Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дефектолог жылдық жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін
«Бәйтерек» бөбекжайы
МКҚК меңгерушісі
--------------
Дефектолог қызметінің 2023-2024 жылына арналған перспективалық жоспары
Міндеттері:
-
Әрбір баланың динамикалық дамуын бақылап, анықтау.
-
Тұжырымына қарай арнайы бағдарламалар құру.
-
Жеке және топтық түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу.
-
Түзете-дамыту жұмысының әртүрлі формасын, әдісін, түрін және оқу құралдарын қолданып,балалармен жоғарғы деңгейде жұмыстар жүргізу.
-
Ата-анамен және тәрбиеші-педагогтармен үнемі консультативтік жұмыстар жүргізу.
-
Баланың дамуын анықтайтын, ажырататын педагогикалық тәсілдерді жетілдіру, дамыту;
Мерзімі |
Ұйымдастырушылық қызметі |
Түзету-дамыту жұмыстары |
Ата-аналармен жұмыс |
Қызметкерлермен үйлесімділігі (Педагог- тәрбиешілермен , психологпен,логопедпен,медбикемен жұмыс) |
Әдістемелік бағыт |
Қыркүйек
|
-Жаңа оқу жылына кабинетті дайындау -Кабинетті дидактикалық материалдармен толықтыру. -Әдістемелік әдебиеттерді жинақтау |
Тәрбиеленушілердің танымдық процестерінің даму деңгейін зерттеу. (қабылдауы, ойлауы, зейіні, сөйлеу тілі). Зерттеу картасын толтыру |
Тексеру нәтижелерімен таныстыру, анамнез жинау, ПМПК –ға жолдау |
Педагог-тәрбиешілерді, ата-аналарды баланы түзете тәрбиелеудің өзекті мәселелерімен таныстыру |
Тәжірибе алмасу, арнайы педагогиканың жаңалықтарымен танысу, бөлісу. |
Ақыл-ой дамуының деңгейін анықтау. Медициналық зерттеу мәліметтерімен танысу.Балалардың танымдық әрекетінің ерекшеліктерін анықтау,бақылау (Диагностика жүргізу) |
Тәрбиеленушілердің танымдық процестерінің даму деңгейін зерттеу. (қабылдауы, ойлауы, зейіні, сөйлеу тілі). Зерттеу картасын толтыру. |
Тексеру нәтижелерімен таныстыру, анамнез жинау, ПМПК –ға жолдау |
Педагог-тәрбиешілерді, ата-аналарды баланы түзете тәрбиелеудің өзекті мәселелерімен таныстыру |
Тәжірибе алмасу, арнайы педагогиканың жаңалықтарымен танысу, бөлісу |
|
ПМПК қорытынды негізінде анықтамалармен балалардың тізімін жасақтау. Жұмыс кестесін құру,бекіту.Әрбір балаға жеке даму бағдарламасын дайындау. |
Диагностикалық тексеру нәтижесіне қарай әр баланың деңгейіне байланысты түзете-дамыту жұмысының бағыттарын анықтау. |
Баланың танымдық қабілеттерін жақсарту үшін баламен жүргізілетін жұмыстардың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру. |
Ата-аналар жиналысына қатысу. Кеңестер беру. |
Әдістемелік, диагностикалық жұмыс жүргізу бойынша әдебиеттерді, журналдарды оқу. |
|
Балалармен жүргізілетін түзете-дамыту жұмысын жоспарлау.Күнделікті ұйымдастырылған іс әрекет жоспарын дайындау |
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру. |
Ата-аналарға арналған жұмыс дәптерін жүргізу. |
Балалармен жүргізілетін топтық, жеке жұмыс кестелерімен таныстыру. |
Дефектологиялық жұмыс жасаудың жаңа жолдарын, әдіс- тәсілдерін үйрену. |
|
Қазан |
Күнделікті ұйымдастырылған іс- әрекет жоспарын дайындау |
Жеке және шағын топтарда жұмыстар өткізу |
Әңгімелесу «Дефектологқа қандай жағдайда жүгіну қажет?» |
Тәрбиешілермен балалардың танымдық қабілеттері туралы әңгімелесу |
«Дефектолог бұрышын» безендіру Әдістемелік, диагностикалық жұмыс жүргізу бойынша әдебиеттерді, журналдарды оқу. |
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыруға, қабылдау және ойлау қабілеттерін дамытуға, өз бетінше жұмыстануға бағытталады. |
Жеке және шағын топтарда жұмыстар өткізу |
Жеке кеңестер беру |
Тәрбиешілермен балалардың танымдық қабілеттері туралы әңгімелесу |
Әдістемелік, диагностикалық жұмыс жүргізу бойынша әдебиеттерді, журналдарды оқу. |
|
Балалармен жүргізілетін түзете-дамыту жұмысын жоспарлау. Ата-аналар жиналыстарына қатысу. |
Жеке және шағын топтарда жұмыстар өткізу |
Жадынама кеңестер беру «Үй жағдайында тапсырмаларды орындау шарттары» |
Тәрбиешілермен балалардың танымдық қабілеттері туралы әңгімелесу |
