Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
|
Бөлім: |
Денсаулық |
|
|||
|
Педагогтың тегі, аты, әкесінің (болған жағдайда) |
|
|
|||
|
Күні: |
|
|
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
Дене гигиенасы |
|
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.1.1 дененің тазалығын қадағалау; қажетті гигиеналық процедураларды орындау (бас жуу,); |
|
|||
|
Сабақтың мақсаты |
ЕББҚ мақсаты:
|
|
|||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Психологиялық ахуал Ынтымақтастық ортасын құру; «Жүректен жүрекке» Оқушылар жүректен шыққан тілектерін бір-біріне жеткізеді. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Сабаққа назар аударады. |
|
Музыка |
|
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Мен саған, сен маған» әдісі Оқушылар өткен материалдың мазмұны негізінде сұрақтар құрастырып, бір-біріңнің сұрақтарына жауап береді. |
ЕББҚ оқушы сұрақтарға жауап береді |
|
Слайд |
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ Сергіту сәті «Еден-төбе-мұрын» жаттығуы Жүргізуші сұқ саусағымен біресе төбені, біресе еденді, біресе мұрнын көрсетеді және «төбе», «еден», «мұрын» деп айтып тұрады. Жүргізуші кейде айтқан сөзі мен қимылын керісінше жасап, қатысушыларды жаңылыстыруға тырысады. Кім қателессе, орнына отырады. Соңында қалған үш адам жеңімпаз деп танылады. 1-тапсырма. Тыңда. Салауатты өмір салты дегеніміз – денсаулықты нығайту мен сақтау, ағзаның дұрыс дамуын қамтамасыз ететін гигиеналық ережелерді орындау болып табылады. Ол үшін денсаулыққа жағымсыз әрекеттерден, атап айтқанда, нашақорлық, шылым шегу, ішімдік ішу, улы заттарға әуес болудан аулақ болу керек. Салауатты өмір салтын сақтау сонысымен бағалы. Көне ғұламалардың бірі Аристотель: «Жанды дене қозғалмаса өледі», – деген екен. Сондықтан да, осы айтылған тұжырымдама біздер үшін салауатты өмір сүрудің негізгі қағидасы болуға тиіс. Салауатты өмір салтын ұстануда спорттың рөлі зор, себебі денсаулыққа тек дене шынықтыру арқылы қол жеткізуге болады. Дене қозғалысы адам ағзасын дамытып, жұмыс істеу қабілетін арттырады, ауруды алыстатып, өмірді ұзартады. Демек, денсаулық – адамға табиғаттың берген ең ұлы құндылығы екенін ұмытпағанымыз жөн. Күн, ауа, су табиғат сыйы екенін түсіндіру. Күн – жер бетіндегі тіршілік көзі. Адамдар, өсімдіктер, жануарлар жарық, жылуды күннен алады. Сондықтан бүкіл тіршілік атаулыға күнсіз өмір жоқ. Бірақ күнге тік қарауға, ұзақ күюге, бас киімсіз жүруге болмайтынын ескерту. Бөлмедегі гүлдердің неге терезе алдында тұрғандығына назар аударту. 2-тапсырма: «Сұрақ-жауап» айдары:
3-тапсырма. Рефлексия. Балалар табиғатқа өз ризашылығын білдіреді. - Күн, сәуле шашқаның үшін рахмет! - Су тіршілік көзі болғаның үшін рахмет! - Жер, саған жомарттығың үшін рахмет! - Таза ауа, саған рахмет! - Табиғат, сұлулығың үшін рахмет! 4-тапсырма. Суретке қарап, әңгіме құра. Тазалықтың маңыздылығы неде?
