Материалдар / Дауыссыз дыбыстар

Дауыссыз дыбыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
780
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Менің отбасым және достарым
Сауат ашуМектеп: С.Датов атындағы орта мектеп
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:Қатысқандар:Қатыспағандар:
Оқу мақсаттары2.4.1.3.Дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және дауыссыз п-б, к-г,қ-ғ дыбыстарының емлесін сақтап жазу.4.1.Сөздердің орфографиялық.орфоэпияның нормаларын сақтау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Дауыссыз дыбыс түрлерін ажыратады.Көпшілік оқушылар: Дауыссыз п-б,к-г,қ-ғ дыбыстарының емлесін сақтап жазады,отбасындағы қамқорлық туралы айтып үйренеді.Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Тілдік мақсат:Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: қамқорлық-забота-caringІзеттілік-вежливость-politenessҚолғабыс-содействие-assistanceСыйластық-уважение-respectСыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:Талқылауға арналған сұрақтар: -Туған-туысқандарыңды қалай жақсы көресің?-Сезіміңді қалай білдіресің?Ым-ишара : -Қанекей, балалар без саусақ жаттығуларын жасап көрейікші. (бес саусақтарын бүгіп отырып орындайды)Бас бармағым –әкемБалаң үйрек-апамОртан терек-ағамШылдыр шүмек-мен Титтей бөбек-сенБір үйде нешеуіміз?Бір үйде бесеуіміз.Санамақта кімдер туралы айтылған?Отбасында аталған адамдардан кімдер айтылмай қалды?
Алдыңғы оқу :Өздері білетін білімдеріне сүйенеді.
Бағалау критерийі :1.Дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажыратады.2.Дауыссыз п-б,к-г,қ-ғ дыбыстарының емлесін сақтап жаза алады.
Жоспарланған уақыт есебі





































































Оұулықпен жұмыс









































































































Ұжымдық жұмыс.
Жоспарланған уақыт түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз.Ширату. Жақындарға жақсылық тілеу.Бәріміз бір-біріміздің қолымыздан ұстап алақан жылуларын сезінейік. Қандай тамаша!Үлкенге де сіз,Кішіге де сізАта-ананы құрметтеп Бас иеміз біз! Оқушылар қима әріптер таратылады.Әріптерден қатаң,ұяң,үнді дауыссыздарға бөлініп топтасады. 1 топ Қатаң дауысссыздар2 топ Ұяң дауыссыздар3 топ Үнді дауыссыздарТапсырма:Балалар қазір бізге Мөлдір жұмбақ жасырады. Кітапты көп оқитын,немерелерін жақсы көретін ақсақалды кісіні кім дейміз?(Ата) Бала шығып атаны көрсетеді.Өзі салмақты,байсалды бос уақытын балаларымен өткізгенді жақсы көреді. Ол кім? (Әке) Ол өте мейірімді, ақ шашты тәтті бауырсақ пісіреді, бізге жылы қолғап, шұлық тоқиды. Бұл кім?Ол әже Балалар сендерді жақсы көретін сүйетін адам кім? (Ана)Ойын ойнап бір сергіп алайық. Кім жоқ ? Дидактикалық ойын. Тақтада отбасы мүшелерінің суреті ілулі тұрады. Балалар көздерін жұмады. Бір отбасынының суретін алып тастайды.Дискрептор:Балалар суретті мұқият қарап, кімнің суреті жоқ екенін айтады. Грамматикалық қоржынКестеге қара. Әңгімеле.Кесте бойынша дауыссыз дыбыстардың түрін ажырат.



Қамқорлық сөзіне дыбыстық талдау жаса.Дескриптор: Қатаң,ұяң,үнді дауыссыз дыбыстардың түрін ажыртады.Тапсырма. Балалар берілген дыбыстарды сипаттайық.(М әрпін неге ұқсатасыңдар?)М- Бұл қандай дыбыс? Сипаттаңызе - Бұл қандай дыбыс? Сипаттаңызн- Бұл қандай дыбыс? Сипаттаңыз і- Бұл қандай дыбыс? Сипаттаңызң -Бұл қандай дыбыс? Сипаттаңыз

о – Бұл қандай дыбыс? Сипаттаңыз т- Бұл қандай дыбыс? Сипаттаңызб- Бұл қандай дыбыс? Сипаттаңыза- Бұл қандай дыбыс? Сипаттаңызс- Бұл қандай дыбыс? Сипаттаңызы -Бұл қандай дыбыс? Сипаттаңызм- Бұл қандай дыбыс? СипаттаңызСөздерді буын үндестігі арқылы сипаттау.Бүгін бізде қандай сөз тіркесі шықты?Менің отбасым. Біз отбасымыз жайлы жаңа сөздермен, сөйлем құрата әңгімелемеміз.1 сныптан бастап әңгімелеп келесіздер.Тапсырма. Мына суретке назар салыңдаршы. Мына суретті бір сөзбен қалай айта аласыздар? Отбасы мүшелері бір-біріне қандай қамқорлық көрсетіп жатыр? Әңгімеле. Сен отбасыңа қалай көмектесесің? Сыныптасыңмен әңгімелес.Білетін сөздерді есімізге түсірейік. (Тақтада отбасы мүшелерінің суреттерін бір- бірден ата,әже,ана, әке, отбасы) сөз тіркестерін құрастыру.Жаңа сөздер.Әпке-старшая сестраАға –брат сөз тіркесін құру.Сіңлі- младшая сестраҚарындас- младшая сестраҚамқор боламын- забочусьДескриптор: -Отбасы сөзіне дыбыстыСурет бойынша әңгіме құрастыра алады. Тірек сөздерді3 тілде айта алады Тапсырма: ОйланайықОқушылар өздерінің есімдеріне дыбыстық талдау жасап жазу.Дескриптор: 1.Дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажыратып, емлесін сақтап жаза алады. 2.Әдептілік сөздерді қолданады,әңгімелей алады. 3.Дыбыстық талдау жасай біледі.
Ресурстар



































Ата



Әке







Ана

















Кесте

































































Отбасы суреті



Рефлексия-Біз не үйрендік?-Нені білдік?-Нені білгім келеді?-Қай тапсырма ұнады?-Қай тапсырма қиындық тудырды?


Сандарды ретімен орналастырсаңдар жақсы сөз шығады?

Сабақ маған ұнады,қызықты өтті,көңілім көтерілді дейтін балалар жұлдызшаларын бірінші смайликтің тұсына қояды.-сабақ қызықты да көңілді өтті,дегенмен түсінбеген тұстарым болды» дегендерің жұлдызшаны екінші смайликтің тұсына орналастырады-Ал,сабақ мені қызықтырмады дегендері үшінші смайликке қояды.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