Әдістемелік, диагностикалық жұмыс жүргізу бойынша әдебиеттерді, журналдарды оқу. |
|
Балалармен жүргізілетін түзете-дамыту сабағын жоспарлау. |
Жеке және шағын топтарда жұмыстар өткізу |
Жеке кеңестер беру |
Тәрбиешілермен балалардың танымдық қабілеттері туралы әңгімелесу |
Әдістемелік, диагностикалық жұмыс жүргізу бойынша әдебиеттерді, журналдарды оқу. |
|
Қараша |
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру |
Кеңістікті бағдарлай білуін қалыптастыру |
Әңгімелесу |
Логопедпен,психологпен үйлесімді жұмыс атқару |
Дефектологиялық жұмыс жасаудың жаңа жолдарын, әдіс –тәсілдерін үйрену |
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру |
Кеңістікті бағдарлай білуін қалыптастыру |
Жеке кеңестер |
Тәрбиешілерге түзете-дамыта оқытудың және тәрбиелеудің бағдарламасы бойынша көмек көрсету,кеңес беру |
Дефектологиялық жұмыс жасаудың жаңа жолдарын, әдіс –тәсілдерін үйрену |
|
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру |
Кеңістікті бағдарлай білуін қалыптастыру |
Ақпарат беру |
Логопедпен,психологпен үйлесімді жұмыс атқару |
Дефектологиялық жұмыс жасаудың жаңа жолдарын, әдіс –тәсілдерін үйрену |
|
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру |
Кеңістікті бағдарлай білуін қалыптастыру |
Кеңес жүргізу |
Педагогтармен үйлесімді жұмыс |
Тәжірибе алмасу педагогикалық жаңалықтармен танысу |
|
Желтоқсан |
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру |
Сенсомоторлық дамыту жұмыстарын жүргізу |
Үй жағдайында тапсырмаларды орындауға көмек беру |
Тәрбиешілермен үйлесімді жұмыс |
Тәжірибе алмасу. Дефектологиялық жұмыс жасаудың жаңа жолдарын, әдіс –тәсілдерін үйрену |
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру |
Сенсомоторлық дамыту жұмыстарын жүргізу |
Ақпарат беру |
Логопедпен,психологпен үйлесімді жұмыс атқару |
Дефектологиялық жұмыс жасаудың жаңа жолдарын, әдіс –тәсілдерін үйрену |
|
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру |
Сенсомоторлық дамыту жұмыстарын жүргізу |
Кеңес жүргізу |
Педагогтармен үйлесімді жұмыс |
Тәжірибе алмасу педагогикалық жаңалықтармен танысу |
|
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру |
Сенсомоторлық дамыту жұмыстарын жүргізу |
Үй жағдайында тапсырмаларды орындауға көмек беру |
Тәрбиешілермен үйлесімді жұмыс |
Дефектологиялық жұмыс жасаудың жаңа жолдарын, әдіс –тәсілдерін үйрену |
|
Қаңтар |
Диагностика жұмысын ұйымдастыру |
Жалпы танымдық процестерін бақылау |
Жеке кеңестер беру |
Логопед,психолог, педагог, тәрбиешілермен үйлесімде жұмыс жүргізу |
Дефектологиялық іс- әрекеттердің дұрыс орындалуын қамтамасыз ете отырып, баламен түзету-дамыту жұмыстар жүргізу, зерттеп,тексеру. |
Диагностика жұмысын ұйымдастыру |
Жалпы танымдық процестерін бақылау |
Жеке кеңестер беру |
Логопед,психолог, педагог, тәрбиешілермен үйлесімде жұмыс жүргізу |
Дефектологиялық іс- әрекеттердің дұрыс орындалуын қамтамасыз ете отырып, баламен түзету-дамыту жұмыстар жүргізу, зерттеп,тексеру. |
|
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру. Ата-аналар жиналыстарына қатысу. |
Сенсорлы дамыту жұмыстарын жүргізу |
Жеке кеңестер беру «Баланы сенсорлы дамыту жолдары» |
Тәрбиешілермен үйлесімді жұмыс |
Дефектологиялық жұмыс жасаудың жаңа жолдарын, әдіс –тәсілдерін үйрену |
|
Жеке және топтық жұмыстарда балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру |
Сенсорлы дамыту жұмыстарын жүргізу |
Жеке кеңестер беру |
Тәрбиешілермен үйлесімді жұмыс |
Дефектологиялық жұмыс жасаудың жаңа жолдарын, әдіс –тәсілдерін үйрену |
|
Ақпан |
Күнделікті ұйымдастырылған іс- әрекет жоспарын дайындау |
Перцептивті- моторлы дамыту жұмыстарын жүргізу |
Ақпарат беру |
Логопед,психолог, педагог, тәрбиешілермен үйлесімде жұмыс жүргізу |
« Ойын арқылы баланың танымдық қабілеттерін дамыту» тақырыбында өз білімін жетілдіру жұмысын жалғастыру |
Күнделікті ұйымдастырылған іс- әрекет жоспарын дайындау |
Перцептивті- моторлы дамыту
жұмыстарын жүргіз Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |