Такырыбы: Тұлғаның өзін-өзі бағалау тесті
Мақсаты:8- сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын анықтау
Зерттеу объектісі:8 Ә сынып оқушылары.
Зерттеу құралы: 1. Дембо-Рубинштейн тесті
Жұмыс барысы:1. Үлестірме материал даярлау
2. Алынған нәтижені талдау.
Адекватты бағалау – 40 ұпайдың шамасында (+-5)
Асыра юағалауға деген тенденция – 46-59 ұпай
Анық асыра бағалау – 60-70 ұпай
Анық төмен бағалау – 20-10 ұпай
№
Оқушының аты-жөні
8ә
Σ
Өзін-өзі бағалауы
Тәртіп ерекшелігі
Қателіктерге қарым-қатынасы
өзінің
өзгенің
1
Ғасыр
48,5
Асырушылққа бағытталған тенденция(жоғары)
Әртүрлі әрекеттер түрінде жетістікке ұмтылу, өз күшіне сенімділік
Көбінесе жөндегеннен гөрі, олар туралы ойламай ұмытқанды жөн санайды
Салыстырмалы немқұрайлы
2
Аманияз
51
Асырушылққа бағытталған тенденция(жоғары)
Әртүрлі әрекеттер түрінде жетістікке ұмтылу, өз күшіне сенімділік
Көбінесе жөндегеннен гөрі, олар туралы ойламай ұмытқанды жөн санайды
Салыстырмалы немқұрайлы
3
Едіге
45
Адекватты
Белсенді, үйірсек, оптимист
Жалпы қамығады, өзінікін жөндеуге тырысады, өзгеге жаны ашиды
4
Нұрасыл
70
Анық асыра бағалаушылық
Менмендік, әдепсіз,өз мүмкіндігін асыра, өзгенікін төмен бағалайды
Кездейсоқ, сыртқы факторлар себебінен(өзін нашар сезінген, мұғалім тиіскеннен)деп санайды
Заңдылық, өздігінен болатын деп санайды
5
Шаттық
51
Асырушылққа бағытталған тенденция(жоғары)
Әртүрлі әрекеттер түрінде жетістікке ұмтылу, өз күшіне сенімділік
Көбінесе жөндегеннен гөрі, олар туралы ойламай ұмытқанды жөн санайды
Салыстырмалы немқұрайлы
6
Алдамжар
56
Асырушылққа бағытталған тенденция(жоғары)
Әртүрлі әрекеттер түрінде жетістікке ұмтылу, өз күшіне сенімділік
Көбінесе жөндегеннен гөрі, олар туралы ойламай ұмытқанды жөн санайды
Салыстырмалы немқұрайлы
7
Назым
57
Асырушылққа бағытталған тенденция(жоғары)
Әртүрлі әрекеттер түрінде жетістікке ұмтылу, өз күшіне сенімділік
Көбінесе жөндегеннен гөрі, олар туралы ойламай ұмытқанды жөн санайды
Салыстырмалы немқұрайлы
8
Арай
42
Адекватты
Белсенді, үйірсек, оптимист
Жалпы қамығады, өзінікін жөндеуге тырысады, өзгеге жаны ашиды
9
Нүргүл
61
Анық асыра бағалаушылық
Менмендік, әдепсіз,өз мүмкіндігін асыра, өзгенікін төмен бағалайды
Кездейсоқ, сыртқы факторлар себебінен(өзін нашар сезінген, мұғалім тиіскеннен)деп санайды
Заңдылық, өздігінен болатын деп санайды
10
Диана
56
Асырушылққа бағытталған тенденция(жоғары)
Әртүрлі әрекеттер түрінде жетістікке ұмтылу, өз күшіне сенімділік
Көбінесе жөндегеннен гөрі, олар туралы ойламай ұмытқанды жөн санайды
Салыстырмалы немқұрайлы
11
Ғалымжан
43
Адекватты
Белсенді, үйірсек, оптимист
Жалпы қамығады, өзінікін жөндеуге тырысады, өзгеге жаны ашиды
12
Қадірбек
66
Анық асыра бағалаушылық
13
Гүлшаш
54
Асырушылққа бағытталған тенденция(жоғары)
Әртүрлі әрекеттер түрінде жетістікке ұмтылу, өз күшіне сенімділік
Көбінесе жөндегеннен гөрі, олар туралы ойламай ұмытқанды жөн санайды
Салыстырмалы немқұрайлы
14
Несібелі
65
Анық асыра бағалаушылық
