Дауыссыз к мен г

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дауыссыз к мен г

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып Қазақ тілі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Семей қаласы

«№ 11 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні

Мырзаканова Жанар Анваровна

Күні:

14.10.2021

Сынып:

Қатысушылар саны:

Сынып:2 Б

Сабақтың тақырыбы

Өмірбаян жазамын

Дауыссыз к мен г

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.2.5.1- дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу

2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру

2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және

емлесін сақтап жазу

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Сабақтың кезең

уақыт

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Shape1

Shape2 Shape3

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.


Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.

Ортасы

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

36. Кестедегі сөздерді оқы. Екі бағандағы сөздерді салыстыр. Сөз соңында к дыбысы неліктен ғ дыбысына өзгеретінін айтып көр.



жүрек

жүрегі

кірпік

кірпігі

серік

серігі

көк

көгі

әйнек

әйнегі

Ереже шығару


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.



Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.





Соңы

Қолдану

Дәптермен жұмыс.

37-жаттығу. Мәтінді тыңда.

Талдау

«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:


Б ір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Мәтінде кім жайында айтылған?

Қожа туралы тағы не білесің?

38-жаттығу.Өздік жұмысы.

Топтық жұмыс

1 топ 39-жаттығу

2 топ 40-жаттығу

3 топ ребус шешу


Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ:

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Смс жіберу» әдісі арқылы




Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Смс жіберу»


«Смс жіберу»

кері байланыс парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.05.2023
321
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі