Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Мұғалімге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


Өркениет: даму ерекшеліктері

Күні: 12.12.2024

Мұғалімнің аты-жөні: Байдолда Марат

Сынып: 10 «Б»

Қатысқандар :

Қатыспағандар :

Сабақтың тақырыбы

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану;

10.2.2.7 -дәстүрлі қазақ қоғамын- дағы әлеуметтік институттардың функционалдық рөлін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Қазақ қоғамындағы әлеуметтік жіктелудің маңыздылығын талдайды

Көпшілігі : Әлеуметтік құрылымның ерекшелігін анықтайды

Кейбірі : Қазақ қоғамының әлеуметтік институттардың рөлін түсіндіреді

Бағалау критерийі

Әлеуметтік құрылымды жіктейді, баға береді, маңыздылығын анықтайды

Ойлау дағдылары

Талдау

Тілдік мақсаттар


Оқылым: оқулықпен жұмыс жасайды

Тыңдалым: сұрақтарға жауап беріп , пікірлерін білдіреді

Жазылым: «Түртіп алу» стратегиясын қолданады.

Термин сөздер

ақсүйек, сұлтан, қожа, би, бай, батыр, ақсақал

Тарихи концепт

Себеп пен салдар

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, презентациялар, бейнеролик

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі тарихы, Құқық негіздері

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері


Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


Сәлемдесу

Көңілді ахуал қалыптастыру, сабаққа сәттілік тіреу

Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Ғажайып алаңда» сұрақтар қою


Сабақтың ортасы


Жаңа сабақ

Экранда арнайы суреттер беру

Сұрақ

  1. Суреттен не байқадыңдар?

  2. Суреттердегі ортақ мәселе неде?

  3. Тарихи ұғымды анықтаңыздар

Оқушылардың берге жауабы негізінде сабақтың тақырыбын анықтау

Жаңа сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру

Зерттеу сұрақты ортаға шығару

Бейнематериал

Жаңа сабақ бойынша жалпы түсінік беру

Бейнекөрсетілім көрсету

Бейнекөрсетілім бойынша оқушыларға арнайы тапсырма беріледі

Тапсырма.

Ақсүйек ойыны

Ханмын

Мен:


Сұлтанмын

Мен:


Қожамын

Мен:


Батырмын

Мен:


Бимін

Мен:


Малшымын

Мен:


Жатақпын

Мен:


Оқушылар рөлге не отырып кестені сәйкестендіреді

Бағалау.

«Жапондық бағалау әдісі»

Picture 1


Тапсырма. Орта ғасырдағы дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктерін SWOT талдау

Shape1


Дескриптор:

-Басым тұстарын анықтайды.

-Әлсіз жақтарын анықтайды

-Мүмкіндіктерін анықтайды

-Қауіп-қатерін анықтайды

Бағалау: «Ғажайып түс» әдісі

Жасыл түс - жаңа идеялар байқадым

Сары түс - мәліметтерге көңілім толды

Қызыл түс –айтылған ой-пікірлер ерекше әсер етті


Тапсырма. «Детальдарды қосу»

Оқушылар бастапқы сөйлемді барынша кеңейту қажет

Бастапқы сөйлем

«Дәстүрлі қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың саяси және құқықтық айырмашылықтары болды.»

Кеңейтілген сөйлем

..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Оқушылар: Сөйлемді кеңейтеді

Бағалау

«Шапалақ» әдісі

Тапсырма.

Батыс пен шығыстағы әлеуметтік жіктелуді қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуімен салыстыра отырып «Қиял және мүмкін» әдісі арқылы ортақ сұрақтың шешімін табу

Еуропадағы феодалдық саты

Қазақ қоғамындағы әлеуметтік жіктелу

Үнді кастасы


Әлеуметтік саты бойынша көтерілуі мүмкіндігіне сенесің бе?

Қиял................................................................................................

Мүмкін...........................................................................................

Бағалау. «Басбармақ» әдісі



Сабақтың соңы



Қорытындылау.

Тапсырма.

«Ғажайып алаң»

Ұяшықты таңдау арқылы бекіту сұрақтарына жауап береді.

Бағалау: «Бас бармақ» әдісі.

Кері байланыс. «Кері байланыс билеті»

























Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау- сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ кезінде өмір қауіпсіздігі ережелерін қатаң ұстану

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе

оқу мақсаттары

шынайы,қолжетімді

болды ма ? Барлық

оқушылар оқу

мақсатына қол жеткізді

ма?Егер оқушылар оқу

мақсатына жетпеген болса

, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс

жүргізілді ме? Сабақ

кезеңдерінде уақытты

тиімді пайдаландыңыз

ба? Сабақ жоспарынан

ауытқулар болды ма және

неліктен?

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы болған екі нәрсе

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді?

1.

2.

Сабақ барысында бүкіл сынып немесе жекелеген оқушылар туралы нені байқадым,анықтадым, нендей мәселеге назар аударуым қажет?

1.

2.












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2024
151
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі