Балалар ортаға шығып,шеңберге
тұрады.Допты кімге беремін сол кісі р,л әріптерінен басталатын
сөздер айтады.
Балаларды 2 топқа бөлемін:н
мен ң дыбысы
Жаңа сабақ:
1.Менің бір жолдасым бар. Қайда барсам да
қасымнан қалмайды. Менсіз ешқайда бармайды. Тұрсам тұрады, жүрсем
жүреді. Бірақ үндемейді. Жарықта қасымда жүреді, қараңғы болса
ғайып болады. Ол не?
/
Көлеңке/ 2. Сені кішкентайдан жарық дүниеге әкеліп,
өсіріп баққан адам. Сені еркелеткен жан. Саған тамақ беріп,
ұйықтатқан - ол кім?
/
ана/ 3.
Олар жабайы.
Далада жүреді. Жыртқыш. Өлексемен қоректенеді. Кейбіреуі тамағын
өздері табады. Жүгіреді,
секіреді. Ол не? / аң/ 4. Ас атасы.
Оны жерге тастауға болмайды. Қиқымын шашпаңдар, жерде жатса
қастерлеп, торғайларға тастаңдар. /
нан/
№1
Айтылым
Н –дауыссыз дыбыс.Тілдің
қатысына қарай үнді дауыссыз дыбыс.
Н,ң дыбысы бар сөздерді айтамыз.
Н дыбысы орын талғамайды. Сөздің басында,ортасында
аяғында кездеседі.
Ң-дауыссыз үнді.Сөздің
ортасында және соңында кездеседі.
Дискриптор:(Н,ң дыбысына байланысты
сөздерді айта алады және н,ң дыбысы сөздің қай жерінде кездесетінін
аңғарып, айта алады.)
№2
Оқылым:
61-жаттығу
Өлеңді түсініп
оқы.
Оқушылар тізбектеп өлеңді
оқиды. Өлеңді талдайды.
Жалпыға арналған
тапсырма:
-Өлең не туралы?
-Өлеңдегі мамандық иелерінен басқа
мамандық иелерін білеміз бе?
-Өзіңді келешекте кім
боламын
деп елестетесің?
Жеке
жұмыс:
Мамандық иелерін сөздермен
сәйкестендіру.
Дискриптор: мамандық иелерін
атайды,таниды,сөздерді сәйкестендіре
алады.
ҚБ:бір-бірінің жұмысын смайлик
арқылы бағалау.
|