Материалдар / Дарынды оқушымен жұмыс 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды оқушымен жұмыс 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды оқушылармен жұмыс жоспары 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
5328
15 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекiтeмiн» «Келiсемiн







Дарынды оқушыларға арналғанжұмыс жоспары

6 сынып





Тарих пәнінің мұғалімі:Абдихожаева Г

























Түсінік хат «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай . Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейдіДарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген. Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз. Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.

  • Оқушының танымдық /білім/ іс-эрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы
  • Психологиялық жоғары дамуы
  • Дені сау ,жан-жақты толық дамуы
  • Ойлау қабілетінің озық болуы
  • Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі
  • Туа бітті шығармашылық қабілеттің
Дарындылықтың түрлері

  • Интеллектуалды
  • Академиялы
  • Шығармашылық
  • Көсемдік /лидер/
  • Көркем орындаушылық


Дарындылықты анықтау критерийлері

  • Теориялық материалды толық игеруі
  • Мартериалды игеруде табандылық көрсетуі/бастап кетпеуі/
  • Алынған білімді әр сабақ сайын дамыту
  • Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
  • Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
  • Өзіне-өзі талап қоя білуі
  • Тапсылылған жұмысты сапалы орындауы


Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері

  • Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруі
  • Тақырып бойынша модель құруға үйрету
  • Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.
  • Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
  • Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
  • Өзіне – өзі талап қоя білуі
  • Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.




Тарих пәні бойынша жоғары деңгейдегі,қабілетті оқушылардың тізімі

АТЫ-ЖӨНІСЫНЫБЫҚАБІЛЕТТІЛІГІ, ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ




1










6
Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Оқу озаты. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады;үнемі ең жақсысына ұмтылады, есте сақтау қабілеті өте жоғары.




ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:

  • Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен
ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;2. Жан-жақтыақпараттандыру;3. Коммуникативтібейімдеу;4. Білімнің бағасын арттыру,6. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру7. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2014 – 2015 ОҚУ ЖЫЛЫ



ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІМЕРЗІМІЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ
1Дарындыоқушыларғаарналғанжылдықжұмысжоспарынқұру02.09Жоспар
2Сынып жетекшілер және педагог - психологіменкеңесеотырып қабілетті (өте ерекше)оқушылартізімін алу.

05.09
Тізімін құру
3Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау07.09Оқушылардың ерекшеліктері
4Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізуЖеке жоспар бойыншаЖоспар
5Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу(рефераттар, суреттер, шығармашы-лық жұмыстар)Жоспарға байланыстыОқушылардың шығармашылық жұмыстары
6Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.Жоспарға байланыстыСабақ жоспарлары
7АКТ технологиялар элменттерін пайдалануҚажеттілігіне қарайПрезентациялары
8Деңгейлік тапсырмалар дайындауҚажеттілігіне қарайДеңгейлік тапсырмалар
9Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайтуҚажеттілігіне қарайТест тапсырмалары
10Сабақ сайын озық тапсырмалар беруЖыл бойыТапсырмалар


11
Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру

Сабақ сайын


Өздік бағалау




6-СЫНЫПТАҒЫ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒААРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ.



ТАҚЫРЫБЫ ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІМЕРЗІМІ
I –тоқсан
1Ерте палеолитТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

2Ерте палеолиттің мустье кезеңіТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

3Кейінгі палеолитТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

4Орта тас ғасыры (мезолит)Тест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

5Жаңа тас ғасыры (неолит)Тест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

6Мыс-тас тас ғасыры (энеолит)Тест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

7Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігіТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

8Қола дәуіріТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

9Қола дәуірі тұрғындарының шаруашылығыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

ІІ–тоқсан

1Қола дәуірі тұғындарының қоғамдық және мәдени өміріТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

2Темір дәуірінің негізгі ерекшелігіТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

3Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы мен дамуыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

4Көшпелі бақташылық-шаруашылықтың негізгі түріТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

5Сақтардың мекендеген жері.Сақ қоғамыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

6Сақтардың тұрмысы мен шаруашылғыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

7Сақтардың тәуелсіздік үшін күресіТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

ІІІ–тоқсан
1Шығыс ҚазақстанТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

2Оңтүстік Қазақстан және Жетісу өңірі Тест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

3Орталық ҚазақстанТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

4Солтүстік ҚазақстанТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

5Үйсіндер тарихы,орналасқан жері.Тест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

6Үйсіндердің шарушылығы мен тұрмысыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

7Қаңлылар туралы деректер.Қаңлы қоғамыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

8Қаңлылардың шаруашылығы мен тұрмысыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

9Ғұндар тарихы.Ғұн мемлекетінің қалыптасуыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

10Халықтардың ұлы қоныс аударуыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

IV-тоқсан
1Ғұндардың тұрмыс мен шаруашылығыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

2Сармат тайпаларының орналасуы.Сармат қоғамыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

3Сарматтардың шаруашылғы мен тұрмысыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

4Ежелгі Қазақстан мәдениетіТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

5Көшпелілердің салт-дәстүрі мен діни нанымдарыТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.

6Ежелгі дәуір адамдарының бет пішініТест құрастыру,сұрақ-жауап құрастыру,әңгімелеу,мазмұнын айту,картамен жұмыс,термин сөздерді жаттау.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!