р/с
|
Іс-шаралар
|
Орындау
мерзімдері
|
Жауаптылар
|
Есеп беру
нысандары
|
I.Ұйымдастырушылық
жұмыс
|
1
|
Көрнекі-дидактикалық
құралдар мен жұмыс орнын
дайындау
|
Тамыз
Қыркүйек
|
Арнайы
педагог
|
-
Диагностикалық және
дидактикалық материалдарды
жинақтау;
-
Әдістемелік
құралдардың картотекасы;
-
Оқушының сабақтағы
іс-әрекетіне бақылау формалары (форма
2а,б)
|
2
|
Жылдық жұмыс
жоспары
|
Қыркүйек
|
Арнайы
педагог
|
Жұмыстың жылдық
жоспары
|
3
|
Оқушылар тобын және жеке,
топтық сабақтардың кестесін
құру
|
Қыркүйек
|
Арнайы
педагог
|
ЕББҚ ететін білім алушылардың
тобы, сабақ кестесі
|
4
|
Құжаттарды рәсімдеу
және жүргізу:
-
Жұмыс кестесін
құру;
-
Сабақ кестесін
құру;
-
Журнал толтыру: сабаққа
қатысу, кеңестерді тіркеу.
|
Қыркүйек және жыл
бойы
|
Арнайы
педагог
|
-
Жұмыс
кестесі
-
Сабақ
кестесі
-
Сабақтарға қатысу
журналы
-
Кеңестерді тіркеу
журналы
|
5
|
Жылдық рефлексиялық есеп
жүргізу
|
Мамыр
|
Арнайы
педагог
|
Жылдық
есеп
|
II. Білім алуда ерекше
қажеттіліктерін бағалау және білім алушыларды арнайы педагогикалық
қолдау
|
1
|
Білім алушылардың
мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін арнайы педагогикалық
зерттеу:
-
Сабақта
бақылау;
-
Жетістіктер картасын
толтыру;
-
Ата-аналармен сұхбат және
сауалнамалар;
|
Қыркүйек
|
Педагог-логопед
Арнайы
педагог
Педагог-психолог
|
-
Оқушыларды сабақта
бақылау хаттамасы (форма
2а,б)
-
Жетістіктер
картасы;
-
Әңгімелесу хаттамасы немесе
толтырылған сауалнама;
|
2
|
Білім алушылардың
оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық
талқылау
|
Қыркүйек
|
Педагог-логопед
Арнайы
педагог
Педагог-психолог
|
Оқушылардың мінездемесі (форма
4)
|
3
|
Білім алушылармен
жұмысты жоспарлау:
-
Жеке/бейімделген
жалпы білім беру бағдарламаларын
құрастыру;
-
Жеке/топтық
сабақтардың бағдарламаларын
құру;
-
Жеке/топтық
сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарлары мен қысқа мерзімді
жоспарларын құру;
|
Қыркүйек
|
Арнайы
педагог
|
-
Жеке/бейімделген
жалпы білім беру
бағдарламалары;
-
Жеке/ топтық
сабақтардың бағдарламалары;
-
Жеке/топтық сабақтардың
күнтізбелік-тақырыптық жоспарларымен қысқа мерзімді
жоспарлары
|
4
|
Мұғалімдердің сұранысы бойынша
білім алушылардың қажеттіліктерін
бағалау
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
педагог
|
-
Оқушыларды сабақта бақылау
хаттамасы (форма 2а,б)
|
III. Білім алушыларды арнайы
педагогикалық қолдау және оның тиімділігін
бағалау
|
1
|
Жеке және топтық сабақтарды
өткізу
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
педагог
|
Жеке және топтық сабақтардың
жоспарлары
|
2
|
Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен
жеке дамыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық
байқау
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
педагог
|
-
Сабақ барысында
оқушыны бақылау хаттамасы (2а,б
формасы);
-
Динамикалық
күнделік
|
3
|
Оқушыларды мәдени
іс-шараларға тарту
-
)
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
педагог
|
Анықтама,
Ақпарат
Әлеуметтік желіге
жариялау
|
IV.Кеңестік-әдістемелік
қызмет
|
1
|
Ата-аналарға жеке кеңес беру
(ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған
жағдайда)
|
Жыл
бойы
Қажеттілікке
қарай
|
Арнайы
педагог
|
Кеңесті тіркеу
журналы
|
2
|
Мұғалімдерге жеке кеңес
беру
|
Жыл
бойы
Қажеттілікке
қарай
|
Арнайы
педагог
|
Кеңесті тіркеу
журналы
|
V.Өзін-өзі
дамыту
|
3
|
Ғылыми-әдістемелік құралдарды
зерделеу
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
педагог
|
|
4
|
Біліктілікті арттыру
курстарынан өтуді
ұйымдастыру
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
педагог
|
Сертификат
|