|
Пәні: |
Ежелгі Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
5.2.А В Сақтар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәуірдің негізгі сипаттамасы. Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адамдар өмірін қалай өзгертті? |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.2.2 Темір игерілуі,жайлымдық мал шаруашылығын қалай өзгертті? |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Алғашқы адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы,еңбек құралдары мен қару-жарақтарындағы,қоғамдық құрылысындағы)анықтайды |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық мүдде:қоғам игілігі үшін қызмет ету; Ар-ұят:Әдеп нормаларын ұстау; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру 3 мин Өткен білімді еске түсіру 5 мин Жаңа сабққа көшу. 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгелдеу. 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3 асық т.стері арқылы Топқа бөлу 4.Үй тапсырмасын: өткен тақырып бойынша сүрақ жауап әдісімен талқылауды ұйымдастыру: Ерте темір дәуірі адамдар өміріне саяхат жасау: 1.Ерте металл кезені қай уақыттар аралыгы? 2.Ерте металл дәуірі адамдарының дүниетанымдары қандай болды? 3Ерте металл дәуірі шаруашылыңы қалай дамыды? 4.Ерте металл дәуірінде тау кен әсә металлургия қалай дамыды? 5.Қолқнер түрлері қалай дамыды? Сынып оқушыларына
пеш-көрікте темір өндіру үдерісі туралы түрлі-түсті суретті
көрсетіп, төменде көрсетілген
сұрақтар аясында сыныппен талқылау
ұйымдастырыңыз.
Оқушылардың болжамдарын тыңдап, сабақтың тақырыбы,оқу мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақтау Әр топ жауаптарына қарай балдық жүйемен бағаланады. |
Интерактивті тақтада слайд видео Карта, тақырыптық суреттер |
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім 20 мин |
Оқушыларға темір дәуіріндегі металл өндірісі туралы ықшамдалған мәтін ұсынып, зерттеу жұмысын жүргізуді ұйымдастыру 1 тапсырма: Оқушылар берілген мәтін негізінде темір мен қола дәуіріндегі ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында төмендегідей кестемен жұмыс жүргізеді. Мысалы,
Оқушылар топ болып кестенінің толтырылуын түсндіреді. 2 тапсырма : «Суретті жандандыр» деген тапсырма бойынша «Темір өндіру әдісі» туралы суреттерді ұсынып, әңгіме құрастыруды тапсырыңыз.
|
Дискрипторлары: темір мен қола дәуірінде адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы кем дегенде екі ұқсастықты анықтайды
|
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
|
Ақпараттық мәтін
Жұмаханов, Т.Жұматаев Б. Ежелгі Қазақстан.Алматы: Аруна, 2011.-224б.- (Қазақстан балалар энциклопедиясы)
Суреттер
|
|||||||||||||||||
|
Бекіту 5 мин
|
Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға құндылықтарымызды дәріптеу мақсатында «Асықтағы сұрақтар » әдісі арқылы сұрақтар беріледі.
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
|
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс 10 мин |
|
Тақырып бойынша жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағаланады |
|
|||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма
|
Үйге тапсырма 20 параграфты оқу. 60 беттегі 1,2 сұрақтарға жауап жазу. |
|
|
|
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дәуірдің негізгі сипаттамасы.
Дәуірдің негізгі сипаттамасы.
|
Пәні: |
Ежелгі Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
5.2.А В Сақтар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәуірдің негізгі сипаттамасы. Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адамдар өмірін қалай өзгертті? |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.2.2 Темір игерілуі,жайлымдық мал шаруашылығын қалай өзгертті? |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Алғашқы адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы,еңбек құралдары мен қару-жарақтарындағы,қоғамдық құрылысындағы)анықтайды |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық мүдде:қоғам игілігі үшін қызмет ету; Ар-ұят:Әдеп нормаларын ұстау; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру 3 мин Өткен білімді еске түсіру 5 мин Жаңа сабққа көшу. 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгелдеу. 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3 асық т.стері арқылы Топқа бөлу 4.Үй тапсырмасын: өткен тақырып бойынша сүрақ жауап әдісімен талқылауды ұйымдастыру: Ерте темір дәуірі адамдар өміріне саяхат жасау: 1.Ерте металл кезені қай уақыттар аралыгы? 2.Ерте металл дәуірі адамдарының дүниетанымдары қандай болды? 3Ерте металл дәуірі шаруашылыңы қалай дамыды? 4.Ерте металл дәуірінде тау кен әсә металлургия қалай дамыды? 5.Қолқнер түрлері қалай дамыды? Сынып оқушыларына
пеш-көрікте темір өндіру үдерісі туралы түрлі-түсті суретті
көрсетіп, төменде көрсетілген
сұрақтар аясында сыныппен талқылау
ұйымдастырыңыз.
Оқушылардың болжамдарын тыңдап, сабақтың тақырыбы,оқу мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақтау Әр топ жауаптарына қарай балдық жүйемен бағаланады. |
Интерактивті тақтада слайд видео Карта, тақырыптық суреттер |
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім 20 мин |
Оқушыларға темір дәуіріндегі металл өндірісі туралы ықшамдалған мәтін ұсынып, зерттеу жұмысын жүргізуді ұйымдастыру 1 тапсырма: Оқушылар берілген мәтін негізінде темір мен қола дәуіріндегі ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында төмендегідей кестемен жұмыс жүргізеді. Мысалы,
Оқушылар топ болып кестенінің толтырылуын түсндіреді. 2 тапсырма : «Суретті жандандыр» деген тапсырма бойынша «Темір өндіру әдісі» туралы суреттерді ұсынып, әңгіме құрастыруды тапсырыңыз.
|
Дискрипторлары: темір мен қола дәуірінде адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы кем дегенде екі ұқсастықты анықтайды
|
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
|
Ақпараттық мәтін
Жұмаханов, Т.Жұматаев Б. Ежелгі Қазақстан.Алматы: Аруна, 2011.-224б.- (Қазақстан балалар энциклопедиясы)
Суреттер
|
|||||||||||||||||
|
Бекіту 5 мин
|
Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға құндылықтарымызды дәріптеу мақсатында «Асықтағы сұрақтар » әдісі арқылы сұрақтар беріледі.
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
|
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс 10 мин |
|
Тақырып бойынша жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағаланады |
|
|||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма
|
Үйге тапсырма 20 параграфты оқу. 60 беттегі 1,2 сұрақтарға жауап жазу. |
|
|
|
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















