Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді болуға,
қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
«Ең жақсы»
ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа
мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай
екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең
ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең
салмақты
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы
болжайды.
|
«Қол
шапалақ»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
Дауыл-буря,қатты-сильный,қорқу-бояться,толқын-волна,жағажай-пляж,теңіз-море,жартас-скала
Ойтүрткі
Оқушыларға қиылған қағаздар
беріледі. Сол сөздерді мағынасына қарай біріктіру арқылы топтарға
бірігеді.
(Оқушылардың ойлау
белсенділігі ескеріледі.) Әрбір мақал-мәтелдің тақырыбы және
олардың бір-бірімен байланысы слайд арқылы
көрсетіледі.
Ойланайық
Сөйлесейік
2-тапсырма
Оқушы қажеттіктеріне қарай
қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді
ЕББҚ
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) жеке қолдау
көрсетіледі
«Автор орындығы» әдісі
арқылы сұрақтарға жауап
беру
3-тапсырма
Оқылым
Сергіту
сәті
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Дауыл-
Қатты-сильный
Қорқу-бояться
Толқын-волна
Жағажай-пляж
Теңіз-море
Жартас-скала,
утес
Айтылым
«Кім бәрін біледі?» әдісі
бойынша өткенді
қайталау
Оқушылардың жаңа сабаққа деген
қызығыушылығын ояту мақсатында өткен тақырыпқа қатысты дайындаған
слайдтарын көрсетеді, сұрақтар
қояды.
-Балалар, сендер өткен сабақ
жайлы не айта аласыңдар?
-Ауа райын
болжау
не үшін қажет деп
ойлайсыңдар?
Айтылым
Суретке қара. Не көріп
тұрғаныңды айт. Өзің білетін сөздерді
қолдан.
Ә) Қоршаудағы сөздерді оқы.
Кестеге бөліп сал.
Айтылым
Сұрақтарды көршіңмен
талқыла.
Оқиық
Мәтінді шолып оқы. Жалпы не
түсінгеніңді айт.
Айтылым
|
«Табыс
баспалдағы»
Дескриптор:
-Өзінің отбасы мүшелерін
әңгімелейді.
«Қол
шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша»,
«Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
Оқулық
слайд
|