|
Оқушы жаттығулады қайталайды. Оқушы мәтінді тыңдайды. Сұраққа жауап береді. Мұғаліммен бірге жаттығулар жасайды. Суретке қарап, әңгіме құрайды. |
Ауызша қолдау Жарайсың! Жаксы
. Керемет! Талпын! Өте жақсы! |
Слайд
Мәтін
|
|
|
|
ҮІ. Бекіту «Үш түсіндірме» әдісі. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз. Сіз неге ... ойлайсыз. Сіз неге ... деп есептейсіз |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
|
Сабақтың соңы |
ҮІІ: Рефлексиялық
|
Сабақты түсінгені бойынша смайлктің бірін таңдайды. |
Оқушының сабақты меңгеру көңіл-күйі анықталады. |
|
|
|
Үйге тапсырма |
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау Оқушылар тапсырманы орындауына орай, жетондар беріледі. Берілген жетондарды санап, бағалйды.
Дене гигиенасын күте білу. |
Әр тапсырмада алған жетондарын санайды |
Жетондары саналады. |
Күнделік |
|
Пәні:Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
Өткізілген күні:____________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
Тақырыбы: Дене гигиенасы
1-тапсырма. Тыңда.
Салауатты өмір салты дегеніміз – денсаулықты нығайту мен сақтау, ағзаның дұрыс дамуын қамтамасыз ететін гигиеналық ережелерді орындау болып табылады. Ол үшін денсаулыққа жағымсыз әрекеттерден, атап айтқанда, нашақорлық, шылым шегу, ішімдік ішу, улы заттарға әуес болудан аулақ болу керек. Салауатты өмір салтын сақтау сонысымен бағалы. Көне ғұламалардың бірі Аристотель: «Жанды дене қозғалмаса өледі», – деген екен. Сондықтан да, осы айтылған тұжырымдама біздер үшін салауатты өмір сүрудің негізгі қағидасы болуға тиіс.
Салауатты өмір салтын ұстануда спорттың рөлі зор, себебі денсаулыққа тек дене шынықтыру арқылы қол жеткізуге болады. Дене қозғалысы адам ағзасын дамытып, жұмыс істеу қабілетін арттырады, ауруды алыстатып, өмірді ұзартады. Демек, денсаулық – адамға табиғаттың берген ең ұлы құндылығы екенін ұмытпағанымыз жөн.
Күн, ауа, су табиғат сыйы екенін түсіндіру. Күн – жер бетіндегі тіршілік көзі. Адамдар, өсімдіктер, жануарлар жарық, жылуды күннен алады. Сондықтан бүкіл тіршілік атаулыға күнсіз өмір жоқ. Бірақ күнге тік қарауға, ұзақ күюге, бас киімсіз жүруге болмайтынын ескерту. Бөлмедегі гүлдердің неге терезе алдында тұрғандығына назар аударту.
2-тапсырма: «Сұрақ-жауап» айдары:
-
Денсаулық дегеніміз не?
____________________________________________________
____________________________________________________
-
Салауатты өмір салтын қалыптастырудың маңыздылығы қандай?
____________________________________________________
____________________________________________________
-
Қазір қай мезгіл?
____________________________________________________
____________________________________________________
-
Қазіргі мезгілдің ауа райы қалай болады және оның бізге әсері қандай?
____________________________________________________
____________________________________________________
-
Адам өмірі үшін күн, ауа және судың маңыздығы не деп ойлайсыңдар?
____________________________________________________
____________________________________________________
-
Таң ертеңгілік жаттығу жасайсың ба?
____________________________________________________
____________________________________________________
3-тапсырма. Рефлексия.
Балалар табиғатқа өз ризашылығын білдіреді.
- Күн, сәуле шашқаның үшін рахмет!
- Су тіршілік көзі болғаның үшін рахмет!
- Жер, саған жомарттығың үшін рахмет!
- Таза ауа, саған рахмет!
- Табиғат, сұлулығың үшін рахмет!
4-тапсырма. Суретке қарап, әңгіме құра. Тазалықтың маңыздылығы мен жеке гигиеналық құралдардың қажеттілігі туралы әңгіме.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дене гигиенасы
Дене гигиенасы
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
|
Бөлім: |
Денсаулық |
|
|||
|
Педагогтың тегі, аты, әкесінің (болған жағдайда) |
|
|
|||
|
Күні: |
|
|
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
Дене гигиенасы |
|
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.1.1 дененің тазалығын қадағалау; қажетті гигиеналық процедураларды орындау (бас жуу,); |
|
|||
|
Сабақтың мақсаты |
ЕББҚ мақсаты:
|
|
|||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Психологиялық ахуал Ынтымақтастық ортасын құру; «Жүректен жүрекке» Оқушылар жүректен шыққан тілектерін бір-біріне жеткізеді. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Сабаққа назар аударады. |
|
Музыка |
|
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Мен саған, сен маған» әдісі Оқушылар өткен материалдың мазмұны негізінде сұрақтар құрастырып, бір-біріңнің сұрақтарына жауап береді. |
ЕББҚ оқушы сұрақтарға жауап береді |
|
Слайд |
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ Сергіту сәті «Еден-төбе-мұрын» жаттығуы Жүргізуші сұқ саусағымен біресе төбені, біресе еденді, біресе мұрнын көрсетеді және «төбе», «еден», «мұрын» деп айтып тұрады. Жүргізуші кейде айтқан сөзі мен қимылын керісінше жасап, қатысушыларды жаңылыстыруға тырысады. Кім қателессе, орнына отырады. Соңында қалған үш адам жеңімпаз деп танылады. 1-тапсырма. Тыңда. Салауатты өмір салты дегеніміз – денсаулықты нығайту мен сақтау, ағзаның дұрыс дамуын қамтамасыз ететін гигиеналық ережелерді орындау болып табылады. Ол үшін денсаулыққа жағымсыз әрекеттерден, атап айтқанда, нашақорлық, шылым шегу, ішімдік ішу, улы заттарға әуес болудан аулақ болу керек. Салауатты өмір салтын сақтау сонысымен бағалы. Көне ғұламалардың бірі Аристотель: «Жанды дене қозғалмаса өледі», – деген екен. Сондықтан да, осы айтылған тұжырымдама біздер үшін салауатты өмір сүрудің негізгі қағидасы болуға тиіс. Салауатты өмір салтын ұстануда спорттың рөлі зор, себебі денсаулыққа тек дене шынықтыру арқылы қол жеткізуге болады. Дене қозғалысы адам ағзасын дамытып, жұмыс істеу қабілетін арттырады, ауруды алыстатып, өмірді ұзартады. Демек, денсаулық – адамға табиғаттың берген ең ұлы құндылығы екенін ұмытпағанымыз жөн. Күн, ауа, су табиғат сыйы екенін түсіндіру. Күн – жер бетіндегі тіршілік көзі. Адамдар, өсімдіктер, жануарлар жарық, жылуды күннен алады. Сондықтан бүкіл тіршілік атаулыға күнсіз өмір жоқ. Бірақ күнге тік қарауға, ұзақ күюге, бас киімсіз жүруге болмайтынын ескерту. Бөлмедегі гүлдердің неге терезе алдында тұрғандығына назар аударту. 2-тапсырма: «Сұрақ-жауап» айдары:
3-тапсырма. Рефлексия. Балалар табиғатқа өз ризашылығын білдіреді. - Күн, сәуле шашқаның үшін рахмет! - Су тіршілік көзі болғаның үшін рахмет! - Жер, саған жомарттығың үшін рахмет! - Таза ауа, саған рахмет! - Табиғат, сұлулығың үшін рахмет! 4-тапсырма. Суретке қарап, әңгіме құра. Тазалықтың маңыздылығы неде?
|
Оқушы жаттығулады қайталайды. Оқушы мәтінді тыңдайды. Сұраққа жауап береді. Мұғаліммен бірге жаттығулар жасайды. Суретке қарап, әңгіме құрайды. |
Ауызша қолдау Жарайсың! Жаксы
. Керемет! Талпын! Өте жақсы! |
Слайд
Мәтін
|
|
|
|
ҮІ. Бекіту «Үш түсіндірме» әдісі. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз. Сіз неге ... ойлайсыз. Сіз неге ... деп есептейсіз |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
|
Сабақтың соңы |
ҮІІ: Рефлексиялық
|
Сабақты түсінгені бойынша смайлктің бірін таңдайды. |
Оқушының сабақты меңгеру көңіл-күйі анықталады. |
|
|
|
Үйге тапсырма |
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау Оқушылар тапсырманы орындауына орай, жетондар беріледі. Берілген жетондарды санап, бағалйды.
Дене гигиенасын күте білу. |
Әр тапсырмада алған жетондарын санайды |
Жетондары саналады. |
Күнделік |
|
Пәні:Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
Өткізілген күні:____________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
Тақырыбы: Дене гигиенасы
1-тапсырма. Тыңда.
Салауатты өмір салты дегеніміз – денсаулықты нығайту мен сақтау, ағзаның дұрыс дамуын қамтамасыз ететін гигиеналық ережелерді орындау болып табылады. Ол үшін денсаулыққа жағымсыз әрекеттерден, атап айтқанда, нашақорлық, шылым шегу, ішімдік ішу, улы заттарға әуес болудан аулақ болу керек. Салауатты өмір салтын сақтау сонысымен бағалы. Көне ғұламалардың бірі Аристотель: «Жанды дене қозғалмаса өледі», – деген екен. Сондықтан да, осы айтылған тұжырымдама біздер үшін салауатты өмір сүрудің негізгі қағидасы болуға тиіс.
Салауатты өмір салтын ұстануда спорттың рөлі зор, себебі денсаулыққа тек дене шынықтыру арқылы қол жеткізуге болады. Дене қозғалысы адам ағзасын дамытып, жұмыс істеу қабілетін арттырады, ауруды алыстатып, өмірді ұзартады. Демек, денсаулық – адамға табиғаттың берген ең ұлы құндылығы екенін ұмытпағанымыз жөн.
Күн, ауа, су табиғат сыйы екенін түсіндіру. Күн – жер бетіндегі тіршілік көзі. Адамдар, өсімдіктер, жануарлар жарық, жылуды күннен алады. Сондықтан бүкіл тіршілік атаулыға күнсіз өмір жоқ. Бірақ күнге тік қарауға, ұзақ күюге, бас киімсіз жүруге болмайтынын ескерту. Бөлмедегі гүлдердің неге терезе алдында тұрғандығына назар аударту.
2-тапсырма: «Сұрақ-жауап» айдары:
-
Денсаулық дегеніміз не?
____________________________________________________
____________________________________________________
-
Салауатты өмір салтын қалыптастырудың маңыздылығы қандай?
____________________________________________________
____________________________________________________
-
Қазір қай мезгіл?
____________________________________________________
____________________________________________________
-
Қазіргі мезгілдің ауа райы қалай болады және оның бізге әсері қандай?
____________________________________________________
____________________________________________________
-
Адам өмірі үшін күн, ауа және судың маңыздығы не деп ойлайсыңдар?
____________________________________________________
____________________________________________________
-
Таң ертеңгілік жаттығу жасайсың ба?
____________________________________________________
____________________________________________________
3-тапсырма. Рефлексия.
Балалар табиғатқа өз ризашылығын білдіреді.
- Күн, сәуле шашқаның үшін рахмет!
- Су тіршілік көзі болғаның үшін рахмет!
- Жер, саған жомарттығың үшін рахмет!
- Таза ауа, саған рахмет!
- Табиғат, сұлулығың үшін рахмет!
4-тапсырма. Суретке қарап, әңгіме құра. Тазалықтың маңыздылығы мен жеке гигиеналық құралдардың қажеттілігі туралы әңгіме.

шағым қалдыра аласыз















