Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

    «A-Status» мектеп- гимназиясы

    Күні: 26.01.2022ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Ыдырысова Арай Есенгелдиевна

    Сынып: 6 «А» сынып

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу;

    6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар:

    • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің анықтамасын біледі;

    • Мәндес теңдеудің анықтамасын біледі;

    • Бір айнымалысы бар теңдеуді шешудің алгоритмін біледі;

    • Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.

    Жетістік

    критерийлері

    Оқушылар:

    • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің анықтамасын біледі;

    • Мәндес теңдеудің анықтамасын біледі;

    • Бір айнымалысы бар теңдеуді шешудің алгоритмін біледі;

    • Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.

    Тілдік мақсат

    Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.

    Қазақша

    Русский

    English

    Азайту


    Вычитание


    Subtracting


    Қосындысы

    сумма


    The sum of


    Орын ауыстыру


    Перемещение


    Remove


    Теріс


    отрицательный


    Negative(opposite

    Көбейту моделі


    Модель умножении


    Product by FOIL pattern


    Алғашқы өрнектерді

    көбейту


    Умножить первые


    Product of first terms


    Шеткі мүшелерді

    көбейту


    Умножить внешние

    выражении


    Product of outer terms


    Ортаңғы мүшелерді

    көбейту


    Умножить внутрениие

    выражении


    Product of inner terms


    Құндылықтарды дамыту

    Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия, тұрмыста қолдана алу

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар

    Бастапқы білім

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

    Оқыту ресурстары















    Басы

    Ұйымдастыру сәті :

    Үй жұмысын тексеру:

    Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»

    4 құдығы бар тең қабырғалы үшбұрыш тәрізді

    учаске берілген. Осы учаскені әр бөлігінде бір

    құдықтан қалатындай және формалары бірдей,

    аудандары тең учаскелерге бөл.


    Негізгі бөлім


    ах=в түріндегі теңдеу (мұндағы х – айнымалысы, а және в – қандай

    да бір сандар) бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу сызықтық

    теңдеу деп аталады.



    Тақырыпты

    ашу

    Сандық теңдіктер және теңсіздіктер

    Балаларды сандарды салыстыруға үйрету, сондай-ақ «артық»,

    «кем», «тең» қатынастарын тағайындау мақсатында өрнектерді салыстыру; “>”, “<”, “=”, таңбаларының көмегімен салыстыру нәтижелерін жазуға және алынған теңдіктер мен теңсіздіктерді оқуға үйрету мақсаты қойылады.

    1 қасиет:

    Теңдеудегі қосылғыштың таңбасын қарама-қарсыға өзгертіп, оны

    теңдеудің бір жағынан екінші жағына көшіргенде теңдеу мәндес

    теңдеуге түрленеді.


    2 қасиет:

    Теңдеудің екі жағын да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе

    бөлгенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.


    Мысалдар келтіру;

    1. 4х+3=х+5,1

    4х-х=5,1-3

    3х=2,1

    х=0,7

    2. 7х+3=3х+5

    7х–3х=5-3

    4х=2

    х=0,5

    3. 2х+4=2х-5,8

    2х-2х=-5,8-4

    0*х=-9,8

    Теңдеудің түбірі болмайды

    теңдеудің түбірі болады

    Бекіту сұрақтары;

    4. 2х+х-5=3х-5

    3х-3х=-5+5

    0*х=0

    кез-келген сан

    Сандық теңдіктер мен теңсіздіктерді оқушылар берілген сандар мен арифметикалық өрнектерді салыстыру негізінде алады. Сондықтан “>”, “<”, “= ”, таңбалары арқылы кез келген екі сан, кез келген екі өрнек қосылмайды, тек арасында белгілі қатынас бар сандар ғана қосылады. Мәндер тең, “=” таңбасы арқылы берілген екі сан немесе екі өрнек теңдік құрады.

    Егер бір сан екінші саннан артық (кем) немесе бір өрнек екінші өрнектен артық (кем) болса онда сәйкес таңбамен қосылған олар теңсіздік құрады. Сонымен алғашқыда төменгі класс оқушыларында тек тура теңдік пен теңсіздік туралы ұғым қалыптасады.

