Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Семей
қаласы
«№ 11 жалпы орта білім
беретін мектеп» КММ
Қысқа мерзімді
жоспар
Қазақ
тілі
Педагогтіңаты-жөні
Мырзаканова Жанар
Анваровна
Күні:
14.10.2021
Сынып:
Қатысушылар
саны:
Сынып:2
Б
Сабақтыңтақырыбы
Өмірбаян
жазамын
Дауыссыз к мен
г
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
2.1.4.1 -
тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме
құрау
2.2.5.1-
дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу
жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп
алу
2.3.5.1 -
жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің
көмегімен тауып түзету,
толықтыру
2.4.1.3* -
дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату
және
емлесін сақтап
жазу
Сабақтың
барысы.
Сабақтыңкезең
уақыт
Педагогтіңәрекеті
Сабақтыңкезең
уақыт
Педагогтіңәрекеті
Сабақтыңкезең
уақыт
Басы
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары.
Ортасы
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
36. Кестедегі сөздерді оқы.
Екі бағандағы сөздерді салыстыр. Сөз соңында к дыбысы неліктен ғ
дыбысына өзгеретінін айтып
көр.
жүрек
жүрегі
кірпік
кірпігі
серік
серігі
көк
көгі
әйнек
әйнегі
Ереже
шығару
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
ҚБ: От шашу арқылы
бір-бірін бағалау.
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
Соңы
Қолдану
Дәптермен
жұмыс.
37-жаттығу.
Мәтінді тыңда.
Талдау
«Ыстық
орындық»орындық
әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың
сипаттамасы:
Б ір оқушы
алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір
пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей
алады.
Мәтінде кім жайында
айтылған?
Қожа туралы тағы не
білесің?
38-жаттығу.Өздік
жұмысы.
Топтық
жұмыс
1 топ
39-жаттығу
2 топ
40-жаттығу
3 топ ребус
шешу
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
ҚБ:
Топтық
тапсырмалар.
Кері
байланыс
Рефлексия(жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
«Смс жіберу» әдісі
арқылы
Сабақтан алған
әсерлерін стикерге жазып, суретін
жібереді.
«Смс
жіберу»
«Смс
жіберу»
кері байланыс
парағы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз