Семей қаласы
«№ 11 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Қазақ тілі
|
Педагогтің аты-жөні |
Мырзаканова Жанар Анваровна |
||||||||||||||
|
Күні: |
14.10.2021 |
||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Сынып:2 Б |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өмірбаян жазамын Дауыссыз к мен г |
||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.5.1- дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру 2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу |
||||||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Сабақтың кезең уақыт |
|||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары. |
|||||||||||
|
Ортасы |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 36. Кестедегі сөздерді оқы. Екі бағандағы сөздерді салыстыр. Сөз соңында к дыбысы неліктен ғ дыбысына өзгеретінін айтып көр.
Ереже шығару |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
|
|||||||||||
|
Соңы |
Қолдану Дәптермен жұмыс. 37-жаттығу. Мәтінді тыңда. Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Б Мәтінде кім жайында айтылған? Қожа туралы тағы не білесің? 38-жаттығу.Өздік жұмысы. Топтық жұмыс 1 топ 39-жаттығу 2 топ 40-жаттығу 3 топ ребус шешу |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ:
|
Топтық тапсырмалар. |
|||||||||||
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Смс жіберу» әдісі арқылы
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Смс жіберу»
|
«Смс жіберу» кері байланыс парағы |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дауыссыз к мен г
Дауыссыз к мен г
Семей қаласы
«№ 11 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Қазақ тілі
|
Педагогтің аты-жөні |
Мырзаканова Жанар Анваровна |
||||||||||||||
|
Күні: |
14.10.2021 |
||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Сынып:2 Б |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өмірбаян жазамын Дауыссыз к мен г |
||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.5.1- дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру 2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу |
||||||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Сабақтың кезең уақыт |
|||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары. |
|||||||||||
|
Ортасы |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 36. Кестедегі сөздерді оқы. Екі бағандағы сөздерді салыстыр. Сөз соңында к дыбысы неліктен ғ дыбысына өзгеретінін айтып көр.
Ереже шығару |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
|
|||||||||||
|
Соңы |
Қолдану Дәптермен жұмыс. 37-жаттығу. Мәтінді тыңда. Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Б Мәтінде кім жайында айтылған? Қожа туралы тағы не білесің? 38-жаттығу.Өздік жұмысы. Топтық жұмыс 1 топ 39-жаттығу 2 топ 40-жаттығу 3 топ ребус шешу |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ:
|
Топтық тапсырмалар. |
|||||||||||
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Смс жіберу» әдісі арқылы
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Смс жіберу»
|
«Смс жіберу» кері байланыс парағы |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз


ір оқушы
алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір
пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей
алады.













