« Дефектологиялық ойындар»
қайтеді?
Жылан жорғалайды.
Балық жүзеді.
Торғай ұшады.
Бақа секіреді.
қоян жүгіреді.
Сөйлемді аяқта
(қиындықтар туындағанда суретті көрсетуге болады)
қоңыз ағаш тесігіне..
ғаламды сөмке ішіне..
Гүлді терезе алдына..
Киімді ілгішке..
қарындашпен сурет..
Ойыншықпен..
Ермексаздан қоян..
Кітапты үстелдің үстіне..
Телефонмен..
Теледидардан мультфильм..
Сүреге кітап..
қайшымен..
Желіммен..
қаламмен..
Щаңды..
Тапсырма
Суреттерді көрсете отырып, сіздерді жүймен айтамыз: «күн \ ай \ қалам \ жүрек». Кейін бала жаттыға бастаған кезде тезірек айту керек. (бұл ойынды бір әріпке басталатын сіздермен де ойнауға болады).
Кім к?п с?зді есінде са?тайды?
Ойынды бір с?зді ?айталаудан бастау керек. Кейін материалды 2-3-4 с?зге дейін к?бейту керек. Бала?а ?иын болса с?здер санын азайту керек.
?айшы, ?алам, ?а?аз, ?арындаш.
?ар?а, ?оян, ?ол, ?ол?ап.
Мата, май, маса, машина.
Са?ат, са?ыз, су, с?біз(Б?л с?здерді? суреттерін к?рсету ар?ылы ойнату баланы? к?ру ар?ылы есінде са?тау ?абілетін дамытады).
Тапсырма
Егерде шеге мен картинканы алса, олармен не істеуге болады?
Егерде б?лт арасынан к?н шы?са, онда..
Егер музыка естілсе,..
Егер мама? ?аба?ын т?йіп отырса,..
Егер тама?ты? иісі шы?са, онда..
Егер далада балаларды? даусы естілсе, онда..
Егер ба?даршамны? ?ызыл шамы жанса, онда..
Егер ?ар жауса, онда..
Егер телефон шырылдаса, онда..
Тапсырма
?оян, тиін, мысы?. ?айсысы орманда т?рады?
Мама, папа, сиыр. ?айсысы ?йде т?рмайды?
Арыстан, ?же, бала. ?айсысы ?йде т?рады?
Папа, ?анат, ?ас?ыр. ?айсысы орманда т?рады?
Баланы? ?олымен ауада орман мен ?йді? суретін салу?а болады.
Тапсырма
Мысы? ?шады ма, ?лде балы? ?шады ма? Мыс?та, балы? та ?шпайды.
?стел секіреді ме, ?лде ?о?ыз секіреді ме?
?тік ж?зеді ме, ?лде бал?а ж?зеді ме?
?й ж?реді ме, ?лде ойыншы? ж?реді ме?
Тапсырма
Мысы? не істейді? (Жуынады, с?т ішеді, жіппен ойнайды, тыш?ан аулайды, ??старды ?уады, иттен ?ашады, а?аш?а ?рмелейді).
Ал ит ше? Салыстыру ?шін мысы?ты? бір ?рекетін ересек айтса, бала итті? ?рекеттерін ойлапайтуы.
Есту зейінін дамыту
Ма?саты: Дыбыс ба?ытын аны?тау.
??ралдары: Барабан, сыбыз?ы, ?о?ырау.
Ойын барысы: Балалар топ?а б?лініп б?лмені? ?р б?лігінде т?рлі дыбыстайтын ??ралдарды алып отырады. Ж?ргізуші іріктеледі. Ол к?зі байлаулы к?йде дыбысты? шы??ан ба?ытын аны?тап к?рсетуі керек. Егер бала д?рыс тапса, педагог «Баста»- дейді. Ж?ргізуші к?зін ашады. Ал дыбысты шы?ар?ан бала орнынан т?рып, дыбыста?ан ??ралын к?рсетеді. Ж?ргізуші д?рыс таппаса, ойынды ?рі ?арай д?рыс тап?анша жал?астырады.
Не естігені?ді айт.
Ма?саты: С?здік ?оры мен фразалы? тілдік материалдарды толы?тыру.
