Материалдар / "Дауыссыз к мен г"

"Дауыссыз к мен г"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1827
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«№9 М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі







Тақырыбы: Достық- ұлы туымыз Дауыссыз к мен гСыныбы: 2 «Ә







Бастауыш сынып мұғалімі: Г. Рсмбетова

САБАҚ:Дауыссыз к мен гДостық- ұлы туымызМектеп: №9 М.Жұмабаев ЖОМ
Күні: 19.10.2017 Мұғалімнің есімі: Г.Рсмбетова

СЫНЫП: 2 «Ә»Қатысқандар саны: 19Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.


  • Кейбір оқушылар:


  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
  • Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі,тарих.
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 5 минут

    Топқа бөлу 2 минутТүрлі түсті жапракшалармен топқа бөліну.. «Аялы алақан» Жылулық шеңберін жасау.Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Қайырлы таң досым, Қайырлы күн болсын!Жеті күннің әр күні ,Сәттілікке толы болсын.Оқушыларға бүгін Астана қаласына саяхатқа баратынын айтып хабарлау. Ол үшін билет сатып алуымыз керек.Себеттегі жемістердегі сұрақтарға жауап беріп, билет алады.















    Ортасы 20 минутБілу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.41. Өлеңді мәнерлеп оқы. Достық- ұлы туымыз Өлең не туралы?Өлеңдегі негізгі ойды анықта.Өлеңдегі қарамен жазылған сөздерді жаз. Бұл сөздерде қандай дыбыстар өзгеріске ұшыраған?Оның себебін түсіндір.Қолдану 5 минут «Бірлескен әңгіме» әдісі бойынша«Менің досым» тақырыбында жұптық әңгіме.Қолдану 8 минут Постер жасату.Жалпыға арналған тапсырма:42 тапсырма . Дәптермен жұмыс. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып жазу. «Тізбек» дидактикалық ойынШарты: Жапырақтың сыртына жазылған сөзге бір оқушы «ы» дыбыстарын қосып айтып, артында отырған оқушыға береді. Ол оқушы сол сөзбен сөйлем ойлайды. Мыс: сабақ - сабағы. Асан сабағына дайындалды. Орақ, ұршық, қабақ, жолақ, парақ.



    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

    Оқушылар бір – бірін тыңдап, дос туралы тыңдаған әігімесін айтады

























    Сергіту сәті 2 минутСергіту сәті «Қыдырып қайтайық»

    Видеожазбадағы би
    Аяқталуы 20 минутСинтез45. Топтық жұмыс.



















    Оқушылар өз ойларын постерге жазып топтастырып оқып береді.Топтастыру стратегиясы.
    Үйге тапсырма: 44-ж, 58-бетте.
    СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Бағдаршам» әдісі
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?






























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