Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дене импульсі және күш импульсі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді:
Бөлім: |
Сақталу заңдары |
|
Сабақтың тақырыбы |
Дене импульсі және күш импульсі |
|
Педагогтің аты-жөні |
Оспанова Гүлім Тойбазарқызы |
|
Күні: |
12.01.2024 |
|
Сынып: 9 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.3.1 дене импульсі мен күш импульсін ажырату |
|
Сабақтың мақсаты: |
Дене импульсі мен күш импульсін ажырату Дене импульсінің масса мен жылдамдыққа тәуелділігін сипаттау. |
|
Құндылыққа баулу |
ТАЛАП: Білуге, жаңаны тануға құштар болу АР-ҰЯТ: Әдеп нормаларын ұстану |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы: 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сыныпты сабақ өтуге даярлау. Бағалау критерийі
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен, мақсатымен және бағалау критерийімен танысады. |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау «Гармошка» әдісі арқылы еске түсіру. Мысалы: Механикалық қозғалыс дегеніміз не? Нютонның бірінші заңы? Нютонның екінші заңы? |
Өткенге шолу жасап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың өзін -өзі бағалауы |
Презентация АКТ |
|
Сабақтың ортасы: 25 мин |
«Бірге ойлаймыз» әдісі бойынша бейнеролик көрсету,сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашу, түрткі сұрақтар қою арқылы оқушылардың пікірін тыңдау. «Суреттер сөйлейді» әдісі Оқушыларға сурет ұсынамын. Дене импульсі мен күш импульсі туралы ой қозғау жасап, тақырып туралы түсініктерін жетілдіремін. Тапсырма №1 Суретте массасы 600 г допқа спортшының топқа әрекет ету жағдайлары келтірілген. 1.Спортшының допқа әсерлесу жағдайларындағы импульстерін сипатта. (ЕҚБ) 2.Егер спортшы 22 м/с жылдамдықпен допты тебетін болса, импульс шамасын тап (ЕҚБ). 3.Спортшы соққысының ұзақтығы 0,02с құраса, допқа қандай күшпен әрекет еткенін анықта (ЕҚБ). 4.Күш импульсі мен дене импулсінің сан мәндерін жаз (ЕҚБ). 5. Дене импульсінің өзгерісі қандай шамаларға тәуелді, сипаттап жаз (ЕҚБ) 6.Егер спортшы жылдамдығын арттырса, күштің шамасы қалай өзгереді, сипатта (ЕҚБ). «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Есеп шығару Тапсырма 2 Жылдамдығы 16м/c қозғалып келе жатқан массасы 2кг боулинг шары массасы 4кг болатын 4м/c жылдамдықпен қозғалып келе жатқан екінші боулинг шарымен соқтығысады. Өзара соқтығысқан кейін шарлар бірдей жылдамдықпен 2c аралығында қозғалады.
«Идеялар алаңы» әдісі Тапсырма 3 Айнұр әкесімен Шымкент қаласына қыдыруға шықты.Әкесі Азамат қызына жолда жүру ережесін және автомобильдердің қозғалысын түсіндіріп, қаламен таныстырды. 1.Азамат қызына көк автомобильдің салмағы 1200 кг екенін және қала ішінде жылдамдық көлік қозғалысының жылдамдығы 60км/cағ болатынын түсіндірді. сонда көк автомобильдің импульсін ойша анықтауға тапсырма берді (ЕҚБ) 2. Жол бөлігінде салмағы 1500 кг болатын көлік 35км/сағ жылдамдықпен қозғалғса, оған көк автокөлік соқтығылса, соқтығыстан кейінгі импулсін анықта? 3. 4т болатын Камаз қарама-қарсы бағытта келе жатқан 3т автобуспен соқтығысты. Екі автокөліктің соқтығыстан кейнгі импульсін анықта? |
Бейнематериалмен танысады, Тақырып туралы түсініктерін жітелдіреді. Сұрақтарға жауап беру арқылы үдеріске қатысады. Суретке қарап дене импульсі мен күш импульсін сипаттайды. Дескриптор: 1.Импульс түрлерін сипаттайды. 2. Дене импульсін есептейді. 3. Күш импульсін есептейді. 4. Дене импульсі қандай шамаларға тәуелді анықтайды. 5.Күш импульсінің өзгерісін сипаттайды. Оқушылар тапсырманы алдымен жеке, кейіннен жұпта, қорытынды кезеңде топта орындайды Дескриптор: Импульске анықтама береді Импульсін есептейді Дене импульснің формуласын жазады Импульстің жылдамдыққа тәуелді екенін анықтайды Оқушылар бірлесіп тапсырманы орындайды Дескриптор:
|
«++» дұрыс, әрі толық жауап «+» дұрыс, толықтыруды қажет ететін жауап «-» қайта ойлануды қажет ететін жауап Дескрипторлар бойынша өзін-өзі бағалау жүргізіледі. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар өзара бағалау жүргізеді. Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың бірін-бірі бағалауы |
Бейнематериал Презентация Ресурс 1 Ресурс 2 Ресурс 3 |
Сабақты қорытындылау 5-минут |
Венн диаграммасы. Дене мен күш импульстерін айырмашылықтарын жаз.
|
Дене және күш импулсьтерінің айырмашылықтарын ажыратып жазады |
|
|
Сабақтың соңы: 3 мин |
Кері байланыс. «ҚҚҚ» әдісі арқылы Массасы ауыр жүк көлігімен жеңіл көліктің дене мен күш импульсін салыстырып анықтап келеді. |
|
|
|