Ойын барысы:Педагог балалар?а к?здерін жауып, м??ият ты?дауларын (??старды? дауысы, машина сигналы, адамдарды? ??гімелескен дыбыстары т.б.) ж?не нені естігендерін аны?тауларын ?тінеді. Балалар толы? с?йлеммен жауап берулерін талап ету керек.
Ж?й – ?атты!
Ма?саты: ?оз?алыс координациясын ж?не ритм сезімдерін дамыту.
??ралдары: бубен, тамбурин
Ойын барысы:Педагог бубенмен ж?й, ?атты, ?те ?атты дыбыс шы?арады. Балалар бубенні? дыбысына: ж?й дыбыс?а ая?ты? ?шымен, ?атты дыбыс?а толы? адымдар, ал ?те ?атты дыбыс?а ж?гіріп ?имылдар жасайды. Кім ?ателессе, сапты? со?ына т?рады. Е? зейінді бала сапты? алдына шы?ады.
Кім не естіді?
Ма?саты: с?здік ?орларын ке?ейту ж?не фразалы? с?йлеу тілін дамыту.
??ралдары: ширма, т?рлі дыбыс шы?аратын заттар.
Ойын барысы: педагог ширма артынан т?рлі дыбыстарды шы?арады, ал балалар ?ай затты? дыбысы шы??анын тауып, толы? с?йлеммен айтулары керек.
Фонетикалы? есту ?абілеттерін дамыту
?ызыл-к?к
Ма?саты: Есту ?абілетіне берілген с?здердегі дыбыстарды табу.
??ралдары: Балалар?а екі (?ызыл, к?к) жола?шадан тарату.
Ойын барысы: Педагог балалар?а айтылатын с?здердегі ?айсысында берілген дыбысты? бар екенін ??ыпты ты?дау?а ша?ырады. Егер айтыл?ан с?зде берілген дыбыс болса, ?ызыл жола?шаны, ал жо? болса к?к жола?шаны к?терулері керек.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дефектологиялық ойындар
Дефектологиялық ойындар
« Дефектологиялық ойындар»
қайтеді?
Жылан жорғалайды.
Балық жүзеді.
Торғай ұшады.
Бақа секіреді.
қоян жүгіреді.
Сөйлемді аяқта
(қиындықтар туындағанда суретті көрсетуге болады)
қоңыз ағаш тесігіне..
ғаламды сөмке ішіне..
Гүлді терезе алдына..
Киімді ілгішке..
қарындашпен сурет..
Ойыншықпен..
Ермексаздан қоян..
Кітапты үстелдің үстіне..
Телефонмен..
Теледидардан мультфильм..
Сүреге кітап..
қайшымен..
Желіммен..
қаламмен..
Щаңды..
Тапсырма
Суреттерді көрсете отырып, сіздерді жүймен айтамыз: «күн \ ай \ қалам \ жүрек». Кейін бала жаттыға бастаған кезде тезірек айту керек. (бұл ойынды бір әріпке басталатын сіздермен де ойнауға болады).
Кім к?п с?зді есінде са?тайды?
Ойынды бір с?зді ?айталаудан бастау керек. Кейін материалды 2-3-4 с?зге дейін к?бейту керек. Бала?а ?иын болса с?здер санын азайту керек.
?айшы, ?алам, ?а?аз, ?арындаш.
?ар?а, ?оян, ?ол, ?ол?ап.
Мата, май, маса, машина.
Са?ат, са?ыз, су, с?біз(Б?л с?здерді? суреттерін к?рсету ар?ылы ойнату баланы? к?ру ар?ылы есінде са?тау ?абілетін дамытады).
Тапсырма
Егерде шеге мен картинканы алса, олармен не істеуге болады?
Егерде б?лт арасынан к?н шы?са, онда..
Егер музыка естілсе,..
Егер мама? ?аба?ын т?йіп отырса,..
Егер тама?ты? иісі шы?са, онда..
Егер далада балаларды? даусы естілсе, онда..
Егер ба?даршамны? ?ызыл шамы жанса, онда..
Егер ?ар жауса, онда..
Егер телефон шырылдаса, онда..
