Бекітемін:
Гимназия директоры
___________
Сахова А.А.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша 6 сыныптардағы үлгерімі төмен оқушыларға арналған білім сапасын көтеру жоспары (2023-2024 оқу жылы)
|
№ |
Жұмыстың түрі |
Мерзімі |
Жұмыс қорытындысы |
|
1 |
Үлгерімі төмен оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру |
Қыркүйек |
Жоспар |
|
2 |
Пән бойынша үлгерімі төмен оқушыларды анықтау |
Қыркүйек |
|
|
3 |
Тақырыптар бойынша оқушыларға тапсырмалар даярлау |
Сабақ сайын |
Жинақ папкасы |
|
4 |
Қазақ тілін еркін игере алу қажеттілігін түсіндіру |
Үнемі |
Оқушылардың белсенділігі |
|
5 |
Оқушылардың танымдық деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар дайындау |
Сабақ сайын |
Сабақ жоспарына енгізу |
|
6 |
Үй тапсырмасының орындалуын қадағалау |
Сабақ сайын |
Орындау нәтижесі |
|
7 |
Танымдық қиыншылықты жеңуге байланысты сыныптас достарының қызметін ұйымдастыру |
Үнемі |
|
|
8 |
Жазба жұмыстарын, бақылау, тест жұмыстарын талдау, қатемен жұмысты ұйымдастыру. |
Жоспар бойынша |
Қатемен жұмыс |
|
9 |
Жұмыс дәптерлерін тексеріп отыру |
Сабақ сайын |
Тексеру қорытындысы |
|
10 |
Ата-анасы мен сынып жетекшісімен байланыста болу |
Қажеттілікке қарай |
Әңгімелесу, кеңес беру |
|
11 |
Сыныптан тыс уақытта жекелей қосымша жұмыс жүргізу |
Аптасына 1 рет |
|
|
12 |
Күзгі, қысқы, көктемгі демалыстарына қосымша тапсырмалар беру, олардың орындалуы бойынша нұсқаулар беру, орындалуын қадағалау |
Уақытында |
Жеке тапсырмалар |
|
13 |
Білім сапасының мониторингі |
Ай сайын |
Қатемен жұмыс |
Пән мұғалімі: Бейсенбаева Л.А.
Бекітемін:
Гимназия директоры
___________
Сахова А.А.
М.Х. Дулати атындағы үш тілде оқытатын мамандандырылған №8 гимназияның 2023-2024 оқу жылында ерекше қолдауды қажет ететін оқушылармен жұмыс жоспары
|
Р/С |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Жұмыс түрі |
Мерзімі |
|
1 |
Зат есімнің жалғауларын дұрыс қолдану жолдарын үйрету |
Жаттығу жұмыстары |
Жыл бойы |
|
2 |
Оқу бағдарламасы бойынша тақырыптарды меңгерту |
Жазбаша және ауызша жаттығу жұмыстары |
Жыл бойы |
|
3 |
Сауаттылықтарын арттыру |
Шағын диктант, сөз тіркестерін, сөйлем құрау тапсырмаларын орындау |
Жыл бойы |
|
4 |
Мәнерлеп оқу машықтарын дамыту |
Поэзиялық, прозалық шығармаларды оқу кідірісі ережесіне қарай көркем оқу |
Жыл бойы |
|
5 |
Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс |
Мәтінді түсініп оқу, мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастыру, Сұрақтарға жауап жазу, жоспар құрау, мәтін тақырыбын анықтау |
Жыл бойы |
|
6 |
Сөздікпен жұмыс |
Жаңа сөздерді жаттау, жазбаша және ауызша сөйлесімдерде дұрыс қолдану |
Жыл бойы |
|
7 |
Жас ерекшеліктеріне қарай грамматикалық тақырыптарды игерту |
Грамматикалық тақырыптарға байланысты жаттығулар, талдау жұмыстарын орындау |
Жыл бойы |
|
8 |
Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуін білу, стильдік, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау |
Әр түрлі стильдегі мәтіндерге сатылай кешенді талдау жасау |
Жыл бойы |
|
9 |
Тілдік құралдарды орынды қолданып, жазба жұмыстарын жазуды қалыптастыру |
Шағын әңгіме, мақала, эссе жазу |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі: Бейсенбаева Л.А.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дарынды, үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Дарынды, үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Бекітемін:
