×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

Дәстүр және фольклор Мен қазақпын

Автор:Пайзуллаева Гулжан
Бағыты: Мәдениеттану
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-22

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Мультимедиапроектор, «Толағай» мультфильмі, Қасымханның портреті, Е.Құдайбергеновтің орындауында «Мен қазақпын» әнінің бейнеклипі, стикерлер, флипчарт, түрлі-түсті маркерлер, таныстырылым, «Толағай» суреті, «батыр», «ерлік», «адамгершілік», «әлсіз», «күшті», «сараң», «мейірімді» сөздері жазылған үлестірме парақшалар, домбыра, жылқы, батыр, шаңырақ суреті салынған, суреттерге байланысты мақал-мәтелдер жазылған үлестірме парақшалар, қосымша тапсырмаға арналған сюжетті сурет.



Сабақ тақырыбы: Дәстүр және фольклорМен қазақпын Мектеп: М.Горький
Күні :15.02.2019ж

Мұғалімнің есімі: Пайзуллаева.Г.А
СЫНЫП: 1 «Ә»-сыныпҚатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны:2
  • Барлық оқушылар:қазақ халқының тарихымен танысy;



  • Оқушылардың басым бөлігі:оның рухани құндылықтарын түсінуді үйренy;



  • Кейбір оқушылар:батырлардың қазақ халқының тарихындағы рөлін түсінy.

  • ауыз әдебиеті – фольклор – folklore; ерлік – мужество – bravery.
    Ресурстар:Мультимедиапроектор, «Толағай» мультфильмі, Қасымханның портреті, Е.Құдайбергеновтің орындауында «Мен қазақпын» әнінің бейнеклипі, стикерлер, флипчарт, түрлі-түсті маркерлер, таныстырылым, «Толағай» суреті, «батыр», «ерлік», «адамгершілік», «әлсіз», «күшті», «сараң», «мейірімді» сөздері жазылған үлестірме парақшалар, домбыра, жылқы, батыр, шаңырақ суреті салынған, суреттерге байланысты мақал-мәтелдер жазылған үлестірме парақшалар, қосымша тапсырмаға арналған сюжетті сурет.
    Сабақтың мақсаты:1.3.2.1 көрнекі материалдардың негізінде қазақтардың өмір салтын сипаттау




    Қуанамын мен де,Қуанасың сен деҚуанамыз бәрімізАрайлап атқан таңға! Тақырыпты ашу.Ұйқасын тап Қорқақ не?2Жағасында бұлақ Жайылып жүр 3.Айбат шегер алыстан Аң патшасы Бұл сабақты «фольклор» ұғымын түсіндіруден бастаған дұрыс Бұл не?1.Торта қойдым Орта қойдым Орта қойдым Жорта қойдым.2.Мініп алып барыстыЕкі сиыр жарыстыОн минуттың ішіндеЕкі айналды Марсты.3.Еңбек етсең ерінбейТояды қарның тіленбей.4.Қалың киімді ұнатадыШешіндірсең жылатады.5.Бұрынғы өткен заманда бір шал мен кемпір болыпты.

    Ауыздан ауызға беріліп отырған осындай әндер, мақал-мәтелдер, аңыздар фольклор немесе халық ауыз әдебиеті деп аталады. «Толағай мультфильмінен үзінді көрсету.Толағай өмірде болған ба?Олай болса, төмірде болған адамның басынан өткен әңгіме - аңыз деп аталады.Сергіту сәтіЖұптық жұмыс.Осы батырлық,батылдық қай хылыққа тән?Қазақ – бостандық сүйгіш,ержүрек,еркін адам.1465 жылы Қазақ хандығы құрылды.Содан бері 554 жылдан бері қазақ елі өмір сүріп келеді.Сен білесің ба?Тілді жоғалту туралы түсіндіру.Орындап көр.Топтық жұмыс1.топ ҚР рәміздерін қи2.топҚазақ халқының ұлттық киімін боя.3.топ Қазақ жерінің көрікті жерлерін қима суреттен құрастыр.4.топҚазақ халқының ұлттық аспабын тап5.топҚазақ халқының ұлттық дәстүрін көрсет.6.топ Қазақ халқының ұлттық тағамын тапИЯ*ЖОҚ1.Халық ауыз әдебиеті халық арасында шығарылды2. Аңыз өмірде болған адам басынан өткен әңгіме.3.Толағай алып күш иесі.4. Батырлар елін жауға берді.Тіл жоғалса халық жоғалады.



    Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру

















  • Танысып қой, бұл – батыр Толағай.

  • Неліктен ол батыр атанды деп ойлайсың?



  • Оқушыларға жұмыс дәптеріндегі «Қазақ халқы» тапсырмасы орындауға беріледі.
    Бағалау

    Оқушылар

    –– «батыр» ұғымын және батырлардың қазақ тарихындағы рөлін;

    –– мақал-мәтелдер мен аңыздардың мағынасын түсінді;

    –– қазақ халқының тарихымен танысты.

    Оқушылар

    –– қазақ халқының рухани құндылықтарын түсінуге; –– сұрақтар қоюға; –– алған ақпарат негізінде өз көзқарасын білдіруге

    үйренді.



    Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?








    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.