Датчиктер

Тақырып бойынша 15 материал табылды

Датчиктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы




Пәні:


Педагогтың атыөні:

Тебеев А.А.

Күні:

03.12.2024

Сыныбы:

4 «Ж»

Сабақтың тақырыбы:

Лабиринттен шығу


Оқу мақсаты:




4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану

Scratch бағдарламасын қолдану

Сабақ мақсаты

Scratch бағдарламасын қолдану арқылы лабиринттен шығу

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері\уақыты:

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы


2 мин








3 мин

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

Психологиялық ахуал


Топқа бөлу

«Wordwall» әдісі бойынша ортаға бала санына қарай 2 түрлі сан қойылады. оқушылар тақтадағы санды таңдау арқылы, артындағы сандар бойынша топтасады.

1-топ «Жанасу датчигі»

2-топ «Түс датчигі»


Үй жұмысын тексеру

«Квест ойыны » әдісі

арқылы өткен тақырыпты пысықтау

Мұғаліммен сәлемдеседі, сабаққа дайындалады.






Оқушылар

сұрақтардың дұрыс жауабын белгілейді












Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді

ҚБ 2 б








https://wordwall.net/play/82059/252/367











5 мин









5 мин








5 мин




2 мин










Сабақтың ортасы

6 мин
















1 мин






8 мин


«Миға шабуыл» әдісі ЖИ те жасалған бейне бойынша

Жаңа сабақтың тақырыбы анықтау


« Лабиринт» деген сөзді қалай түсінесің?

Көз алдыңа нені елестетесің?


Сабақтың тақырыбы айқындалған соң сабақ мақсаты таныстырылады.


Мұғалім түсіндірмесі

.Жаңа тақырыппен таныстыру



Мұғалімнің түсіндірмесі


Жеке жұмыс

«Тапқыр» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.



Дәптермен жұмыс.

жаңа тақырыпта кездескен термин сөздерді өз дәптерлеріне жазып алады




Топтық жұмыс

«Білім кітабы» әдісі

Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша тапсырманы орындайды


1-топ

  • А3 форматында оқушыларға лабиринттің суреті беріледі.

2-топ

- А3 форматында оқушыларға лабиринттің суреті беріледі.



Сергіту сәті

Оқушыларға сергіту сәтінің ережесі түсіндіріледі.

Көзге арналған гимнастика


Практикалық жұмыс

Жеке жұмыс

Жұмыс барысы:

- Scratch бағдарламасын іске қосу.

-Программаға қажетті блоктарды таңдап алу.

-Ультрадыбыс датчигін қолдану.

-Мәзірден Қозғалыс батырмасын басу.

-Программаны іске қосып тексеру




1-тапсырма.

Робот алдында қандай да бір нысан пайда болғанша алға жүреді. Робот нысанға 45 см қалғанда тоқтауы керек



2-тапсырма.

Датчик пен робот арасы 8 см-ден аз

немесе тең болғанша ультрадыбыс датчигі арқылы түсті квадратқа дейінгі қашықтықты сантиметрмен өлшейтін роботты программалайды. Қашықтық 8 см болғанда контроллер экранын да 2

секундқа Up стандартты суреті

шығады. Барлық өлшеу деректері экранда көрінуі керек



Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақ тақырыбын болжайды.

Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты танысады.

















Оқушылар тақтадан платформа арқылы

Карточка сұрақтарына жауап береді


















Оқушылар мәтінді мұқият оқиды

берілген тақырып бойынша

Таныстырылым дайындайды















Компьютер арқылы практикалық тапсырмаларды орындайды







Әр оқушыға бағалау парақшасы таратылып беріледі






















Дескриптор:

-сұрақтардың дұрыс жауаптарын белгілейді

ҚБ 2 б














Дескриптор:

- Лабиринттен шығуды үйренеді

- тақырыпқа қатысты термин сөздерді табады


























Дескриптор:

- -Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады;

-программаға қажетті блоктарды таңдап алады;

-ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді.


ҚБ 2 б










Дескриптор

- Дескриптор:

-Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады;

-программаға қажетті блоктарды таңдап алады;

-ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді.

ҚБ 2 б





















Бейне баян



















https://wordwall.net/resource/82428024















Оқулық

4 сынып




































5 мин



«Жасырын сұрақтар» әдісі


Платформа арқылы берілген тапсырмаларды орындау






Оқушылар тақтадан платформа арқылы карточкадағы сұрақтарға жауап береді



Дескриптор

-сұрақтарға жауап береді

ҚБ 2 б






.




https://interacty.me/projects/d2fbbf252f8d6616


Сабақтың соңы

3 мин

Кері байланыс. .

Рефлексия

«Дауыс беру»

Әр оқушы өзінің бүгінгі сабақтан алған әсерін «Дауыс беру» арқылы кері байланыс жасайды


Үй тапсырмасы:

Оқушылар «Дауыс беру» әдісі бойынша кері байланыс жасайды.

Бағалау

https://interacty.me/projects/8218b0e37733a36a






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.03.2025
293
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі