Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар
Сабақтың тақырыбы: Демографиялық саясат
Сабақтың барысы
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу. Оқушыларды qazmath платформасы арқылы топқа бөлу. Жаңа тақырыпты меңгеру үшін «Кезектескен интервью» әдісімен сұрақтар қоямын
Оқушылардың жауаптарын тыңдаймын, сыныппен талдау жүргіземіз. |
Оқулық, жұмыс дәптері АКТ
|
||||
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа тақырыпты меңгеру үшін «Демографиялық проблемалар» жайлы түсінік беремін |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Демографиялық саясатты сипаттап көрсетеді. |
Оқулық Дәптер Атлас |
||
|
Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатадмын, бақылаймын, мысал, үлгі көрсетемін. |
1-тапсырма 1. Демографиялық дағдарыс қай елдерде басым Аустралия, АҚШ, Канада. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1. Елдерді картадан Туымен тауып көрсетеді. |
Оқулық Дәптер Атлас |
|||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатадмын, бақылаймын, мысал, үлгі көрсетемін. |
2-тапсырма 1. Дүниежүзінің демографиялық саясаттың түрлерін түсіндіріңіздер.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Дүниежүзінің демографиялық саясаттың түрлерін түсіндіріңіздер. |
Оқулық Атлас Дж саяси картасы Сызба Ғаламтор ақпараттары |
|||
|
Сабақтың соңы
|
«Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Үй тапсырмасы: §46-47 оқу, Қазақстанның демографиялық саясатына талдау жасау. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
1-10 баллдық жүйе Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша дескриптор арқылы бағаланады. Бағалау шкаласы «5» 9-10 б; «4» 7-8 б; «3» 5-6 б «2» 1-4 б |
Бағалау парағы |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Демографиялық саясат 8 сынып ҚМЖ
Демографиялық саясат 8 сынып ҚМЖ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар
Сабақтың тақырыбы: Демографиялық саясат
Сабақтың барысы
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу. Оқушыларды qazmath платформасы арқылы топқа бөлу. Жаңа тақырыпты меңгеру үшін «Кезектескен интервью» әдісімен сұрақтар қоямын
Оқушылардың жауаптарын тыңдаймын, сыныппен талдау жүргіземіз. |
Оқулық, жұмыс дәптері АКТ
|
||||
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа тақырыпты меңгеру үшін «Демографиялық проблемалар» жайлы түсінік беремін |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Демографиялық саясатты сипаттап көрсетеді. |
Оқулық Дәптер Атлас |
||
|
Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатадмын, бақылаймын, мысал, үлгі көрсетемін. |
1-тапсырма 1. Демографиялық дағдарыс қай елдерде басым Аустралия, АҚШ, Канада. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1. Елдерді картадан Туымен тауып көрсетеді. |
Оқулық Дәптер Атлас |
|||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатадмын, бақылаймын, мысал, үлгі көрсетемін. |
2-тапсырма 1. Дүниежүзінің демографиялық саясаттың түрлерін түсіндіріңіздер.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Дүниежүзінің демографиялық саясаттың түрлерін түсіндіріңіздер. |
Оқулық Атлас Дж саяси картасы Сызба Ғаламтор ақпараттары |
|||
|
Сабақтың соңы
|
«Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Үй тапсырмасы: §46-47 оқу, Қазақстанның демографиялық саясатына талдау жасау. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
1-10 баллдық жүйе Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша дескриптор арқылы бағаланады. Бағалау шкаласы «5» 9-10 б; «4» 7-8 б; «3» 5-6 б «2» 1-4 б |
Бағалау парағы |
||
шағым қалдыра аласыз