    Кейін, оқушылар өрнектермен және айнымалысы бар теңсіздіктермен жұмыс істеу тәжірибесін жинақтағанда, ақиқат және жалған (тура және тура емес) пікірлер ұғымын қарастырғаннан кейін IV класта теңдік пен теңсіздік ұғымының мынадай анықтамасына көшеді, ол анықтама бойынша “=” таңбасы қойылған кез келегн екі сан, екі өрнек теңдік деп аталады; “>”, “<” таңбаларының біреуі арқылы біріктірілген кез келген екі сан., екі өрнек теңсіздік деп аталады. Мұнда тура және тура емес теңдік пен теңсіздіктің айырмасын атап айтады.

    Тест жұмысы

    1 нұсқа

    1.Теңдеуді шешіңдер: 12 с + 22 = 82.

    1. 1)6; 2) 3; 3) 4; 4) басқа жауап.

    2. Теңдеуді шешіңдер: 2в – 5 = - 3

    1) ; 2) ; 3) ; 4) басқа жауап.

    3. Түбірі 2 – ге тең болатын теңдеуді анықта:

    4х - 5 = 28; 7х - 16 = - 9; 3х + 29 = 44.

    1)бірінші; 2) екінші; 3) үшінші; 4) ондай жоқ.

    4. Теңдеуді шешіңдер: -4х – 8х + 5х = - 49.

    1) - 7 2) 7; 3) 2; 4) басқа жауап.

    5. Теңдеуді шешіңдер: 2(7х – 12) = (5 +

    1) 8; 2) 4 ; 3) 4; 4) басқа жауап.

    2 нұсқа

    1.Теңдеуді шешіңдер: 17а - 12 = 39.

    1. 1)2; 2) 1; 3) 4; 4) басқа жауап.

    2. Теңдеуді шешіңдер: 4в – 8 = - 7

    1) ; 2) ; 3) ; 4) басқа жауап.

    3. Түбірі 7 – ге тең болатын теңдеуді анықта:

    6х + 14 = 62; 3х - 9 = 12; 2х + 24 = 42.

    1)бірінші; 2) екінші; 3) үшінші; 4) ондай жоқ.

    4. Теңдеуді шешіңдер: 9х – 6х + 4х = 14.

    1) 2 2) -2 ; 3) ; 4) басқа жауап.

    5. Теңдеуді шешіңдер: 2(3х – 6) =

    1) 18; 2) 17 ; 3) 4; 4) басқа жауап.

    Жауаптары:

    Жұптық жұмыс

    1 нұсқа

    Тапсырма 1

    А1: Теңдеуді шешіңдер: Ж: 15,5

    В1: Теңдеудің түбірін табыңдар: Ж: -2

    С1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: 1.

    Тапсырма 2

    А1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: 10.

    В1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: -

    С1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: 1




    2 нұсқа

    Тапсырма 1

    А1: Теңдеуді шешіңдер: Ж: - 0,05.

    В1: Теңдеудің түбірін табыңдар: . Ж:

    С1: Теңдеуді шешіңдер: Ж: - 2

    Тапсырма 2

    А1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: - 3.

    В1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: - 5

    С1: Теңдеуді шешіңдер: Ж: 10.



    Сабақтың

    соңы


    «Қай топ шапшаң»

    Ойынның реті сандарды өсу ретімен орналастырып, разрядтарын атап өту. 37 7 24 1 10




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ыдырысова Арай Есенгелдиевна
    27 Қаңтар 2022
    482
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дәстүрлі сабақ. Бір айнымалысы бар теңдеулер. 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дәстүрлі сабақ. Бір айнымалысы бар теңдеулер. 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    - сызықты теңдеудің анықтамасын және түрін, санды теңдіктердің қасиеттерін, модуль анықтамасын біледі; - тепе-тең түрлендірулерді орындай отырып, теңдеулерді сызықты түрге келтіреді; - теңдеулердің қасиеттерін айта алады; - сызықты теңдеулердің коэффициенттерін нұсқай отырып, сызықты теңдеулерді сипаттайды; - теңдеулердің қасиеттерін қолдана отырып, теңдеулердің шешіміне түсінік береді;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

