Демалыс мектебі бойынша 6-9 сыныптарға арналған
қысқа мерзімді жоспар
Қайталауға арналған тақырыптар негізінде тапсырмалар түрлері
|
Педагогтің аты-жөні: |
Семсерхан Съез |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
6 сынып 2 оқушы, 9 сынып 2 оқушы |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Аңшы мен жолбарыс |
|
Сабақтың мақсаты: |
Мәтіннің мағынасын түсіну Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру Сөйлем құрастыру |
|
Бағалау критерийлері |
-мәтінге ат қояды -аңшының әрекетін бағалайды -жолбарысты сипаттайтын сөздерді табады -сөйлем құрастырады -сұрақтар көмегімен мәтінге жоспар құрайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
|
Сурет арқылы тақырыпты болжайды |
“Бас бармақ” әдісі |
Қосымша тапсырма дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
Мәтін Аңшы артынан естілген сыбдырға жалт қарайды. Өзіне қарай келе жатқан сары ала жолақты, сойдақ тістері ақсиған жолбарысты көріп, қорқып кетеді.Ал жолбарыс аңшыға тиіспей, алдыңғы аяғын созыпты. Аяғы ісіп кеткен екен. Аңшы пышағымен жолбарыстың аяғын тіліп, іріңін шығарады. Белбеуімен мықтап таңады. Сөйтеді де орнынан тұрады. Жолбарыс аңшыны жібермейді. Аңшы оның соңынан ереді. Жолбарыс аңшыны қазынасы бар жартасқа ертіп әкеледі де, бір ақырып алып, жөніне кетіпті. |
Мәтінге ат қой___________________ 2) Аңшының бұл әрекетін қалай бағалайсың? 2 тұжырымды белгіле (P) .
3) Мәтіннен жолбарысты сипаттайтын сөздерді теріп жаз. _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 4.Сөйлемдерді дұрыс құрастырып жаз. Қамыс арасынан үлкен шыға келді жолбарыс.________________________________ 2) Жолбарыс жөніне кетті бір ақырып алып. _________________________________________ |
-мәтінге ат қояды -аңшының әрекетін бағалайды -жолбарысты сипаттайтын сөздерді табады -сөйлем құрастырады 7 ұпай |
Қосымша тапсырма дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия |
Сұрақтардың көмегімен оқыған мәтінге жоспар құрастыр. Таңдау әдісі |
1.Оқиға неден басталды? Аңшы қандай аңға кезікті? 2.Ары қарай не болды? Аңшы жолбарысқа қалай көмектесті? 3.Оқиға немен аяқталды? Жаралы аң қандай жақсылық жасады? Жоспар: ____________________________ ____________________________ ____________________________
|
3 ұпай Таңдау әдісі арқылы |
Қосымша тапсырма дәптері смайликтер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Демалыс мектебі ҚМЖ "Аңшы мен жолбарыс"
Демалыс мектебі ҚМЖ "Аңшы мен жолбарыс"
Демалыс мектебі бойынша 6-9 сыныптарға арналған
қысқа мерзімді жоспар
Қайталауға арналған тақырыптар негізінде тапсырмалар түрлері
|
Педагогтің аты-жөні: |
Семсерхан Съез |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
6 сынып 2 оқушы, 9 сынып 2 оқушы |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Аңшы мен жолбарыс |
|
Сабақтың мақсаты: |
Мәтіннің мағынасын түсіну Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру Сөйлем құрастыру |
|
Бағалау критерийлері |
-мәтінге ат қояды -аңшының әрекетін бағалайды -жолбарысты сипаттайтын сөздерді табады -сөйлем құрастырады -сұрақтар көмегімен мәтінге жоспар құрайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
|
Сурет арқылы тақырыпты болжайды |
“Бас бармақ” әдісі |
Қосымша тапсырма дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
Мәтін Аңшы артынан естілген сыбдырға жалт қарайды. Өзіне қарай келе жатқан сары ала жолақты, сойдақ тістері ақсиған жолбарысты көріп, қорқып кетеді.Ал жолбарыс аңшыға тиіспей, алдыңғы аяғын созыпты. Аяғы ісіп кеткен екен. Аңшы пышағымен жолбарыстың аяғын тіліп, іріңін шығарады. Белбеуімен мықтап таңады. Сөйтеді де орнынан тұрады. Жолбарыс аңшыны жібермейді. Аңшы оның соңынан ереді. Жолбарыс аңшыны қазынасы бар жартасқа ертіп әкеледі де, бір ақырып алып, жөніне кетіпті. |
Мәтінге ат қой___________________ 2) Аңшының бұл әрекетін қалай бағалайсың? 2 тұжырымды белгіле (P) .
3) Мәтіннен жолбарысты сипаттайтын сөздерді теріп жаз. _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 4.Сөйлемдерді дұрыс құрастырып жаз. Қамыс арасынан үлкен шыға келді жолбарыс.________________________________ 2) Жолбарыс жөніне кетті бір ақырып алып. _________________________________________ |
-мәтінге ат қояды -аңшының әрекетін бағалайды -жолбарысты сипаттайтын сөздерді табады -сөйлем құрастырады 7 ұпай |
Қосымша тапсырма дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия |
Сұрақтардың көмегімен оқыған мәтінге жоспар құрастыр. Таңдау әдісі |
1.Оқиға неден басталды? Аңшы қандай аңға кезікті? 2.Ары қарай не болды? Аңшы жолбарысқа қалай көмектесті? 3.Оқиға немен аяқталды? Жаралы аң қандай жақсылық жасады? Жоспар: ____________________________ ____________________________ ____________________________
|
3 ұпай Таңдау әдісі арқылы |
Қосымша тапсырма дәптері смайликтер |
шағым қалдыра аласыз















