|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Дәстүрлі қазақ қоғамы: этникалық құрылымы және әлеуметтік ұйымдасуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтарды жіктеп, қоғамдағы қызметін талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Алдыңғы білімді еске түсіру Топқа бөлу |
Оқушылармен амандасу, сабақты бастауға дайындау. «wordwall» бағдарламасында тест тапсырмасы орындалады. Берілген жасырын суреттер арқылы оқушылар 3-топқа бөлінеді. Оқушыларға өздері таңдаған суреттер бойынша топқа ат қою ұсынылады. 1-топ: Ақсүйектер 2-топ: Билер 3-топ: Қара халық
|
-тест тапсырмаларын орындайды. -суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді; -топқа ат қояды; -осы суреттер арқылы жаңа тақырыпты анықтауға ұсынылады. |
Мадақтау
2-ұпай. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Бейнебаян арқылы басталады: -бейнебаянның мазмұны қандай болды? -қандай ерекшеліктерді байқадыңыздар?
1-тапсырма: топтық жұмыс: 1-топқа: Дәстүрлі қазақ қоғамының ақсүйектер және қарасүйектер болып бөлінуін венндиаграмма (салыстыру кестесінде) талдаңыз:
2-топқа: Билердің қазақ қоғамындағы рөлін Тұжырымдамалық карта арқылы сипаттаңыз:
3-топқа: Қазақ халқының әлеуметтік жіктелуіне SWOT талдау жасаңыз:
2-жұптық жұмыс: 1-жұп: Қазақ хандығы дәуіріндегі Қазақ қоғамының әлеуметтік сатысын пирамида немесе тірек сызба түрінде сал. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік саты бойынша жоғары көтерілу мүмкіндігі туралы не білеміз?
2-жұп: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы тақырып бойынша мәтіннен қатты әсер еткен тұстар туралы сипаттаңыз.
3-жұп: «Learningapps» бағдарламасында «ақиқат», «жалған» тапсырмасын орындайды:
Жеке жұмыс: ПТМС (ПОПС) «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтар хандықты нығайтуда маңызды рөл атқарды». Кем дегенде 5 тірек сөздерді қолданып, баға беру: хан, сұлтан, ақсүйек, қарасүйек, би, батыр, құл, төленгіт, төре Осы тұжырыммен қаншалықты келісесіз? ПОПС формуласын қолданып жауап беріңіз П: «Менің ойымша…». (1 ұпай) О: «Себебі …». (1 ұпай) П: «Келесі мысалдармен дәлелдей аламын |
-бейнебаянды тамашалай отырып, жетелеуші сұрақтарға жауап береді.
-ақсүйектер тобының ерекшеліктерін анықтайды; -қарасүйектер тобының ерекшеліктерін анықтайды; -ұқсастықтарын сипаттайды. -«билер» ұғымына сипаттама жасайды; -қоғамдағы рөлін сипаттайды; -«билер сотының» қызметін сипаттайды; -қорытынды, ой-түйін жасайды. -қазақ халқы әлеуметтік жіктелуінің мықты жақтарын анықтайды; -әлсіз жақтарын сипаттайды; -мүмкіндіктерін анықтайды; -қауіп-қатерін сипаттайды.
-қазақ қоғамының әлеуметтік сатысын төменнен жоғары қараай сатылай сипаттайды; -әлеуметтік саты бойынша жоғары көтерілу мүмкіндігі туралы ой-түйін айтады. -мәтіннен қатты әсер еткен тұстарын анықтайды; -әсер еткен үзінділер жөнінде өз пікірін білдіреді.
-берілген мәліметтермен таныса отырып, оқиғаның «ақиқат», «жалған» екендігін анықтайды.
-өз пікірін білдіреді; -себебін анықтайды; -мысалдармен дәлел келтіреді. |
1-ұпай
3-ұпай
3-ұпай
3-ұпай
2-ұпай
2-ұпай
2-ұпай
2-ұпай.
|
https://youtu.be/DpLTY0vchHs?si=nvY9JdnjPN4kisx4
https://learningapps.org/watch?v=pxy90n2kc24
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Интервью» әдісі арқылы кері байланыс алынады.