    «A-Status» мектеп- гимназиясы

    Күні: 26.01.2022ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Ыдырысова Арай Есенгелдиевна

    Сынып: 6 «А» сынып

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу;

    6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар:

    • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің анықтамасын біледі;

    • Мәндес теңдеудің анықтамасын біледі;

    • Бір айнымалысы бар теңдеуді шешудің алгоритмін біледі;

    • Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.

    Жетістік

    критерийлері

    Оқушылар:

    • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің анықтамасын біледі;

    • Мәндес теңдеудің анықтамасын біледі;

    • Бір айнымалысы бар теңдеуді шешудің алгоритмін біледі;

    • Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.

    Тілдік мақсат

    Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.

    Қазақша

    Русский

    English

    Азайту


    Вычитание


    Subtracting


    Қосындысы

    сумма


    The sum of


    Орын ауыстыру


    Перемещение


    Remove


    Теріс


    отрицательный


    Negative(opposite

    Көбейту моделі


    Модель умножении


    Product by FOIL pattern


    Алғашқы өрнектерді

    көбейту


    Умножить первые


    Product of first terms


    Шеткі мүшелерді

    көбейту


    Умножить внешние

    выражении


    Product of outer terms


    Ортаңғы мүшелерді

    көбейту


    Умножить внутрениие

    выражении


    Product of inner terms


    Құндылықтарды дамыту

    Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия, тұрмыста қолдана алу

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар

    Бастапқы білім

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

    Оқыту ресурстары















    Басы

    Ұйымдастыру сәті :

    Үй жұмысын тексеру:

    Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»

    4 құдығы бар тең қабырғалы үшбұрыш тәрізді

    учаске берілген. Осы учаскені әр бөлігінде бір

    құдықтан қалатындай және формалары бірдей,

    аудандары тең учаскелерге бөл.


    Негізгі бөлім


    ах=в түріндегі теңдеу (мұндағы х – айнымалысы, а және в – қандай

    да бір сандар) бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу сызықтық

    теңдеу деп аталады.



    Тақырыпты

    ашу

    Сандық теңдіктер және теңсіздіктер

    Балаларды сандарды салыстыруға үйрету, сондай-ақ «артық»,

    «кем», «тең» қатынастарын тағайындау мақсатында өрнектерді салыстыру; “>”, “<”, “=”, таңбаларының көмегімен салыстыру нәтижелерін жазуға және алынған теңдіктер мен теңсіздіктерді оқуға үйрету мақсаты қойылады.

    1 қасиет:

    Теңдеудегі қосылғыштың таңбасын қарама-қарсыға өзгертіп, оны

    теңдеудің бір жағынан екінші жағына көшіргенде теңдеу мәндес

    теңдеуге түрленеді.


    2 қасиет:

    Теңдеудің екі жағын да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе

    бөлгенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.


    Мысалдар келтіру;

    1. 4х+3=х+5,1

    4х-х=5,1-3

    3х=2,1

    х=0,7

    2. 7х+3=3х+5

    7х–3х=5-3

    4х=2

    х=0,5

    3. 2х+4=2х-5,8

    2х-2х=-5,8-4

    0*х=-9,8

    Теңдеудің түбірі болмайды

    теңдеудің түбірі болады

    Бекіту сұрақтары;

    4. 2х+х-5=3х-5

    3х-3х=-5+5

    0*х=0

    кез-келген сан

    Сандық теңдіктер мен теңсіздіктерді оқушылар берілген сандар мен арифметикалық өрнектерді салыстыру негізінде алады. Сондықтан “>”, “<”, “= ”, таңбалары арқылы кез келген екі сан, кез келген екі өрнек қосылмайды, тек арасында белгілі қатынас бар сандар ғана қосылады. Мәндер тең, “=” таңбасы арқылы берілген екі сан немесе екі өрнек теңдік құрады.