Тапсырма
?оян, тиін, мысы?. ?айсысы орманда т?рады?
Мама, папа, сиыр. ?айсысы ?йде т?рмайды?
Арыстан, ?же, бала. ?айсысы ?йде т?рады?
Папа, ?анат, ?ас?ыр. ?айсысы орманда т?рады?
Баланы? ?олымен ауада орман мен ?йді? суретін салу?а болады.
Тапсырма
Мысы? ?шады ма, ?лде балы? ?шады ма? Мыс?та, балы? та ?шпайды.
?стел секіреді ме, ?лде ?о?ыз секіреді ме?
?тік ж?зеді ме, ?лде бал?а ж?зеді ме?
?й ж?реді ме, ?лде ойыншы? ж?реді ме?
Тапсырма
Мысы? не істейді? (Жуынады, с?т ішеді, жіппен ойнайды, тыш?ан аулайды, ??старды ?уады, иттен ?ашады, а?аш?а ?рмелейді).
Ал ит ше? Салыстыру ?шін мысы?ты? бір ?рекетін ересек айтса, бала итті? ?рекеттерін ойлапайтуы.
Есту зейінін дамыту
Ма?саты: Дыбыс ба?ытын аны?тау.
??ралдары: Барабан, сыбыз?ы, ?о?ырау.
Ойын барысы: Балалар топ?а б?лініп б?лмені? ?р б?лігінде т?рлі дыбыстайтын ??ралдарды алып отырады. Ж?ргізуші іріктеледі. Ол к?зі байлаулы к?йде дыбысты? шы??ан ба?ытын аны?тап к?рсетуі керек. Егер бала д?рыс тапса, педагог «Баста»- дейді. Ж?ргізуші к?зін ашады. Ал дыбысты шы?ар?ан бала орнынан т?рып, дыбыста?ан ??ралын к?рсетеді. Ж?ргізуші д?рыс таппаса, ойынды ?рі ?арай д?рыс тап?анша жал?астырады.
Не естігені?ді айт.
Ма?саты: С?здік ?оры мен фразалы? тілдік материалдарды толы?тыру.
Ойын барысы:Педагог балалар?а к?здерін жауып, м??ият ты?дауларын (??старды? дауысы, машина сигналы, адамдарды? ??гімелескен дыбыстары т.б.) ж?не нені естігендерін аны?тауларын ?тінеді. Балалар толы? с?йлеммен жауап берулерін талап ету керек.
Ж?й – ?атты!
Ма?саты: ?оз?алыс координациясын ж?не ритм сезімдерін дамыту.
??ралдары: бубен, тамбурин
Ойын барысы:Педагог бубенмен ж?й, ?атты, ?те ?атты дыбыс шы?арады. Балалар бубенні? дыбысына: ж?й дыбыс?а ая?ты? ?шымен, ?атты дыбыс?а толы? адымдар, ал ?те ?атты дыбыс?а ж?гіріп ?имылдар жасайды. Кім ?ателессе, сапты? со?ына т?рады. Е? зейінді бала сапты? алдына шы?ады.
Кім не естіді?
Ма?саты: с?здік ?орларын ке?ейту ж?не фразалы? с?йлеу тілін дамыту.
??ралдары: ширма, т?рлі дыбыс шы?аратын заттар.
Ойын барысы: педагог ширма артынан т?рлі дыбыстарды шы?арады, ал балалар ?ай затты? дыбысы шы??анын тауып, толы? с?йлеммен айтулары керек.
Фонетикалы? есту ?абілеттерін дамыту
?ызыл-к?к
Ма?саты: Есту ?абілетіне берілген с?здердегі дыбыстарды табу.
??ралдары: Балалар?а екі (?ызыл, к?к) жола?шадан тарату.
Ойын барысы: Педагог балалар?а айтылатын с?здердегі ?айсысында берілген дыбысты? бар екенін ??ыпты ты?дау?а ша?ырады. Егер айтыл?ан с?зде берілген дыбыс болса, ?ызыл жола?шаны, ал жо? болса к?к жола?шаны к?терулері керек.
шағым қалдыра аласыз













