|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Өркениет: даму ерекшеліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 12.12.2024 |
Мұғалімнің аты-жөні: Байдолда Марат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 «Б» |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар : |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану; 10.2.2.7 -дәстүрлі қазақ қоғамын- дағы әлеуметтік институттардың функционалдық рөлін түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Қазақ қоғамындағы әлеуметтік жіктелудің маңыздылығын талдайды Көпшілігі : Әлеуметтік құрылымның ерекшелігін анықтайды Кейбірі : Қазақ қоғамының әлеуметтік институттардың рөлін түсіндіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Әлеуметтік құрылымды жіктейді, баға береді, маңыздылығын анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқылым: оқулықпен жұмыс жасайды Тыңдалым: сұрақтарға жауап беріп , пікірлерін білдіреді Жазылым: «Түртіп алу» стратегиясын қолданады. Термин сөздер ақсүйек, сұлтан, қожа, би, бай, батыр, ақсақал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепт |
Себеп пен салдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, презентациялар, бейнеролик |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы, Құқық негіздері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу Көңілді ахуал қалыптастыру, сабаққа сәттілік тіреу Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Ғажайып алаңда» сұрақтар қою |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ Экранда арнайы суреттер беру Сұрақ
Оқушылардың берге жауабы негізінде сабақтың тақырыбын анықтау Жаңа сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру Зерттеу сұрақты ортаға шығару Бейнематериал Жаңа сабақ бойынша жалпы түсінік беру Бейнекөрсетілім көрсету Бейнекөрсетілім бойынша оқушыларға арнайы тапсырма беріледі Тапсырма. Ақсүйек ойыны
Оқушылар рөлге не отырып кестені сәйкестендіреді Бағалау. «Жапондық бағалау әдісі»
Тапсырма. Орта ғасырдағы дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктерін SWOT талдау
Дескриптор: -Басым тұстарын анықтайды. -Әлсіз жақтарын анықтайды -Мүмкіндіктерін анықтайды -Қауіп-қатерін анықтайды Бағалау: «Ғажайып түс» әдісі Жасыл түс - жаңа идеялар байқадым Сары түс - мәліметтерге көңілім толды Қызыл түс –айтылған ой-пікірлер ерекше әсер етті
Тапсырма. «Детальдарды қосу» Оқушылар бастапқы сөйлемді барынша кеңейту қажет Бастапқы сөйлем «Дәстүрлі қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың саяси және құқықтық айырмашылықтары болды.» Кеңейтілген сөйлем ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Оқушылар: Сөйлемді кеңейтеді Бағалау «Шапалақ» әдісі Тапсырма. Батыс пен шығыстағы әлеуметтік жіктелуді қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуімен салыстыра отырып «Қиял және мүмкін» әдісі арқылы ортақ сұрақтың шешімін табу
Бағалау. «Басбармақ» әдісі
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Қорытындылау. Тапсырма. «Ғажайып алаң» Ұяшықты таңдау арқылы бекіту сұрақтарына жауап береді. Бағалау: «Бас бармақ» әдісі. Кері байланыс. «Кері байланыс билеті»
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау- сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Сабақ кезінде өмір қауіпсіздігі ережелерін қатаң ұстану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма ? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса , неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы болған екі нәрсе 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді? 1. 2. Сабақ барысында бүкіл сынып немесе жекелеген оқушылар туралы нені байқадым,анықтадым, нендей мәселеге назар аударуым қажет? 1. 2.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері
Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Өркениет: даму ерекшеліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 12.12.2024 |
Мұғалімнің аты-жөні: Байдолда Марат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 «Б» |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар : |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану; 10.2.2.7 -дәстүрлі қазақ қоғамын- дағы әлеуметтік институттардың функционалдық рөлін түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Қазақ қоғамындағы әлеуметтік жіктелудің маңыздылығын талдайды Көпшілігі : Әлеуметтік құрылымның ерекшелігін анықтайды Кейбірі : Қазақ қоғамының әлеуметтік институттардың рөлін түсіндіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Әлеуметтік құрылымды жіктейді, баға береді, маңыздылығын анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқылым: оқулықпен жұмыс жасайды Тыңдалым: сұрақтарға жауап беріп , пікірлерін білдіреді Жазылым: «Түртіп алу» стратегиясын қолданады. Термин сөздер ақсүйек, сұлтан, қожа, би, бай, батыр, ақсақал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепт |
Себеп пен салдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, презентациялар, бейнеролик |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы, Құқық негіздері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу Көңілді ахуал қалыптастыру, сабаққа сәттілік тіреу Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Ғажайып алаңда» сұрақтар қою |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ Экранда арнайы суреттер беру Сұрақ
Оқушылардың берге жауабы негізінде сабақтың тақырыбын анықтау Жаңа сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру Зерттеу сұрақты ортаға шығару Бейнематериал Жаңа сабақ бойынша жалпы түсінік беру Бейнекөрсетілім көрсету Бейнекөрсетілім бойынша оқушыларға арнайы тапсырма беріледі Тапсырма. Ақсүйек ойыны
Оқушылар рөлге не отырып кестені сәйкестендіреді Бағалау. «Жапондық бағалау әдісі»
Тапсырма. Орта ғасырдағы дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктерін SWOT талдау
Дескриптор: -Басым тұстарын анықтайды. -Әлсіз жақтарын анықтайды -Мүмкіндіктерін анықтайды -Қауіп-қатерін анықтайды Бағалау: «Ғажайып түс» әдісі Жасыл түс - жаңа идеялар байқадым Сары түс - мәліметтерге көңілім толды Қызыл түс –айтылған ой-пікірлер ерекше әсер етті
Тапсырма. «Детальдарды қосу» Оқушылар бастапқы сөйлемді барынша кеңейту қажет Бастапқы сөйлем «Дәстүрлі қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың саяси және құқықтық айырмашылықтары болды.» Кеңейтілген сөйлем ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Оқушылар: Сөйлемді кеңейтеді Бағалау «Шапалақ» әдісі Тапсырма. Батыс пен шығыстағы әлеуметтік жіктелуді қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуімен салыстыра отырып «Қиял және мүмкін» әдісі арқылы ортақ сұрақтың шешімін табу
Бағалау. «Басбармақ» әдісі
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Қорытындылау. Тапсырма. «Ғажайып алаң» Ұяшықты таңдау арқылы бекіту сұрақтарына жауап береді. Бағалау: «Бас бармақ» әдісі. Кері байланыс. «Кері байланыс билеті»
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау- сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Сабақ кезінде өмір қауіпсіздігі ережелерін қатаң ұстану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма ? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса , неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы болған екі нәрсе 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді? 1. 2. Сабақ барысында бүкіл сынып немесе жекелеген оқушылар туралы нені байқадым,анықтадым, нендей мәселеге назар аударуым қажет? 1. 2.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















