2023-2024 оқу жылынының 1жарты жылдықтағы дарынды оқушымен жүргізілген жұмыс есебі
Мақсаты: Оқушының қабілетін
анықтау. Сол бағытқа байланысты тереңдетілген түрде тапсырмалар
беру арқылы даму деңгейін, ой – өрісін одан әрі дамыту. Білім
алудығы негізгі талаптарды жүзеге
асыру.
Жүргізілген жұмыс
түрі:
Оқытуда түрлі тақырыптарда әңгіме, пікірталас өткізіп, алған
әсерлері туралы шығарма жаздыртамын. Күрделі тапсырмалар
орындатамын. Ізденіс жұмыстарын (реферат, баяндама, сөзжұмбақтар,
ребус, шығарма жазу, өлең шығару, т.б.) өз бетінше ізденіп оқуды
ұйымдастырамын. Мектепішілік, Қашықтықтан өткізілетін
олимпиадаларға, конкурс-сайыстарға, қатыстырамын. Дарын – бұл
табиғаттың берген сыйы болса, оқушы бойындағы жылт еткен сәулені
сөндіріп алмай, әрі қарай шыңдау – ұстаздың кәсіби біліктілігіне
байланысты. «Дарынды оқушы – ұлт болашағы» десек, әр мемлекеттің
болашағы мектебінде шыңдалады.Қыркүйек айында оқушылардың ой-өрісін
зерттеу арқылы дарынды оқушыларды анықтау және жас ақындармен жұмыс
жоспарланған болатын. Қыркүйек айында оқушылардың ой-өрісін зерттеу
арқылы дарынды оқушыны анықтадым. Мектепішілік іс-шараларға белсене
қатысып, өзінің дарындылығын көрсетіп жүр. Күрделі тапсырмалар,
зерттеулер беріледі. Логикалық тапсырмаларды жиі ұсынып тұрамын. Әр
сабақта оқушының ой-өрісінің өсуіне жағдай жасалады. Оқуға деген
белсенділігін дамытып, арттыру. Адамгершілікке, жақсы қасиетерді
бойына сіңіріп өсуіне ықпал жасау.Күрделі жұмыстарға
шығармашылықпен бара алады. Қиын тапсырмаларды сүйсіне орындайды,
проблеманы тереңінен қарауға ұмтылысы бар. Қазақ әдебиеті пәніне
жақын, шығарманы сезімталықпен жеткізе алатын шеберлігі бар.
Мәселені шешуде тез жол таба алады. Барлық пәнді сүйсіне оқи алады.
Көшбасшылық қабілеті жоғары. Өте сезімтал. Үнемі алда болғанды
ұнатады. Бірақ өзімшіл емес. Кемшілікті тез байқай алады және оны
бетке айта алады. Позитивті ойлары жоғары. Сыныпта сенімі күшті
оқушы. Айналаға сыни көзқараспен қарай алатын, өзіндік баға беру
қабілеті бар. Иманнан бөлек көптеген оқушылардың да ІІ
жартыжылдықта басқа, жақсы қырларынан танылып қашықтық
олимпиадалардан көш бастап жүргендері қаншама. Атап айтсам
төмендегі кесте осның нәтижесі.
Мектептегі дарынды оқушылармен ұйымдастырылатын шараларға белсенділік танытып қатысады. 2023-2024 оқу жылыдың бірінші жарты жылдығындағынәтиже бойынша дарынды оқушылармен жасаған жыл бойынғы жоспарым өз деңгейіне жетті , себебі олар өздеріне жүктелген жүктемені сезініп, жақсы атқара білді, өз жауапкершіліктерін түсінді, және өз шығармашылық қабілеттерін шыңдай түсті. Қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі: Хавалхан Харшыға
|
Таймұханова З |
8 |
Аудандық «Ұлы дала өсиетінің кеменгері Шәкәрім Құдайбердіұлы» оқырман конференциясы Белсене қатысқаны үшін |
Аудандық |
Мадақтама |
2023 қыркүйек |
|
Әбіш Сафия |
9 |
Аудандық «Республикалық балалар оқуы» |
Мадақтама |
2орын |
2023 қыркүйек |
|
Жазбек Дания |
8 |
Аудандық «Республикалық балалар оқуы» |
Мадақтама |
2орын |
2023 қыркүйек |
|
Таймуханова З |
9 |
«Мамандықтар әлеміне жол ашамыз» |
Республ |
1орын |
2023 қараша |
|
Аманжолов Санжар |
7 |
ШҒА жоба жұмысы 2орын |
Облыстық |
2орын |
2023жзелтоқсан |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дарынды оқушымен жүргізілген жұмыстың есебі
Дарынды оқушымен жүргізілген жұмыстың есебі
2023-2024 оқу жылынының 1жарты жылдықтағы дарынды оқушымен жүргізілген жұмыс есебі
Мақсаты: Оқушының қабілетін
анықтау. Сол бағытқа байланысты тереңдетілген түрде тапсырмалар
беру арқылы даму деңгейін, ой – өрісін одан әрі дамыту. Білім
алудығы негізгі талаптарды жүзеге
асыру.
