Материалдар / Дауыссыз к мен г

Дауыссыз к мен г

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып Қазақ тілі
Авторы:
16 Мамыр 2023
195
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Семей қаласы

«№ 11 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні

Мырзаканова Жанар Анваровна

Күні:

14.10.2021

Сынып:

Қатысушылар саны:

Сынып:2 Б

Сабақтың тақырыбы

Өмірбаян жазамын

Дауыссыз к мен г

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.2.5.1- дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу

2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру

2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және

емлесін сақтап жазу

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Сабақтың кезең

уақыт

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Shape1

Shape2 Shape3

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.


Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.

Ортасы

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

36. Кестедегі сөздерді оқы. Екі бағандағы сөздерді салыстыр. Сөз соңында к дыбысы неліктен ғ дыбысына өзгеретінін айтып көр.



жүрек

жүрегі

кірпік

кірпігі

серік

серігі

көк

көгі

әйнек

әйнегі

Ереже шығару


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.



Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.





Соңы

Қолдану

Дәптермен жұмыс.

37-жаттығу. Мәтінді тыңда.

Талдау

«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:


Б ір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Мәтінде кім жайында айтылған?

Қожа туралы тағы не білесің?

38-жаттығу.Өздік жұмысы.

Топтық жұмыс

1 топ 39-жаттығу

2 топ 40-жаттығу

3 топ ребус шешу


Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ:

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Смс жіберу» әдісі арқылы




Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Смс жіберу»


«Смс жіберу»

кері байланыс парағы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