|
-оқушылар сабақ барысы туралы кері байланыс ұсынады. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма
|
-«Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері» мәтінді оқып, талдау; -«ашық» және «жабық» тест тапсырмаларын дайындау; -салыстырмалы талдау кестесін құру:
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дәстүрлі қазақ қоғамы әлеуметтік жіктелуі
Дәстүрлі қазақ қоғамы әлеуметтік жіктелуі
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Дәстүрлі қазақ қоғамы: этникалық құрылымы және әлеуметтік ұйымдасуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтарды жіктеп, қоғамдағы қызметін талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Алдыңғы білімді еске түсіру Топқа бөлу |
Оқушылармен амандасу, сабақты бастауға дайындау. «wordwall» бағдарламасында тест тапсырмасы орындалады. Берілген жасырын суреттер арқылы оқушылар 3-топқа бөлінеді. Оқушыларға өздері таңдаған суреттер бойынша топқа ат қою ұсынылады. 1-топ: Ақсүйектер 2-топ: Билер 3-топ: Қара халық
|
-тест тапсырмаларын орындайды. -суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді; -топқа ат қояды; -осы суреттер арқылы жаңа тақырыпты анықтауға ұсынылады. |
Мадақтау
2-ұпай. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Бейнебаян арқылы басталады: -бейнебаянның мазмұны қандай болды? -қандай ерекшеліктерді байқадыңыздар?
1-тапсырма: топтық жұмыс: 1-топқа: Дәстүрлі қазақ қоғамының ақсүйектер және қарасүйектер болып бөлінуін венндиаграмма (салыстыру кестесінде) талдаңыз:
2-топқа: Билердің қазақ қоғамындағы рөлін Тұжырымдамалық карта арқылы сипаттаңыз:
3-топқа: Қазақ халқының әлеуметтік жіктелуіне SWOT талдау жасаңыз:
2-жұптық жұмыс: 1-жұп: Қазақ хандығы дәуіріндегі Қазақ қоғамының әлеуметтік сатысын пирамида немесе тірек сызба түрінде сал. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік саты бойынша жоғары көтерілу мүмкіндігі туралы не білеміз?
2-жұп: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы тақырып бойынша мәтіннен қатты әсер еткен тұстар туралы сипаттаңыз.
3-жұп: «Learningapps» бағдарламасында «ақиқат», «жалған» тапсырмасын орындайды:
Жеке жұмыс: ПТМС (ПОПС) «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтар хандықты нығайтуда маңызды рөл атқарды». Кем дегенде 5 тірек сөздерді қолданып, баға беру: хан, сұлтан, ақсүйек, қарасүйек, би, батыр, құл, төленгіт, төре Осы тұжырыммен қаншалықты келісесіз? ПОПС формуласын қолданып жауап беріңіз П: «Менің ойымша…». (1 ұпай) О: «Себебі …». (1 ұпай) П: «Келесі мысалдармен дәлелдей аламын |
-бейнебаянды тамашалай отырып, жетелеуші сұрақтарға жауап береді.
-ақсүйектер тобының ерекшеліктерін анықтайды; -қарасүйектер тобының ерекшеліктерін анықтайды; -ұқсастықтарын сипаттайды. -«билер» ұғымына сипаттама жасайды; -қоғамдағы рөлін сипаттайды; -«билер сотының» қызметін сипаттайды; -қорытынды, ой-түйін жасайды. -қазақ халқы әлеуметтік жіктелуінің мықты жақтарын анықтайды; -әлсіз жақтарын сипаттайды; -мүмкіндіктерін анықтайды; -қауіп-қатерін сипаттайды.
-қазақ қоғамының әлеуметтік сатысын төменнен жоғары қараай сатылай сипаттайды; -әлеуметтік саты бойынша жоғары көтерілу мүмкіндігі туралы ой-түйін айтады. -мәтіннен қатты әсер еткен тұстарын анықтайды; -әсер еткен үзінділер жөнінде өз пікірін білдіреді.
-берілген мәліметтермен таныса отырып, оқиғаның «ақиқат», «жалған» екендігін анықтайды.
-өз пікірін білдіреді; -себебін анықтайды; -мысалдармен дәлел келтіреді. |
1-ұпай
3-ұпай
3-ұпай
3-ұпай
2-ұпай
2-ұпай
2-ұпай
2-ұпай.
|
https://youtu.be/DpLTY0vchHs?si=nvY9JdnjPN4kisx4
https://learningapps.org/watch?v=pxy90n2kc24
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Интервью» әдісі арқылы кері байланыс алынады.
|
-оқушылар сабақ барысы туралы кері байланыс ұсынады. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма
|
-«Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері» мәтінді оқып, талдау; -«ашық» және «жабық» тест тапсырмаларын дайындау; -салыстырмалы талдау кестесін құру:
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