    Егер бір сан екінші саннан артық (кем) немесе бір өрнек екінші өрнектен артық (кем) болса онда сәйкес таңбамен қосылған олар теңсіздік құрады. Сонымен алғашқыда төменгі класс оқушыларында тек тура теңдік пен теңсіздік туралы ұғым қалыптасады.

    Кейін, оқушылар өрнектермен және айнымалысы бар теңсіздіктермен жұмыс істеу тәжірибесін жинақтағанда, ақиқат және жалған (тура және тура емес) пікірлер ұғымын қарастырғаннан кейін IV класта теңдік пен теңсіздік ұғымының мынадай анықтамасына көшеді, ол анықтама бойынша “=” таңбасы қойылған кез келегн екі сан, екі өрнек теңдік деп аталады; “>”, “<” таңбаларының біреуі арқылы біріктірілген кез келген екі сан., екі өрнек теңсіздік деп аталады. Мұнда тура және тура емес теңдік пен теңсіздіктің айырмасын атап айтады.

    Тест жұмысы

    1 нұсқа

    1.Теңдеуді шешіңдер: 12 с + 22 = 82.

    1. 1)6; 2) 3; 3) 4; 4) басқа жауап.

    2. Теңдеуді шешіңдер: 2в – 5 = - 3

    1) ; 2) ; 3) ; 4) басқа жауап.

    3. Түбірі 2 – ге тең болатын теңдеуді анықта:

    4х - 5 = 28; 7х - 16 = - 9; 3х + 29 = 44.

    1)бірінші; 2) екінші; 3) үшінші; 4) ондай жоқ.

    4. Теңдеуді шешіңдер: -4х – 8х + 5х = - 49.

    1) - 7 2) 7; 3) 2; 4) басқа жауап.

    5. Теңдеуді шешіңдер: 2(7х – 12) = (5 +

    1) 8; 2) 4 ; 3) 4; 4) басқа жауап.

    2 нұсқа

    1.Теңдеуді шешіңдер: 17а - 12 = 39.

    1. 1)2; 2) 1; 3) 4; 4) басқа жауап.

    2. Теңдеуді шешіңдер: 4в – 8 = - 7

    1) ; 2) ; 3) ; 4) басқа жауап.

    3. Түбірі 7 – ге тең болатын теңдеуді анықта:

    6х + 14 = 62; 3х - 9 = 12; 2х + 24 = 42.

    1)бірінші; 2) екінші; 3) үшінші; 4) ондай жоқ.

    4. Теңдеуді шешіңдер: 9х – 6х + 4х = 14.

    1) 2 2) -2 ; 3) ; 4) басқа жауап.

    5. Теңдеуді шешіңдер: 2(3х – 6) =

    1) 18; 2) 17 ; 3) 4; 4) басқа жауап.

    Жауаптары:

    Жұптық жұмыс

    1 нұсқа

    Тапсырма 1

    А1: Теңдеуді шешіңдер: Ж: 15,5

    В1: Теңдеудің түбірін табыңдар: Ж: -2

    С1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: 1.

    Тапсырма 2

    А1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: 10.

    В1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: -

    С1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: 1




    2 нұсқа

    Тапсырма 1

    А1: Теңдеуді шешіңдер: Ж: - 0,05.

    В1: Теңдеудің түбірін табыңдар: . Ж:

    С1: Теңдеуді шешіңдер: Ж: - 2

    Тапсырма 2

    А1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: - 3.

    В1: Теңдеуді шешіңдер: . Ж: - 5

    С1: Теңдеуді шешіңдер: Ж: 10.



    Сабақтың

    соңы


    «Қай топ шапшаң»

    Ойынның реті сандарды өсу ретімен орналастырып, разрядтарын атап өту. 37 7 24 1 10




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 6 сынып
    27.01.2022
    482
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ыдырысова Арай Есенгелдиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации