|
Бөлім |
Әлеуметтік география |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Демографиялық саясат |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.1.6 – «демографиялық саясат» ұғымын түсіндіре отырып, жекелеген дүниежүзі елдеріне қатысты демографиялық саясаттың өзіндік моделін ұсынады. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Демографиялық саясат ұғымын түсіндіре алады. Жекелеген елдерге қатысты демографиялық саясат моделін ұсына алады. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы 3 мин 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. «Өрмекші торы» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал тудыру. Топқа бөлу: Ұлттық құндылықтарды насихаттай отыра, «түрлі түсті асықтардың» көмегімен топқа бөлу.
Үй жұмысын тексеру: Өткен тақырыпты «wordwell.net» интернет платформасы арқылы пысықтау. |
Оқушылар шеңбер бойымен бір-біріне жылы лебізін айтады. Түрлі түсті асықтармен топқа бөлінеді Интерактивті тақтаның көмегімен дұрыс жауаптарды тиісті бағанға орналастырады |
Сабақ барысында «Ұялы телефон» әдісімен қалыптастырушы бағалау жүргізу |
жіп орамы |
|
|
Ортасы 10 мин 10 мин 2 мин 7 мин 3 мин |
Жаңа сабақты түсіндіру.
«Жұптық жұмыс» 1-тапсырма. «Фишбоун» әдісі арқылы «Демографиялық саясат» ұғымына түсінік береді. Дискриптор:
Сергіту сәті «Нейрожаттығулар»
«Топтық жұмыс» 2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Демографиялық саясат моделін ұсыну» 1-топ: Демогорафиялық жарылыс тән елді таңдап алып, ол елде жүргізілуі тиіс демографиялық саясаттың моделін ұнысады. 2-топ: Демогорафиялық дағдарыс тән елді таңдап алып, ол елде жүргізілуі тиіс демографиялық саясаттың моделін ұнысады. 3-топ: Қазақстан Республикасындағы демографиялық саясаттың моделін ұнысады. «wordwell.net» интернет платформасының «Кездейсоқ сауал» ойыны арқылы жаңа сабақты бекіту:
|
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Қажет ақпараттарды дәптерлеріне жазып алады.
Дискриптор:
Оқушылар «Кездейсоқ сауалға» жауап береді. |
|
Интерактивті тақта Оқулық, дәптер. Оқулық, дәптер, дүниежүзі саяси картасы, түрлі түсті макркетлер, ватман |
|
|
Сабақтыңсоңы 5 мин |
Рефлексия.
Үй тапсырмасы: «Демографиялық көрсеткіштерді есептеу» тақырыбын оқу. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Сабақтағы белсенділіктеріне қарай 10 балл жүйесімен бағалау. |
Блоб ағашы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Демографиялық саясат
Демографиялық саясат
|
Бөлім |
Әлеуметтік география |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Демографиялық саясат |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.1.6 – «демографиялық саясат» ұғымын түсіндіре отырып, жекелеген дүниежүзі елдеріне қатысты демографиялық саясаттың өзіндік моделін ұсынады. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Демографиялық саясат ұғымын түсіндіре алады. Жекелеген елдерге қатысты демографиялық саясат моделін ұсына алады. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы 3 мин 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. «Өрмекші торы» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал тудыру. Топқа бөлу: Ұлттық құндылықтарды насихаттай отыра, «түрлі түсті асықтардың» көмегімен топқа бөлу.
Үй жұмысын тексеру: Өткен тақырыпты «wordwell.net» интернет платформасы арқылы пысықтау. |
Оқушылар шеңбер бойымен бір-біріне жылы лебізін айтады. Түрлі түсті асықтармен топқа бөлінеді Интерактивті тақтаның көмегімен дұрыс жауаптарды тиісті бағанға орналастырады |
Сабақ барысында «Ұялы телефон» әдісімен қалыптастырушы бағалау жүргізу |
жіп орамы |
|
|
Ортасы 10 мин 10 мин 2 мин 7 мин 3 мин |
Жаңа сабақты түсіндіру.
«Жұптық жұмыс» 1-тапсырма. «Фишбоун» әдісі арқылы «Демографиялық саясат» ұғымына түсінік береді. Дискриптор:
Сергіту сәті «Нейрожаттығулар»
«Топтық жұмыс» 2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Демографиялық саясат моделін ұсыну» 1-топ: Демогорафиялық жарылыс тән елді таңдап алып, ол елде жүргізілуі тиіс демографиялық саясаттың моделін ұнысады. 2-топ: Демогорафиялық дағдарыс тән елді таңдап алып, ол елде жүргізілуі тиіс демографиялық саясаттың моделін ұнысады. 3-топ: Қазақстан Республикасындағы демографиялық саясаттың моделін ұнысады. «wordwell.net» интернет платформасының «Кездейсоқ сауал» ойыны арқылы жаңа сабақты бекіту:
|
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Қажет ақпараттарды дәптерлеріне жазып алады.
Дискриптор:
Оқушылар «Кездейсоқ сауалға» жауап береді. |
|
Интерактивті тақта Оқулық, дәптер. Оқулық, дәптер, дүниежүзі саяси картасы, түрлі түсті макркетлер, ватман |
|
|
Сабақтыңсоңы 5 мин |
Рефлексия.
Үй тапсырмасы: «Демографиялық көрсеткіштерді есептеу» тақырыбын оқу. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Сабақтағы белсенділіктеріне қарай 10 балл жүйесімен бағалау. |
Блоб ағашы |
|
шағым қалдыра аласыз


















