Материалдар / Дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды оқушылармен жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне керек. Әр сыныпта дарынды оқушылармен жұмыс түрі жүргізіледі. Сол жүргізілетін жұмыстың жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
7074
25 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



№ 26 жалпы орта білім беретін мектебі 4 «А» сыныбы

























Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары(2018-2019 оқу жылы)



















Сынып жетекшісі: Мукашева А.А.















Түсінік хат

«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай . Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейді.Дарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарыққол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын,  тарлан боз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.Сонымен, дарынды дегеніміз  адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.



Мақсаттары мен міндеттері:
  • Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық жәнеә леуметтік дамуы мен ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;
  • Жан-жақты ақпараттандыру;
  • Коммуникативті бейімдеу;
  • Білімнің бағасын арттыру,
  • Пән бойынша білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін жеткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,
  • Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру
  • Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;


Жүргізілетін жұмыс түрлері:
  • Шағын тақырыптық шығармалар, әңгіме-эсселер жаздыру;
  • Зерттеу-ізденіс жұмыстарын тапсыру;
  • Тақырыптық талдау тапсырмаларын орындату.
  • Логикалық тапсырмалар орындау




Күтілетін нәтиже:
  • Оқушылардың шығармашылық-даралық қасиеттерін тану;
  • Нәтижелі жеңістерге қол жеткізу.


Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспары





Жұмыстың түріМерзіміЖұмыс қорытындысы
1Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру05.09Жоспар
2Сынып жетекшілер және педагог психологімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу.06.09Тізімін құру
3Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау07.09Оқушылардың ерекшеліктері
4Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізуЖеке жоспар бойыншаЖоспар
5Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (рефераттар, суреттер,  шығармашылық жұмыстар)Жоспарға байланыстыОқушылардың шығармашылық жұмыстары
6Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.Жоспарға байланыстыСабақ жоспарлары
7АКТ технологиялар элементтерін пайдалануҚажеттілігіне қарайПрезентациялары
8Деңгейлік тапсырмалар дайындауҚажеттілігіне қарайДеңгейлік тапсырмалар
9Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайтуҚажеттілігіне қарайТест тапсырмалары
10Сабақ сайын озық тапсырмалар беруЖыл бойыТапсырмалар


11
Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру

Сабақ сайын


Өздік бағалау
























Математика пәні бойынша жоғары деңгейдегі, қабілетті оқушылардың тізімі



Оқушылардың аты-жөні


Қанат Қарақат Болатқызы

30.12.2008 ж 4 А сынып оқушысы






Қабілеттігі



Оқуға ынтасы жоғары, шапшаң және ынталы. Оқу озаты.



Ерекшелігі


Алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; өте ретті жұмыс істейді, күрделі есептерді шығаруды ұнатады; алдына қойған мақсатқа жете біледі.







Оқушылардың аты-жөні


Ғизат Әдия Бақытжанқызы

31.03.2009 ж4 А сынып оқушысы







Қабілеттігі



Оқуға ынтасы жоғары  және ынталы. Оқу озаты.



Ерекшелігі


Алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады; үнемі ең жақсысына ұмтылады,  есеп шығару қабілеті өте жоғары

















Қазақ тілі және әдебиеттік оқу пәндері бойынша жоғары деңгейдегі, қабілетті оқушылардың тізімі



Оқушылардың аты-жөні




Киікбай Саян Мерхатұлы

17.03.2009ж4 «А» сынып оқушысы







Қабілеттігі



Оқуға деген ынтасы өте жоғары, ынталы, оқу озаты


Ерекшелігі


Алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу шығарма жазуда, айтуда ой еркіндігі, ізденіс бағытындағы тапсырмаларды еркін орындауы және түсіндіру қабілеті өте жоғары, алдына қойған мақсатқа жете біледі.







Оқушылардың аты-жөні


Аткешова АружанДәуренқызы

14.03.2009 ж4 «А» сынып оқушысы






Қабілеттігі



Оқуға деген ынтасы өте жоғары, ынталы, оқу озаты


Ерекшелігі


Алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы;, тез қағып алу, ізденіс бағытындағы тапсырмаларды е
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!