Менмендік, әдепсіз,өз мүмкіндігін асыра, өзгенікін төмен бағалайды
Кездейсоқ, сыртқы факторлар себебінен(өзін нашар сезінген, мұғалім тиіскеннен)деп санайды
Заңдылық, өздігінен болатын деп санайды
15
Элвира
53
Асырушылққа бағытталған тенденция(жоғары)
Әртүрлі әрекеттер түрінде жетістікке ұмтылу, өз күшіне сенімділік
Көбінесе жөндегеннен гөрі, олар туралы ойламай ұмытқанды жөн санайды
Салыстырмалы немқұрайлы
16
Өмірзақ
61
Анық асыра бағалаушылық
Менмендік, әдепсіз,өз мүмкіндігін асыра, өзгенікін төмен бағалайды
Кездейсоқ, сыртқы факторлар себебінен(өзін нашар сезінген, мұғалім тиіскеннен)деп санайды
Заңдылық, өздігінен болатын деп санайды
17
Еркін
57
Асырушылққа бағытталған тенденция(жоғары)
Әртүрлі әрекеттер түрінде жетістікке ұмтылу, өз күшіне сенімділік
Көбінесе жөндегеннен гөрі, олар туралы ойламай ұмытқанды жөн санайды
Салыстырмалы немқұрайлы
18
Ұлан
61
Анық асыра бағалаушылық
19
Артур
70
Анық асыра бағалаушылық
Менмендік, әдепсіз,өз мүмкіндігін асыра, өзгенікін төмен бағалайды
Кездейсоқ, сыртқы факторлар себебінен(өзін нашар сезінген, мұғалім тиіскеннен)деп санайды
Заңдылық, өздігінен болатын деп санайды
Мектеп психологі: Р.Абишева
Тұлғаның өзін-өзі бағалау тесті
Құрметті дос!
Саған өзіңді-өзің 7-баллдық шкала бойынша күш, денсаулық, ақыл, әдемілік сияқты және т.б. қасиеттерді бағалау керек. Ол үшін келесі мысалды қарастырып көрелік.
Саған өзіңді бойың бойынша бағалау керек делік, сенің алдыңдағы бетшеде түзу кесінді сызылған. Сен сол түзу бойында әемдегі барлық адамдар бойының ұзындығы бойынша орын алған деп елестетіп көр; олай болса сол жағында Жер бетіндегі өте тапал бойлы адамдар да, ал оң жағында – ең бойшаң аадамдар орналасқан болар еді. Ал енді өз бойыңды есепке ала отырып сен өзің қай жерде орналасуың керек соны белгіле. Егер саған барлығы түсінікті болса басқа да қасиеттерің бойынша тап осылай өзіңді бағала.
БОЙЫҢ
тапалбойшаң1234567___________\__________\__________\__________\__________\___________\______КҮШІҢәлсіз мықты1234567___________\__________\__________\__________\__________\___________\______ЛЕНСАУЛЫҚаурушаң дені сау1234567___________\__________\__________\__________\__________\___________\______ӘДЕМІЛІКәдемі емес әдемі1234567___________\__________\__________\__________\__________\___________\______МЕЙІРІМДІЛІКзлойдобрый1234567___________\__________\__________\__________\__________\___________\______ОҚУүлгермеуші үздік
1234567___________\__________\__________\__________\__________\___________\______БАҚЫТбақытсыз бақытты1234567___________\__________\__________\__________\__________\___________\______АЙНАЛАДАҒЫЛАРЫҢНЫҢ ҮШІНсүйкімсіз сүйкімді1234567___________\__________\__________\__________\__________\___________\______БАТЫЛДЫҚжасқаншақ батыл1234567___________\__________\__________\__________\__________\___________\______СӘТТІЛІКсәтсіз сәтті1234567___________\__________\__________\__________\__________\___________\______