Сабақтың басы
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Сергіту
сәті:
«Ата-анға
қоңырау»
Топқа
бөлу.
«Отбасы», «Халық», «Мемлекет»
атауларына ассоцация сөздері арқылы
3 топқа
бөлінеді.
|
Әкесіне, анасына қоңырау
шалып, жақсы көретінін және рақметін
айтады.
-
топ:
«Отбасы»,
-
топ:
«Халық»
-
топ:
«Мемлекет»
|
«Бәрекелді», «Жарайсың»
мұғалімнің ауызша марапаты.
Ауызша
марапат
|
Ұялы
телефон
Үлестірме
қағаз
|
Өткен сабақты еске
түсіру
|
Халықтың ұдайы өсу типі
тақырыбы бойынша тұжырымдама картасын толтыруға байланысты
сұрақтар:
1.Халықтың ұдайы өсуі дегеніміз
не?
2.Негізгі демографиялық
құрылымдарды ата?
3.Халықтың ұдайы өсу режимін
түсіндір
|
Оқушылар сұрақтарғада жауап
бере отырып қарым-қатынастың тұжырымдама
картасын талқылайды.
Халықтың
құрылымы
Жас
отбасы
Жеке
жыныс
Халықтың ұдайы
өсуі
2-ші
типі
1-ші
типі
3-ші
типі
|
Оқушылардың өткен сабақтан
алған білімдерін бағалау
(дұрыс жауаптар
ескеріледі)
Дескриптор
1.Халықтың құрылымдарын
анықтайды
|
1
|
2.Халықтың ұдайы өсу типтерін
талдайды
|
1
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
3 мин
|
(ТЖ) «Миға шабуыл».
« Мағынаны
ажырату»


Суреттерді қарап мағыналарын
айтады. Тақырыпқа байланысын түсіндіреді.
|
Оқушылар көрсетілген суретті
талқылап, өз ойларын, тұжырымдарын баяндайды. Тақырыпқа байланысын
табады, түсіндіреді.
|
Оқушының жылдам ойлауы мен
баяндап жеткізу қабілеттері ескеріледі
Дескриптор:
Еліміздің демографиялық
жағдайлық көрсеткішін
анықтайды
|
1
|
Демографиялық көрсеткіштердің
маңызын біледі
|
1
|
|
АКТ.
Сурет
тер
|
Негізгі
кезең.
25 мин.
|
Сабақтың
тақырыбы: 42-43
Демографиялық көрсеткіштер мен демографиялық
жағдай.
Мұғалімнің тақырыпқа кіріспе
түсіндірмесі.
Демографиялық жағдай ұғымын
оқушыларға түсіндіріп, сұрақ жауап бойынша талқылап, оны анықтауда
есептеулермен диаграммалық көрсеткіштердің маңыздылығын
баяндайды.
- Демографиялық
жағдай;
- Демографиялық
көрсеткіштердің график түрінде көрсетілуі;
- Халықтың көшіп
қонуы;
3 топқа бөлініп
беріледі.
1-ші топ
тапсырмасы:
Демографиялық жағдайын себеп
салдарын зерттеп, есептеп түсіндіру.
Есептері:
Бала туылу коэффицентін
есептеу;
Өлім-жетім, табиғи өсім
коэффицентін есептеу.
2-ші топ
тапсырмасы.
Халықтың көшіп- қонуы
үдерістері мен танысып, ізденіп негізгі заңдылықтарын анықтап,
олардың коэффиценттерін есептейді.
3-ші топ
тапсырмасы:
Демографиялық көрсеткіштердің
график түрінде көрсетілуін талдап түсіндіреді. Тақырыпшаларының
мазмұнын интелект карта бойынша көрсетеді
және оны
көрсетеді.
Microsoft Excel бағдарламасы
бойынша оқулықтағы кестелерді пайдаланып автоматты түрде есептеу
тәсілін ұсынады.
(1,2
кесте)
|
Демографиялық жағыдайын және
көрсеткіштерге байланысты сұрақтарға өткен сабақта алған білімдерін
ескеріп, берген жауаптарын айтады,
түсіндіреді.
-
топ:
«Отбасы»,
-
топ:
«Халық»
-
топ:
«Мемлекет»
Зерттеулер нәтижесін
пайдаланып, еліміздің демографиялық жағыдайын
анықтайды.
Деректерді іздеп, есеп
шығарады.
Халықтың көшіп қонуындағы
ішкі, халықаралық көші-қон себептерін анықтайды. Көші
-қон заңдарын түсіндіреді. Коэффиценттерін есептеп
шығарады.
Оқушылар демографиялық
көрсеткіштерін түсіндіреді. Оны интелект карта бойынша таныстырады.
Оқулықтағы 1,2 кестедегі мәліметтерді пайдаланып Microsoft Excel
бағдарламасымен график диаграммадайындап
ұсынады.
|
Дескриптор:
-
әр қойған сұрақтарға дұрыс
жауап
1 ұпаймен
бағаланады
Дескриптор:
-Демографиялық жағдайды
анықтайды.
(1
ұпай)
- Зерттеулер, деректер
ұсынады.
(1
ұпай)
- Есептер
шығару. (1
ұпай)
Дескриптор:
көші – қон себептерін
ажыратады.
(1
ұпай)
коэффиценттерін
есептейді.
(1
ұпай)
Дескриптор:
- интелекті карта
жасау
Microsoft Excel бағдарламасын
ұсыну.
- диаграммаға талдау
жасау.
(әр
тапсырмаға
1
ұпайдан)
|
Оқулық,
ғаламтор
Оқулық,
ғалам
тор
Оқулық,
ғалам
тор
Оқулық, ұялы телефон,
наутбук
|
Сабақтың соңы
Ой толға
ныс.
Рефлек
сия
7 мин.
Үйге
тапсыр
ма
|
Мұғалімнің
бағалауы.
«Бағалау парағы»
ескеріледі.
Рефлексия. «Білім
шыңы»
42-43 Демографиялық көрсеткіштер
және демографиялық жағдайлар
|
Оқушылар бақылау парағына
ұпайларын қойып тапсырады.
Бағалау
парағы
Оқушының
аты-жөні_________
Әр дұрыс
жауапқа
(1 ұпай)
|
Топтық
жұмыс
(1 ұпай)
|
Жұптық жұмыс
(1 ұпай)
|
Жеке
жұмыс
(2
ұпай)
|
Есеп
(1 ұпай)
|
Диаграмма
дайындау
(2
ұпай)
|
|
|
|
|
|
|

Шыңына: тапсырманы орындай
алдым
Қырат: Аздап
қиналдым
Етегінде: Тапсырманы орындай
алмадым.
Оқушылар өз деңгейлерін
анықтайды.
Дүниежүзі елдерінің халықының
тығыздық картасын кескін картаға түсіру. Тақырып мазмұнына
ақыл-ой картасын
құрастыру.
|
Бақылау парағы арқылы
бағаланады.
|
Үлестірме бағалау
парағы.
Плакат, түрлі
-түсті
қағаз
Оқулық,
ғалам
тор
наутбук
|