Сабақтың басы
4
мин
Өткенді
қайталау
3
мин
Үй тапсырмасын
тексеру
2
мин
|
Оқушылармен амандасады, сыныпты
түгендеу
Сынып ішінде жағымды ахуал
туғызу
Оқушыларға бағалау парағы үлестіріледі (сабақ
барысында оқушылар бағалау парағын алған баллдары бойынша бояп
отырады)
Оқушыларға өткен тақырып бойынша бірнеше сұрақтар
қойылады
“Иә
және жоқ” әдісі арқылы оқушыларға берілген есептердің жауаптары
айтылады, оқушылар иә немесе жоқ деп өз жауаптарын
айтады
|
Амандасады,
түгенделеді
Жағымды ахуал туғызуға белсенді
қатысады
Өткен тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап
береді
Үйге берілген есептердің жауаптарын мұғалім
айтады, оқушылар иә немесе жоқ деп жауап
қайтарады
|
Дискрептор:
-
ауырлық күшінің формуласын қолданып есептің шешуін
табады
3
балл
|
Оқулық
Дәптер
|
Сабақтың
ортасы
13
мин
10
мин
3
мин
|
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға
сергіту сәті өткізіледі (деформацияға байланысты әуен ырғағымен
созылу, сығылу, бұралу, айналу, ығысу қимылдарын
жасау)
Жаңа сабақ: Деформация. Серпімділік күші, Гук
заңы тақырыбын презентация көрсету арқылы түсіндіру және Роберт
Гуктың плакатын көрсету арқылы қосымша мәліметтермен
бөліседі
Жеке жұмыс: “Plikers” сайты арқылы оқушыларға 5
тест тапсырмасы көрсетіледі, оқушылар алдарындағы pliker қағаздары
арқылы дұрыс жауапты
көрсетеді
“Кесте” бос орынды толтыр тапсырмасы арқылы
оқушыларға кестелер таратылады, оқушылар бос орындарды толтырып
тапсырады
|
Оқушылар жаңа сабақтың мақсатын ашу үшін сергіту
сәтіне белсенді қатысады және жаңа сабақтың тақырыбын
табады.
Жаңа сабақты презентация көру арқылы түсініп,
Роберт Гук туралы қосымша мәліметті мұқият тыңдап,
түсінеді
Жаңа сабақ бойынша 5 тест тапсырмасы көрсетіледі,
оқушылар алдарындағы pliker қағаздары арқылы дұрыс жауапты
көрсетеді
Таратпа кестелерді толтырып, мұғалімге
тапсырады
|
Дискрептор:
-
Роберт Гук туралы
біледі
-
Гук теңдеуін табады
-
Кұшті өлшейтін құралды біліп, серіппенің қатаңдығын
анықтайды
3
балл
Дискрептор:
-
күштің, қатаңдық коэффициентін, серіппенің ұзындығын
біледі
-
шамалардың атауын, формуласын, өлшем бірлігін
көрсетеді
2
балл
|
Музыка,
Презентация,
|
Сабақтың
соңы
5
мин
5
мин
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Топтық
жұмыс:
1-топ: Пластика құтыға сипаттама
береді;
2-топ: Шашқа тағатын резеңкеге
сипаттама береді;
3-топ: Ыдыс жуатын губкаға сипаттама
береді;
4-топ: Пласталинге сипаттама
береді;
Кері байланыс парақтары арқылы оқушылардың
баллдарын тексереді және жаңа сабақ бойынша кері байланыс
алады
76
б. 3.21-сурет
80
б. 10 деңгейлік жаттығу.
|
Әр
топ өздеріне берілген заттардың қалай деформцияланатынын және
деформацияның қай түріне жататынын көрсетіп, сипаттама
береді
Кері байланыс парақтарына жаңа сабақтан алған
әсерлері мен білгендерін жазып, тақтаға шығып
айтады
76
б. 3.21-сурет
80
б. 10 деңгейлік жаттығу.
|
Дискрептор:
- келтірілген смпаттаманың
нақтылығы
-
берілген сипаттаманың
сенімділігі
-
берілген заттардың
қолданылуы
3
балл
|
Пластика құты, резеңке, губка,
пласталин
|