Дауыссыз дыбыста р2 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дауыссыз дыбыста р2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне қазақ тілінен ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

1 ЖОБМ

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Тіл және сөйлеу

Педагогтің аты-жөні:

Ауданбаева Л.Н

Күні:

01.10.2025ж

Сынып:

2 « А » Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дауыссыз дыбыстардың түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, үнді,ұяң ) ажырату және дауыссыз п -б, қ-ғ , к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу

2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

Сабақтың мақсаты/


Дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, үнді,ұяң ) ажыратады .

Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.

Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазады.

Бағалау критерийлері

Жұмыс түрі

балл

Өткенді пысықтау «Сиқырлы таяқша»

1балл

Ө 5-жаттығу

3балл

Ө 6-жаттығу

3балл

Ж 8-жаттығу

Шығармашылық үзіліс

3балл


10балл


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1 минут






5 минут


1 минут


1 минут



2 минут




Сабақтың ортасы

1 минут


2 минут





6 минут







8 минут








7 минут







5 минут







Сабақтың соңы

3 минут


2 минут



1 минут




Ширату жаттығуы

Ашық аспан болсын!

Әр күніміз біздің

Сәттілікке толсын!

Қазақ тілі пәнінен

Білмегенді білейік

Үйренейік күлейік.


Өткенді пысықтау «Сиқырлы таяқша»

-Бұл қандай дыбыс?

Бүгінгі сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын таныстыру


Бағалау критерийлерімен таныстыру



Бейнебаян көрсету




Жаттығу жұмысы

5-жаттығу

ЖИ арқылы мәтін мазмұнын түсіндіру

Ұжымдық жұмыс

-Анасының сөзі қыздарына қалай әсер етті?

Мәтіннен тауып оқы

-Автор не айтқысы келді? Мәтіннің негізгі ойы қандай?


Өзіндік жұмыс

Мәтінге басқаша қандай тақырып қояр едің?

Қарамен жазылған сөйлемдегі сөздерді дауысты және дауыссыз дыбыс түріне ажырат.





6-жаттығу Өзіндік жұмыс

Өлеңді көшіріп жаз.

Аспанда Күн ыстық деген сөйлемге дыбыстық талдау жаса.

1-топ Аспанда

2-топ күн

3-топ ыстық



8-жаттығу жұптық жұмыс

«Шығармашылық үзіліс»

Торкөздерде жасырынған туыстық атауларды тауып жаз.

Әпке сөзіне дыбыстық талдау жаса




Қосымша топтық жұмыс «Сәйкестендір»

Заттың атын жаз.

Дауыссыз дыбыстарға дыбыстық талдау жаса

Кереге, қымыз, киіз үй






Кері байланыс

«Қарбыз жейміз» әдісі


Рефлексия «Энергия» әдісі



Үйге тапсырма беру 7-жаттығу


Бағалау

Оқушылар ширату жаттығуын жасайды.








Дескриптор

Дыбыс түрін ажыратады







Дауыссыз дыбыс түрлерін түсінеді.





Дескриптор

Мәтінді түсініп тыңдайды.

Анасының сөзін тауып оқиды


Сұраққа жауап береді

Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.


Дескрипттор

Мәтінге тақырып қояды.

Дауысты дыбыстардың астын қызыл сызықпен сызады.

Дауыссыз дыбыстардың астын көк сызықпен сызады.


Дескриптор

Өлеңді қатесіз жазады.

Әріптердің байланысын сақтай отырып, көркем жазады.

Сөздегі дауыссыз дыбыс түрін ажыратады.




Дескриптор

Торкөздерде жасырынған туыстық атауларды табады.

Дауысты дыбыс түрін ажыратады.

Дауыссыз дыбыс түрін ажыратады.



Дескриптор - Суреттегі зат атауын тауып жазады.

Дауыссыз дыбыстарды тауып, түрімен сәйкестендіреді.






Сұрақтарға жауап береді



Бүгінгі сабақта алған білім дәрежесіне рефлексия жасайды



Тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.









Ауызша мадақтау

ҚБ

1балл




Ауызша мадақтау






Мадақтау








ҚБ

1балл

1балл


1балл



ҚБ

1балл

1балл


1балл




ҚБ

1балл


1балл

1балл












Мадақтау


Интер. тақта






Әріп жазылған таяқшалар







www.youtube.com-watch?v=jmCYh_R9_cM


https://gemini.google.com/app?hl=ru






Таратпа парақшалар


Оқулық






оқулық



дәптер




Таратпа

парақшалар







А-З парағы

суреттер







интер. Тақта






күнделік
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.10.2025
100
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі