Дефектологиялық ойындар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дефектологиялық ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Дефектология[1] (лат. defectus – жетімсіздік және гр. λόγος – ілім) – педагогиканың көру, есту, сөйлеу мүшелерінде, ақыл-ойының дамуында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін арнаулы саласы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

« Дефектологиялық ойындар»

қайтеді?

Жылан жорғалайды.

Балық жүзеді.

Торғай ұшады.

Бақа секіреді.

қоян жүгіреді.

Сөйлемді аяқта

(қиындықтар туындағанда суретті көрсетуге болады)

қоңыз ағаш тесігіне..

ғаламды сөмке ішіне..

Гүлді терезе алдына..

Киімді ілгішке..

қарындашпен сурет..

Ойыншықпен..

Ермексаздан қоян..

Кітапты үстелдің үстіне..

Телефонмен..

Теледидардан мультфильм..

Сүреге кітап..

қайшымен..

Желіммен..

қаламмен..

Щаңды..


Тапсырма

Суреттерді көрсете отырып, сіздерді жүймен айтамыз: «күн \ ай \ қалам \ жүрек». Кейін бала жаттыға бастаған кезде тезірек айту керек. (бұл ойынды бір әріпке басталатын сіздермен де ойнауға болады).

Кім к?п с?зді есінде са?тайды?

Ойынды бір с?зді ?айталаудан бастау керек. Кейін материалды 2-3-4 с?зге дейін к?бейту керек. Бала?а ?иын болса с?здер санын азайту керек.

?айшы, ?алам, ?а?аз, ?арындаш.

?ар?а, ?оян, ?ол, ?ол?ап.

Мата, май, маса, машина.

Са?ат, са?ыз, су, с?біз(Б?л с?здерді? суреттерін к?рсету ар?ылы ойнату баланы? к?ру ар?ылы есінде са?тау ?абілетін дамытады).

Тапсырма

Егерде шеге мен картинканы алса, олармен не істеуге болады?

Егерде б?лт арасынан к?н шы?са, онда..

Егер музыка естілсе,..

Егер мама? ?аба?ын т?йіп отырса,..

Егер тама?ты? иісі шы?са, онда..

Егер далада балаларды? даусы естілсе, онда..

Егер ба?даршамны? ?ызыл шамы жанса, онда..

Егер ?ар жауса, онда..

Егер телефон шырылдаса, онда..

Тапсырма

?оян, тиін, мысы?. ?айсысы орманда т?рады?

Мама, папа, сиыр. ?айсысы ?йде т?рмайды?

Арыстан, ?же, бала. ?айсысы ?йде т?рады?

Папа, ?анат, ?ас?ыр. ?айсысы орманда т?рады?

Баланы? ?олымен ауада орман мен ?йді? суретін салу?а болады.

Тапсырма

Мысы? ?шады ма, ?лде балы? ?шады ма? Мыс?та, балы? та ?шпайды.

?стел секіреді ме, ?лде ?о?ыз секіреді ме?

?тік ж?зеді ме, ?лде бал?а ж?зеді ме?

?й ж?реді ме, ?лде ойыншы? ж?реді ме?

Тапсырма

Мысы? не істейді? (Жуынады, с?т ішеді, жіппен ойнайды, тыш?ан аулайды, ??старды ?уады, иттен ?ашады, а?аш?а ?рмелейді).

Ал ит ше? Салыстыру ?шін мысы?ты? бір ?рекетін ересек айтса, бала итті? ?рекеттерін ойлапайтуы.

Есту зейінін дамыту

Ма?саты: Дыбыс ба?ытын аны?тау.

??ралдары: Барабан, сыбыз?ы, ?о?ырау.

Ойын барысы: Балалар топ?а б?лініп б?лмені? ?р б?лігінде т?рлі дыбыстайтын ??ралдарды алып отырады. Ж?ргізуші іріктеледі. Ол к?зі байлаулы к?йде дыбысты? шы??ан ба?ытын аны?тап к?рсетуі керек. Егер бала д?рыс тапса, педагог «Баста»- дейді. Ж?ргізуші к?зін ашады. Ал дыбысты шы?ар?ан бала орнынан т?рып, дыбыста?ан ??ралын к?рсетеді. Ж?ргізуші д?рыс таппаса, ойынды ?рі ?арай д?рыс тап?анша жал?астырады.

Не естігені?ді айт.

Ма?саты: С?здік ?оры мен фразалы? тілдік материалдарды толы?тыру.

Ойын барысы:Педагог балалар?а к?здерін жауып, м??ият ты?дауларын (??старды? дауысы, машина сигналы, адамдарды? ??гімелескен дыбыстары т.б.) ж?не нені естігендерін аны?тауларын ?тінеді. Балалар толы? с?йлеммен жауап берулерін талап ету керек.

Ж?й – ?атты!

Ма?саты: ?оз?алыс координациясын ж?не ритм сезімдерін дамыту.

??ралдары: бубен, тамбурин

Ойын барысы:Педагог бубенмен ж?й, ?атты, ?те ?атты дыбыс шы?арады. Балалар бубенні? дыбысына: ж?й дыбыс?а ая?ты? ?шымен, ?атты дыбыс?а толы? адымдар, ал ?те ?атты дыбыс?а ж?гіріп ?имылдар жасайды. Кім ?ателессе, сапты? со?ына т?рады. Е? зейінді бала сапты? алдына шы?ады.

Кім не естіді?

Ма?саты: с?здік ?орларын ке?ейту ж?не фразалы? с?йлеу тілін дамыту.

??ралдары: ширма, т?рлі дыбыс шы?аратын заттар.

Ойын барысы: педагог ширма артынан т?рлі дыбыстарды шы?арады, ал балалар ?ай затты? дыбысы шы??анын тауып, толы? с?йлеммен айтулары керек.

Фонетикалы? есту ?абілеттерін дамыту

?ызыл-к?к

Ма?саты: Есту ?абілетіне берілген с?здердегі дыбыстарды табу.

??ралдары: Балалар?а екі (?ызыл, к?к) жола?шадан тарату.

Ойын барысы: Педагог балалар?а айтылатын с?здердегі ?айсысында берілген дыбысты? бар екенін ??ыпты ты?дау?а ша?ырады. Егер айтыл?ан с?зде берілген дыбыс болса, ?ызыл жола?шаны, ал жо? болса к?к жола?шаны к?терулері керек.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.10.2018
2777
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі