Ұйымдастыру-іздестіру
|
Балаларды шаттық шеңберге
тұрғызып, Армысың, шапағатты
күніміз Армысың, мейірімді
жеріміз Армысың, табиғат анамыз. Келді сізге
өзіңіздің балаңыз! Сүйейік, табиғатты аялайық Біз де одан
жақсылықты
аямайық.
Балалар, балабақшаға келе жатқанда нені
көресіңдер? - Аспан, бұлт, машина, ит, ағаш, мысық, жер,
қар). - Балалар қалай ойласыңдар, күн, су, ауа
керек пе? - Ия, күн, су, ауа бізге
керек. - Осының барлығын бір сөзбен айтқанда не
дейміз? -
Табиғат. Табиғат екіге бөлінеді: Өлі табиғат және тірі
табиғат. Кәне бәріміз
қайталайық. - Өлі табиғат және тірі
табиғат. - Өлі табиғатқа су, ауа, жер, күн,
бұлт. - Балалардың жауаптары: Жаңбыр, құм бұл өлі
табиғат.
Балалар біз қазір сіздермен «Жер шары» ойынын
ойнаймыз.
Ойын шарты бойынша мен қолымдағы допты бір
балаға лақтырып, «жер шары» деп айтамын қағып алған бала жер
шарында кімдер? Нелер? мекедейтінін шапшаң айтып допты кері
лақтырады. Мысалы:тәрбиеші «Жер шары» десе бала «адам» деп
жылдам жауап беруі
тиіс.
Сергіту
сәті.
Орнымыздан
тұрайық, Қанатты
жазайық Құс болып
ұшайық, Бір отырып, бір
тұрып Біз тынығып
алайық.
Мұғалім жаңа фразалармен
таныстырады.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Жеміс – жидектермен,
көкеністермен танысады, олармен
сәлемдеседі.
Жаңа сөздерді
тыңдайды, қайталайды.
Мұғалімнен кейін
қайталайды
|