Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
2.2.5.1- дереккөздерден
(сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап,
берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп
алу
2.3.5.1 - жіберілген
пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып
түзету, толықтыру
2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс
түрлерін ажырату және емлесін сақтап
жазу
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
Өткен тақырыптарды пысықтау
сұрақтарына жауап бер
Тақырыпты
ашу
Дыбыстарды есіне
түсіру
Жаңа
тақырып
1-жаттығу
Кестеге
Қара
Дауыссыз дыбыс түрелрімен
таныстыру
ФС
тапсырмасы
2-жаттығу
Топтық
жұмыс
1-топ
Мәнерлеп оқы.Өлең не
туралы?
Жеті атаң туралы
айт.
2-топ
Қарамен жазылған сөздерді
жатқа жаз.
3-топ
Дауыссыз дыбыс түрлеріне
ажырат
Әкем,атамыз,арғы
ата,бабамыз,түп ата,тек ата,ұлы
ата.
Әкем-к қатаң,м
үнді
Атамыз- т- қатаң, м -үнді, з-
ұяң
Арғы ата- р -үнді, ғ- ұяң.т
-қатаң
Бір, екі –
еңкей,
Бүгілмесін
тізең.
Үш – төрт
шалқай
Иілмесін
тізең.
Қолды көтер
аспанға
Саусақты соз,
жасқанба.
4-жаттығу
Жаңылпашты жатқа айтып, көркем
жаз.
Мына
балалар
Неменелерің
еді?
Немерелерің
бе?
Шөберелерің
бе?
Неменелерің
бе?
Немере, шөбере сөздеріне
дыбыстық талдау жаса
Немере-6
әріп,6
дыбыс,3буын
Н-
дауыссыз,үнді
Е-
дауысты,жіңішке
М- дауыссыз
үнді
Е- дауысты
жіңішке
Р- дауыссыз,
үнді
Е- дауысты
үнді
Үй
тапсырмасы
3-жаттығу
Суретке қара.Осы сурет бойынша
не айтасың?
Суретке сүйеніп, өз отбасыңның
шежіре ағашын жаса.
ЕБҚ
Дауыссыз дыбыстарды жазып
шық,оларды оқы
ҚЖ:
Қима парақтардағы сөздерге
дыбыстық талдау жаса
Бауыр, туыс, атам, бала,
анашым.......
|
Бір-бірімен
амандасады
Еркін тыныс
алады
Сұрақтарға жауап
береді
Дыбыс түрлерін естеріне
түсіреді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Жаттығу
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Дыбыстық талдау
жасайды
Үй жұмысын
алады
Жеке жұмыс
жасайды
Дыбыстық талдау жасап
үйренеді
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
« Баскетбол»
әдісі
Тамаша
жауаптар!
ҚБ:
« Баскетбол»
әдісі
Дескриптор:
1-топ
Мәнерлеп
оқиды,
жеті атасы туралы
айтады-1б
2-топ
Қарамен жазылған сөздерді
жатқа жазады-1б
3-топ
Дауыссыз дыбыс түрлеріне
ажыратады-1б
Дескриптор:
Жаңылпашты жатқа айтып, көркем
жазады-1б
Сөздерге дыбыстық талдау
жасайды-1б
Дескриптор:
Суретке қарап,сурет бойынша өз
ойын айтады-1б
Суретке сүйеніп, өз отбасының
шежіре ағашын жасайды-1б
Жарайсың»
|
суреттер
Суреттер
оқулық
оқулық
Жұмыс
дәптері
Қимылдар
Оқулық
Дыбыстық талдау
үлгісі
Шежіре
ағашы
Талдау
үлгісі
Кері байланыс
тақтасы
|