САБАҚ:Дауыссыз к мен гДостық- ұлы туымыз | Мектеп: №9 М.Жұмабаев ЖОМ |
Күні: 19.10.2017 | Мұғалімнің есімі: Г.Рсмбетова
|
СЫНЫП: 2 «Ә» | Қатысқандар саны: 19 | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,тарих. |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут
| Топқа бөлу 2 минутТүрлі түсті жапракшалармен топқа бөліну.. «Аялы алақан» Жылулық шеңберін жасау.Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Қайырлы таң досым, Қайырлы күн болсын!Жеті күннің әр күні ,Сәттілікке толы болсын.Оқушыларға бүгін Астана қаласына саяхатқа баратынын айтып хабарлау. Ол үшін билет сатып алуымыз керек.Себеттегі жемістердегі сұрақтарға жауап беріп, билет алады.
|
|
Ортасы 20 минут | Білу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.41. Өлеңді мәнерлеп оқы. Достық- ұлы туымыз Өлең не туралы?Өлеңдегі негізгі ойды анықта.Өлеңдегі қарамен жазылған сөздерді жаз. Бұл сөздерде қандай дыбыстар өзгеріске ұшыраған?Оның себебін түсіндір.Қолдану 5 минут «Бірлескен әңгіме» әдісі бойынша«Менің досым» тақырыбында жұптық әңгіме.Қолдану 8 минут Постер жасату.Жалпыға арналған тапсырма:42 тапсырма . Дәптермен жұмыс. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып жазу. «Тізбек» дидактикалық ойынШарты: Жапырақтың сыртына жазылған сөзге бір оқушы «ы» дыбыстарын қосып айтып, артында отырған оқушыға береді. Ол оқушы сол сөзбен сөйлем ойлайды. Мыс: сабақ - сабағы. Асан сабағына дайындалды. Орақ, ұршық, қабақ, жолақ, парақ.
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Оқушылар бір – бірін тыңдап, дос туралы тыңдаған әігімесін айтады
|
Сергіту сәті 2 минут | Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»
| Видеожазбадағы би |
Аяқталуы 20 минут | Синтез45. Топтық жұмыс.
|
Оқушылар өз ойларын постерге жазып топтастырып оқып береді.Топтастыру стратегиясы. |
Үйге тапсырма: 44-ж, 58-бетте. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | «Бағдаршам» әдісі |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |