Материалдар / Дауыссыз н мен ң
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дауыссыз н мен ң

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге ашық сабақ өткізу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2020
544
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Күні:

24.10.2019ж

Сынып:2

Қатысқандар саны:6

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Дауыссыз н мен ң

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

1. Дауыссыз «н» мен «ң» дыбыстарының айтылуы мен жасалу жолдарымен танысу, сөздердің мағынасына мән беру;
2. Жаттығулар мен тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, ойын, қиялын дамыту;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

н-ң дыбыстарының дауыссыз екендігін біледі

Оқушылардың көпшілігі:
Талдай алады, сөйлем құрай алады
Кейбір оқушылар:
Дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажырата алады, деңгейлік тапсырмаларды орындай алады            

Бағалау критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу,бейнелеу.математика,дене шынықтыру

Тілдік мақсат

Нан–хлеб-bread

Жаңғақ–орех-nut

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

 

 

 





















Сабақтың ортасы

15 минут

 








Балалар ортаға шығып,шеңберге тұрады.Допты кімге беремін сол кісі р,л әріптерінен басталатын сөздер айтады.

Балаларды 2 топқа бөлемін:н мен ң дыбысы
Жаңа сабақ:

 1.Менің бір жолдасым бар. Қайда барсам да қасымнан қалмайды. Менсіз ешқайда бармайды. Тұрсам тұрады, жүрсем жүреді. Бірақ үндемейді. Жарықта қасымда жүреді, қараңғы болса ғайып болады. Ол не?

/ Көлеңке/
2. Сені кішкентайдан жарық дүниеге әкеліп, өсіріп баққан адам. Сені еркелеткен жан. Саған тамақ беріп, ұйықтатқан - ол кім?

/ ана/
3. Олар жабайы. Далада жүреді. Жыртқыш. Өлексемен қоректенеді. Кейбіреуі тамағын өздері табады.
Жүгіреді, секіреді. Ол не? / аң/
4. Ас атасы. Оны жерге тастауға болмайды. Қиқымын шашпаңдар, жерде жатса қастерлеп, торғайларға тастаңдар. / нан/

1 Айтылым

Н –дауыссыз дыбыс.Тілдің қатысына қарай үнді дауыссыз дыбыс.
Н,ң дыбысы бар сөздерді айтамыз.
Н дыбысы орын талғамайды. Сөздің басында,ортасында
аяғында кездеседі.

Ң-дауыссыз үнді.Сөздің ортасында және соңында кездеседі.
Дискриптор:(Н,ң дыбысына байланысты сөздерді айта алады және н,ң дыбысы сөздің қай жерінде кездесетінін аңғарып, айта алады.)


 
№2 Оқылым:

61-жаттығу

Өлеңді түсініп оқы.

Оқушылар тізбектеп өлеңді оқиды. Өлеңді талдайды.

Жалпыға арналған тапсырма:

-Өлең не туралы?

-Өлеңдегі мамандық иелерінен басқа мамандық иелерін білеміз бе?

-Өзіңді келешекте кім боламын деп елестетесің?

Жеке жұмыс:

Мамандық иелерін сөздермен сәйкестендіру.

Дискриптор: мамандық иелерін атайды,таниды,сөздерді сәйкестендіре алады.

ҚБ:бір-бірінің жұмысын смайлик арқылы бағалау.



 

 

 

 

 

 

 
























Таныстырылым,

оқулықпен жұмыс.

 

 

Сергіту сәті

1 минут

«Бір оңға,бір солға» жаттығуы


Қызықты тапсырма

15 минут

 










3 Жазылым

Дәптермен жұмыс: 

62-жаттығу.Сөйлемдерді көшіріп жазу.

Жеріміз кең,кені де мол.


Топтық жұмыс:
1-топ:
Дыбыстық талдау жасау (нан, аңшы)

2-топ: н,ң әріптерінің тиістісін қойып жазу

Дискриптор: дыбыстық талдау жасай алуы,н,ң әріптерін ажырата білу.
ҚБ: екі топ бір-бірін бағалау. Таяқшалар арқылы

(жасыл,қызыл,сары)

64-жаттығу.Көп нүктенің орнына н,ң әріптерінің тиістісін қойып жаз(тақтамен жұмыс)

Топтық жұмыс:

Дөңгелек сөзінен бірнеше сөз құрап жаз.

Дискриптор:сөздер құрай алады

ҚБ:стикерлермен бағалау

Қалам,сөздер

Оқулық, дәптер














Сабақтың соңы

4 минут

Үйге тапсырма:63-жаттығу.Жаңылтпашты оқып,жаттап ал

Сабақты кері байланысты сұрақтар арқылы қорытындылау.


Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, әдебиеттік оқу.Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.





























Дыбыстық талдау жасау

н-

а-

н-



а-

ң-

ш-

ы-
















Н, ң дыбыстарының тиістісін қойып жаз.


Қаза...

А...а

Ша...ырақ

Қайы...

І...і

Ша...сорғыш

Ойы...

Жа...ғақ

Жа...быр





















64-жаттығу


Ел жайлауға қо...ды,

Малдары қо...ды.


Төгілсе мұ...ай,

Қуанба,мұ...ай.


Алуан гүлдер ө...ді,

Жер құлпырған ө...ді.







емдейді білім береді тігеді пісіреді



емдейді білім береді тігеді пісіреді



емдейді білім береді тігеді пісіреді





емдейді білім береді тігеді пісіреді



емдейді білім береді тігеді пісіреді




емдейді білім береді тігеді пісіреді

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!