Материалдар / Демографиялық жағдай
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Демографиялық жағдай

Материал туралы қысқаша түсінік
Демографиялық жағдай
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2023
236
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

06.04. 2020 жыл №130 бұйрық Қысқа мерзімді сабақ жоспары

16.09.2021 №472 бұйрықпен енгізілген өзгерістер



Бөлім:

4. Әлеуметтік география. 4.1 Халық географиясы

Педагогтіңаты-жөні

Карасаева Б.Б.

Күні:


Сынып: 8

Қатысушыларсаны:

Қатыспағандарсаны:

Сабақтыңтақырыбы:

Демографиялық жағдай

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары:

8.4.1.5 -дүниежүзі елдерін демографиялық жағдайын талдайды

Сабақтыңмақсаты:

Дүниежүзі елдерінің демографиялық жағдайын жіктейді

Қажеттіліктері бар балалар үшін:

Дүниежүзі елдерінің демографиялық ерекшілігін жазады

Бағалау критерийі

Дүниежүзі елдерінің демографиялық жағдайын жіктей алады

Қажеттіліктері бар балалар үшін:

Дүниежүзі елдерінің демографиялық ерекшілігін ажыратып айтады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Түсіну, жоғарғы деңгей

Сабақтыңбарысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті


Бағалау

Ресурстар


ЕҚБ

Сабақтың басы:

5 мин


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу

Психологиялық ахуал туғызу.

«Заряд алу» әдісі

Оқушылар бір бірене мадақтау сөздерін айтады. (жұпта)

Оқушыларды елдерің елтаңбасы арқылы топқа бөлу.

1 топИспания

2 топКатар

3 топЖапония


Топ басшыларына бағалау парағы таратылады

Бағалау парақшасы


Оқушының аты жөні

1 тапсырма

4 балл

2 тапсырма

6 балл

Жалпы ұпайы

Дәстүрлі ұдайы өсу 1 балл


Өтпелі ұдайы өсу 1 балл


Қазәргі заманңы өсу 1 балл

Үш түріне тән елдерді жазып, картадан көрсетеді- 1 балл


Кестеде берілген 6 елдің жастық құрамыныңтипі бойынша жікте.




























1







2







3







4








«Ой қозғау»

Жаңа тақырыпты ашу үшін «Дүниежіндегі халқы көп елдер» тақырыбында бейнеролик көрсетіледі

https://youtu.be/BRF7nypKTH8

  1. Бейнеролик не жайында?

  2. Дүниежүзіндегі ең халқы көп мемелекет?


Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар бір-біріне мадақтау сөздерін айтады.

Елдердің елтаңбасы жасырылған қағазды алу арқылы топтарға бөлінеді

1 топИспания

2 топ Катар

3 топ Жапония





















Оқушылар дүниежүзіндегі халқы көп мемлекеттер туралы бейнероликті көреді.

Бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.











ЕҚБ бағалау парақшасы

Оқушының аты жөні

1 тапсырмаДүниежүзі елдеріндегі демографиялық жағдайды анықтайды- 6 балл


2 тапсырма

-Жастардың үлесі жоғары елдерді жазады -2 балл

-Қарттардың үлесі жоғары болып келетін елдерді жазады –2 балл


Жалпы ұпайы




1







Мұғалімнің кері байланысы. Топ басшыларына бағалау парағы таратылады






Топ басшылары әрбір тапсырмаға бағалау парақшасында берілген дескрипторға сәйкес оқушыларға балл қойып отырады













Сұрақтарға жауап берген оқушыларды мадақтау

«Жарайсың»

«Жақсы»

«Талпынып көр»


Picture 37






















Бейнероликhttps://youtu.be/BRF7nypKTH8

Сабақтың ортасы:

30 мин



15 минут
































15 минут


1 тапсырма.Кестемен жұмыс. «Ойлан-бірік-бөліс»әдісі

Дүниежүзі елдеріндегі демографиялық жағдайдың үш түрге бөліну себептеріне талдау жасаңыз.

Демографиялық жағдайдың үш түріне тән елдерді жазып, картадан көрсетіңіз

Shape1





Shape8

Shape12

Себептері







Елдер:





Нигер, Монако, Катар, Жапония, Португалия, Канада

ЕҚББ үшін:

«Дұрыс тұжырымды таңда» әдісі

Дүниежүзі елдеріндегі демографиялық жағдайды анықта



Ия

Жоқ

Дәстүрлі ұдайы өсу- табиғи өсім жоғары, өлім деңгейі жоғары



Өтпелі ұдайы өсу-адамның өмір жасы қысқа



Өтпелі ұдайы өсу- адамның өмір жасы орташа



Қазіргі заманғы ұдайы өсу-адамның өмір жасы ұзақ



Қазіргі заманғы ұдайы өсу-табиғи өсім төмен , өлім деңгейі жоғары



Дәстүрлі ұдайы өсу-табиғи өсім жоғары, өлім деңгейі төмен






2 тапсырма Жұптық жұмыс

«Бірге ойлаймыз» әдісі

Кестеде берілген елдерді жастық құрамының типі бойынша жікте.

Демографиялық көрсеткіштердің әртүрлілігіне байланысты халықтың жастық құрамының аумақтық ерекшеліктері айқын байқалады. Дүниежүзі елдеріндегі халықтың жастық құрамын сипаттауда әсіресе екі көрсеткіш маңызды: 15жасқа дейінгі балалар үлесі және 65тен асқан қарт адамдардың үлесі. Дүниежүзі елдерін халықтың жастық құрамының үш типіне біріктіреді.

  1. Алға басушы тип- балалардың үлесі жоғары

  2. Тұрақты тип- балалар мен егде адамдардың тепе теңдігі

  3. Кері кетуші тип -егде адамдардың үлесі жоғары


Елдер

көрсеткіштері

типі

Франция

15 жасқа дейінгілер-15 %, 65-тен асқандар 18%


Жапония

15 жасқа дейінгілер-18 %, 65-тен асқандар 27%


Ауғанстан

15 жасқа дейінгілер-28%, 65-тен асқандар 2%


Аустралия

15 жасқа дейінгілер-40 %, 65-тен асқандар 15%


Андорра

15 жасқа дейінгілер-26 %, 65-тен асқандар 14%



Функционалдық сауаттылық тапсырмасы:

Төменде көрсетілген деректе үш жас тобы ұсынылған. Жас-жыныстық пирамиданың жеңілдетілген моделін дайындаңыз. Қазақстанда 15 жастан кіші 4 150 315 адам (ерлер: 2 120 293 / әйелдер: 2 030 023)

13 674 695 14 жастан асқан және 65 жасқа толмаған адамдар (ерлер: 6 663 255 / әйелдер: 7 011 440)

64 жастан асқан 1 422 382 адам (ерлер: 486 959 / әйелдер: 935 423)

Shape14 Shape13 65+

Shape16 Shape15 15-64

Shape18 Shape17 0-14


2 тапсырма

ЕҚББ«Кесте толтыру» әдісі

Берілген елдерді екі топқа жіктеңіз. Франция, Жапония, Ауғанстан, Аустралия, Андорра, Бахрейн, Сомали

Жастардың үлесі жоғары болып келетін елдер:

Қарттардың үлесі жоғары болып келетін елдер:







578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!