
|
Есептер шығару
|
|
2
|
Логикалық есептер
|
Есептер шығару
|
|
3
|
Логикалық есептер
|
Есептер шығару
|
|
4
|
Логикалық есептер
|
Есептер шығару
|
|
5
|
Арифметикалық
амалдар
|
Дәріс
|
|
6
|
Арифметикалық
амалдар
|
Есептер шығару
|
|
II-тоқсан
|
1
|
Теңдеулер құрастыруға арналған
есептер
|
Дәріс
|
|
2
|
Теңдеулер құрастыруға арналған
есептер
|
Есептер шығару
|
|
3
|
Теңдеулер құрастыруға арналған
есептер
|
Есептер шығару
|
|
4
|
Теңдеулер құрастыруға арналған
есептер
|
Есептер шығару
|
|
5
|
Логикалық есептер
|
Есептер шығару
|
|
6
|
Логикалық есептер
|
Есептер шығару
|
|
7
|
Логикалық есептер
|
Есептер шығару
|
|
ІІІ тоқсан
|
1
|
Алгебралық өрнектерді
ықшамдау
|
Дәріс
|
|
2
|
Алгебралық өрнектерді
ықшамдау
|
Дәріс
|
|
3
|
Алгебралық өрнектерді
ықшамдау
|
Есептер шығару
|
|
4
|
Алгебралық өрнектерді
ықшамдау
|
Есептер шығару
|
|
5
|
Алгебралық өрнектерді
ықшамдау
|
Есептер шығару
|
|
ІV тоқсан
|
1
|
Логикалық есептер
|
Есептер шығару
|
|
2
|
Логикалық есептер
|
Есептер шығару
|
|
3
|
Логикалық есептер
|
Есептер шығару
|
|
4
|
Логикалық есептер
|
Есептер шығару
|
|
5
|
Олимпиадалық
есептер
|
Есептер шығару
|
|
6
|
Олимпиадалық
есептер
|
Есептер шығару
|
|