Дәстүрлі емес материалдан бұйым жасау

Тақырып бойынша 26 материал табылды

Дәстүрлі емес материалдан бұйым жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
картон,ыстық желім,клей,моншақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім. А : Сәндік- қолданбалы өнер.

Мектеп: Шайқорық


Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Егембердиева Гулназ Джумановна


САБАҚ: Сынып: 5

Қатысқан саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым. Идеяларды талқылау мен дамыту. Бұйым жасау.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.2.1. Конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу үшін қол еңбегі құралдары мен жабдықтарын анықтау, сипаттау және қолдану

5.2.3.2 Түрлі конструкциялық , табиғи және жасанды материалдарды қолдана отырып, сәндік қолданбалы өнер бұйымын дайындау.


Сабақтың мақсаты

Дәстүрлі емес материалдарды пайдалана отырып сәндік қолданбалы өнер туындысын жасауды үйрену.Қалдық материалдарды пайдалана білу.

Оқушылар идеяларды талқылап, оларды дамыту арқылы өз бұйымдарын жобалап, қолмен жасап шығады.



Сабақ барысы


Сабақ

кезеңі

Педагог іс-әрекеті

Оқушы ірекеті

Бағалау

Ресурстар









Басталуы


Саламатсыңдарма оқушыларөңіл-күйлерің калай?Шаттық шеңберіне турып алайық,сабағымыз жақсы көңіл-күйде өту үшін бір-бірімізге жақсы тілек жолдайық.









ТPicture 8 оптарға бөлу.

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 2 топқа бөлініп отырады.



1-топ «Сары кәмпиттер»

2-топ «Көк кәмпиттер»


Оқушылар шеңбер жасап тұрып бір- біріне жақсы тілек жолдайды Әртүрлі сәндік бұйымдардың фотосуреттерін қарап, идея жинайды







Топпен немесе жұппен өз идеяларын бөліседі

Бұйымның нобайын (эскизін) салады

Қандай материалдарды пайдаланатынын анықтайды


Слайд





















https://infourok.ru/urok-na-temu-dstrli-emes-materialdardan-sndik-byim-3380039.html?utm_source=chatgpt.com https://www.youtube.com/watch?v=1G1RX-C_njU&utm_source=chatgpt.com





Өткен сабақты ұшақ әдісі арқылы еске түсіру





Жаңа білім




Екі топ бір-біріне ұшақ ұшыру арқылы өткен тақырыптан сұрақ жолдайды.









«Дорба» ішіндегі не зат?

Ұстап-тұту әдісі:

Оқушылар затты тауып,оған сипаттама береді.


Сарамандық топтық жұмыс.Картоннан құмыра жасауды үйрену.


(мысалы; құмыра негізін картоннан дайындап алып, қағаздарды жабыстыру немесе құрастыру техникасымен) дайындайды.

Құмыраны қолжетімді материалдармен көркемдейді.

Қол еңбегі құралдары мен жабдықтарын оқушыларға таныстыру және олардың қолдану тәсілдерін көрсету.

Сергіту сәті «Хан талапай»


Сәндік - қолданбалы өнер түрлерін баяндайды.

Қазақтың ұлттық сәндік өнерін біледі және күнделікті тұрмыста қолдана алады.

Бұйым жасаудағы өзгенің шығармашылдық идеясын, ойын түсіндіріп береді.







«Материал тап!» тапсырмасы

  • Үйде немесе мектеп маңында кездесетін дәстүрлі емес (қайта өңдеуге болатын) 5 затты анықтап, олардың сәндік бұйымға қалай қолдануға болатынын сипаттаңыз.

Оқушылар дорбадағы асықты шашып «Ханталапай» деп қызыл хан асыққа таласады.Ханды алған оқушы мақал айтып бағалау смайлигін алады


https://www.youtube.com/watch?v=1G1RX-C_njU&utm_source=chatgpt.com































https://infourok.ru/urok-na-temu-dstrli-emes-materialdardan-sndik-byim-3380039.html?utm_source=chatgpt.com



Бекіту

















Қоротынды























Бағалау

Кері байланыс:

Шабадан, ет тартқыш, себет»

Shape1

Шабадан – болашақта қажет болатын ақпараттар

Ет тартқыш - ақпаратты өңдеудемін

Себет – барлығын себетке тастаймын

Қайталау сұрақтары (ауызша немесе жазбаша)

  • Дәстүрлі емес материалдарға қандай заттар жатады?

  • Сәндік бұйым қандай мақсатта жасалады?

  • Қандай идеяны жүзеге асырдың?

  • Қай материалды қолдану қызықты болды?

  • Қиындық тудырған тұсы қандай?


  • Мұғалім және сыныптастар «екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен пікір білдіреді

  • Жақсы жұмыстар марапатталады (мадақтама, смайлик, жұлдызша т.б.)




Жұмысты таныстырып және бағалап, оқушылар өз пікірлерімен бөліседі










Оқушылар сұрақтарға жауап бере орырып (мадақтама, смайлик, жұлдызша т.б.)алады











Өзара бағалау








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.06.2025
143
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі