Материалдар / Дәстүрден тыс сурет салу арқылы балалардың шығармашылық қабілетін дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дәстүрден тыс сурет салу арқылы балалардың шығармашылық қабілетін дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәстүр жайлы мәліметтер беру
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шебер сынып


Тақырыбы: «Дәстүрден тыс сурет салу арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту»

Мақсаты: Сурет салудың дәстүрлі және дәстүрден тыс әдіс - тәсілдері арқылы балалардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылығын ояту,балалардың бойында шығармашылық ізденіске деген құштарлықты арттыру, өзіндік іс-әрекет жобасын құрауға мүмкіндік жасау.Іс-әрекет кезіндегі тәртіп ережелері мен ұжымдық бірлестікке тәрбиелеу.


Қызмет сатысы

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Кіріспе



Сөйлеуді дамыту





Қоршаған ортамен таныстыру





Математика негіздері






















Сурет салу












Шаттық шеңбері:

Кел балалар күлейік

Күлкіменен түлейік

Түрлі-түсті бояумен

Әсемдеп біз жүрейік

Бізге келген қонаққа

Иіліп сәлем берейік.

Тәрбиеші:

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Көктем мезгілінде неше ай бар?

-Жарайсыңдар, балалар сендер ауылға барғыларың келе ме? қазір әжемізге ауылға барамыз.Ауылға поезбен барамыз. Поезға мінетін билеттерді де сендерге алып қойдым.

Тәрбиеші: Әжеміздің үйіне де жақындап қалдық.

(әженің үйіне келеді)

Балалар:Алыста кемпірқосақ көріп тұрмын.

Жақыннан көргіміз келеді.

Тәрбиеші:Ендеше, балалар дәстүрден тыс технология арқылы кемпірқосақты салып жақыннан көрейік.

Қылқалам: Сәлеметсіңдерме , балалар. Мен сендерді көргеніме қуаныштымын.

Тәрбиеші: мұнда неге бәрі көңілсіз?

Қылқалам: бұрын әжеміз бәрін өзі бояй беретін, ал қазір ол шаршады, мені пайдаланатын ешкім болмай жүр.

Тәрбиеші: Сен Қылқалам мұңамайма, біздің балалар саған және әжеме көмектеседі. Солай ма балалар, көмектесеміз бе?

Тәрбиеші: Ендеше ,балалар топқа бөлініп, қылқаламның өтініші бойынша,әжеміздің ауласын дәстерден тыс техгологиялар арқылы жандандырайық!

Тәрбиеші:Тауық сен неге мұңайып тұрсың?

Тауық: Мен сондай сұрықсызбын, мен өте сұлу болатынмын.

Тәрбиеші: Тауық мұңайма. Біздің балалар сені түрлі-түсті түстер бояп, сұлу етіп салып береді.

1 топ: Баклашкамен гүлді салады.

2 топ: Көбелек салады.

3 топ: алақандарымен тауық салады.

Қылқалам:Мен сондай қуаныштымын.

Тәрбиеші: Балалар, біз ауланы түрлі түске бояған сияқтымыз.

Әже келеді: Ой, қандай ғажайып, менің аулам сондай әдемі болып кеткен. Сендерге көп рахмет балалар.

Тәрбиеші: Біз сізді , ауылды сағынып келдік.

Қылқалам: Әже балалар қандай өнерлі ауламыз көрікті болып қалды.

Әже: Рахмет сендерге балаларым!

Тәрбиеші: Балалар, енді біз балабақшамызға қайтайық. (әжемен қоштасып,поезға мінеді)

Балалар сендерге ауылға барған ұнадыма? Сендер не көрдіңдер және нені суреттедіңдер? Жарайсыңдар сендер суретші балалар екенсіңдер!

Олай болса келген қонақтармен қоштасайық.

Көріскенше күн жақсы

Сау саламат болайық.



-Балалар қимыл қозғалыспен орындайды.




-Балалардың жауабы.



-Балалар поездға мінеді.


-Қуанады


-Кемпірқосақты салады.


Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.






-Ия











-Балалар бояйды.












Қоштасады.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!