Жүргізілген жұмыс
түрі:
Оқытуда түрлі тақырыптарда әңгіме, пікірталас өткізіп, алған
әсерлері туралы шығарма жаздыртамын. Күрделі тапсырмалар
орындатамын. Ізденіс жұмыстарын (реферат, баяндама, сөзжұмбақтар,
ребус, шығарма жазу, өлең шығару, т.б.) өз бетінше ізденіп оқуды
ұйымдастырамын. Мектепішілік, Қашықтықтан өткізілетін
олимпиадаларға, конкурс-сайыстарға, қатыстырамын. Дарын – бұл
табиғаттың берген сыйы болса, оқушы бойындағы жылт еткен сәулені
сөндіріп алмай, әрі қарай шыңдау – ұстаздың кәсіби біліктілігіне
байланысты. «Дарынды оқушы – ұлт болашағы» десек, әр мемлекеттің
болашағы мектебінде шыңдалады.Қыркүйек айында оқушылардың ой-өрісін
зерттеу арқылы дарынды оқушыларды анықтау және жас ақындармен жұмыс
жоспарланған болатын. Қыркүйек айында оқушылардың ой-өрісін зерттеу
арқылы дарынды оқушыны анықтадым. Мектепішілік іс-шараларға белсене
қатысып, өзінің дарындылығын көрсетіп жүр. Күрделі тапсырмалар,
зерттеулер беріледі. Логикалық тапсырмаларды жиі ұсынып тұрамын. Әр
сабақта оқушының ой-өрісінің өсуіне жағдай жасалады. Оқуға деген
белсенділігін дамытып, арттыру. Адамгершілікке, жақсы қасиетерді
бойына сіңіріп өсуіне ықпал жасау.Күрделі жұмыстарға
шығармашылықпен бара алады. Қиын тапсырмаларды сүйсіне орындайды,
проблеманы тереңінен қарауға ұмтылысы бар. Қазақ әдебиеті пәніне
жақын, шығарманы сезімталықпен жеткізе алатын шеберлігі бар.
Мәселені шешуде тез жол таба алады. Барлық пәнді сүйсіне оқи алады.
Көшбасшылық қабілеті жоғары. Өте сезімтал. Үнемі алда болғанды
ұнатады. Бірақ өзімшіл емес. Кемшілікті тез байқай алады және оны
бетке айта алады. Позитивті ойлары жоғары. Сыныпта сенімі күшті
оқушы. Айналаға сыни көзқараспен қарай алатын, өзіндік баға беру
қабілеті бар. Иманнан бөлек көптеген оқушылардың да ІІ
жартыжылдықта басқа, жақсы қырларынан танылып қашықтық
олимпиадалардан көш бастап жүргендері қаншама. Атап айтсам
төмендегі кесте осның нәтижесі.
Мектептегі дарынды оқушылармен ұйымдастырылатын шараларға белсенділік танытып қатысады. 2023-2024 оқу жылыдың бірінші жарты жылдығындағынәтиже бойынша дарынды оқушылармен жасаған жыл бойынғы жоспарым өз деңгейіне жетті , себебі олар өздеріне жүктелген жүктемені сезініп, жақсы атқара білді, өз жауапкершіліктерін түсінді, және өз шығармашылық қабілеттерін шыңдай түсті. Қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі: Хавалхан Харшыға
|
Таймұханова З |
8 |
Аудандық «Ұлы дала өсиетінің кеменгері Шәкәрім Құдайбердіұлы» оқырман конференциясы Белсене қатысқаны үшін |
Аудандық |
Мадақтама |
2023 қыркүйек |
|
Әбіш Сафия |
9 |
Аудандық «Республикалық балалар оқуы» |
Мадақтама |
2орын |
2023 қыркүйек |
|
Жазбек Дания |
8 |
Аудандық «Республикалық балалар оқуы» |
Мадақтама |
2орын |
2023 қыркүйек |
|
Таймуханова З |
9 |
«Мамандықтар әлеміне жол ашамыз» |
Республ |
1орын |
2023 қараша |
|
Аманжолов Санжар |
7 |
ШҒА жоба жұмысы 2орын |
Облыстық |
2орын |
2023жзелтоқсан |
шағым қалдыра аласыз