Гимназия директоры
___________
Сахова А.А.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша 6 сыныптардағы үлгерімі төмен оқушыларға арналған білім сапасын көтеру жоспары (2023-2024 оқу жылы)
|
№ |
Жұмыстың түрі |
Мерзімі |
Жұмыс қорытындысы |
|
1 |
Үлгерімі төмен оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру |
Қыркүйек |
Жоспар |
|
2 |
Пән бойынша үлгерімі төмен оқушыларды анықтау |
Қыркүйек |
|
|
3 |
Тақырыптар бойынша оқушыларға тапсырмалар даярлау |
Сабақ сайын |
Жинақ папкасы |
|
4 |
Қазақ тілін еркін игере алу қажеттілігін түсіндіру |
Үнемі |
Оқушылардың белсенділігі |
|
5 |
Оқушылардың танымдық деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар дайындау |
Сабақ сайын |
Сабақ жоспарына енгізу |
|
6 |
Үй тапсырмасының орындалуын қадағалау |
Сабақ сайын |
Орындау нәтижесі |
|
7 |
Танымдық қиыншылықты жеңуге байланысты сыныптас достарының қызметін ұйымдастыру |
Үнемі |
|
|
8 |
Жазба жұмыстарын, бақылау, тест жұмыстарын талдау, қатемен жұмысты ұйымдастыру. |
Жоспар бойынша |
Қатемен жұмыс |
|
9 |
Жұмыс дәптерлерін тексеріп отыру |
Сабақ сайын |
Тексеру қорытындысы |
|
10 |
Ата-анасы мен сынып жетекшісімен байланыста болу |
Қажеттілікке қарай |
Әңгімелесу, кеңес беру |
|
11 |
Сыныптан тыс уақытта жекелей қосымша жұмыс жүргізу |
Аптасына 1 рет |
|
|
12 |
Күзгі, қысқы, көктемгі демалыстарына қосымша тапсырмалар беру, олардың орындалуы бойынша нұсқаулар беру, орындалуын қадағалау |
Уақытында |
Жеке тапсырмалар |
|
13 |
Білім сапасының мониторингі |
Ай сайын |
Қатемен жұмыс |
Пән мұғалімі: Бейсенбаева Л.А.
Бекітемін:
Гимназия директоры
___________
Сахова А.А.
М.Х. Дулати атындағы үш тілде оқытатын мамандандырылған №8 гимназияның 2023-2024 оқу жылында ерекше қолдауды қажет ететін оқушылармен жұмыс жоспары
|
Р/С |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Жұмыс түрі |
Мерзімі |
|
1 |
Зат есімнің жалғауларын дұрыс қолдану жолдарын үйрету |
Жаттығу жұмыстары |
Жыл бойы |
|
2 |
Оқу бағдарламасы бойынша тақырыптарды меңгерту |
Жазбаша және ауызша жаттығу жұмыстары |
Жыл бойы |
|
3 |
Сауаттылықтарын арттыру |
Шағын диктант, сөз тіркестерін, сөйлем құрау тапсырмаларын орындау |
Жыл бойы |
|
4 |
Мәнерлеп оқу машықтарын дамыту |
Поэзиялық, прозалық шығармаларды оқу кідірісі ережесіне қарай көркем оқу |
Жыл бойы |
|
5 |
Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс |
Мәтінді түсініп оқу, мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастыру, Сұрақтарға жауап жазу, жоспар құрау, мәтін тақырыбын анықтау |
Жыл бойы |
|
6 |
Сөздікпен жұмыс |
Жаңа сөздерді жаттау, жазбаша және ауызша сөйлесімдерде дұрыс қолдану |
Жыл бойы |
|
7 |
Жас ерекшеліктеріне қарай грамматикалық тақырыптарды игерту |
Грамматикалық тақырыптарға байланысты жаттығулар, талдау жұмыстарын орындау |
Жыл бойы |
|
8 |
Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуін білу, стильдік, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау |
Әр түрлі стильдегі мәтіндерге сатылай кешенді талдау жасау |
Жыл бойы |
|
9 |
Тілдік құралдарды орынды қолданып, жазба жұмыстарын жазуды қалыптастыру |
Шағын әңгіме, мақала, эссе жазу |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі: Бейсенбаева Л.А.
шағым қалдыра аласыз













