Атырау облысы Білім беру басқармасының «№7 Психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеті» КММ
АШЫҚ ДӘРІС БЕРУ САБАҒЫ
Логопедиялық сабақтың тақырыбы: Дене мүшелері және Ш дыбысы
Мұғалім-логопед: Кайрошева Э.С
Мақат кенті
Ашық дәріс беру сабағының жоспары ЖСТД 2-3 деңгей
Күні: 23.11.2022
Сабақ тақырыбы: Дене мүшелері және Ш дыбысы.
Түзетушілік мақсаты мен міндеті:
Балаларға дене мүшелері, олардың атқаратын қызметі мен маңызы туралы білім беру. Денсаулықты күту жөніндегі білімдерін жетілдіру, ойлау қабілеттерін, есте сақтауын дамытып, зейінін тұрақтандыру.
[Ш] дыбысын сөз ішінде анық айтуға үйрету.
[Ш] дыбысының артикуляциялық позициясын көрсетуге үйрету.
[Ш] дыбысын дұрыс шығаруға көмектесу, үйрету.
Артикуляциялық аппаратын дұрыс қолданып, дыбыстарды таза шығаруға, сөздік қорын көбейтіп, сұраққа толық жауап беруге дағдыландыру.
Көрнекілігі: Адам және оның дене мүшесі суреті, кескін суреттер, сюжеттік суреттер, Ш дыбысының суреті, Ш дыбысының профилі, айналар, суретті карточкалар.
|
Сабақ барысы |
Әдістемелік түсіндірмелер |
Қайырлы күн көздерім, қолдарым, құлақтарым, аяқтарым.
«Жылқы» «Тәтті тосап» «Кесе» «Әткеншек» «Тарақ» «Тіс тазалау» «Күрек» «Алақанымызды жылытайық» «Саңырауқұлақ» «Аэробол»- түтікшені үру арқылы допты жоғарыға қарай ұшырамыз
Суджок терапиясы
Оң қолды сол аяққа
тигізеді. Неше қолың бар? (Екі қолым
бар.) - Қол не үшін керек? (Қол
заттарды ұстау үшін, жұмыс жасау үшін
керек.)
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын сендер соның шешуін табыңдар! 1. Жұмбақ шешу Жазда да, Қыста да, Бір түсті (Шырша) Дұрыс айтасыңдар! «Шырша» деген сөздің басында қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? Балалар бүгін «Ш» дыбысымен танысамыз. 2. Дыбыстың артикуляциясы. Ш дыбысының профилі(тақтадан) 3.Тапсырма. Ш дыбысын дауысты дыбыстармен біріктіру.
ША АШ ШО ОШ ШУ УШ ШЫ ЫШ ШҰ ҰШ
Қане қайталаймыз ША-ША-ША Және қалыспаймыз ША-ША-ША Мұқият тыңдасаңдар, сонда жаңылмайсыңдар ША-ША-ША Жаңылмай қайталаймыз ША-ША-ША
ШУ-ШУ-ШУ ШО-ШО-ШО ШЕ-ШЕ-ШЕ
Сабақты қорытындылау - Бүгін біз не туралы айттық? - Қандай дыбыспен таныстық? - Ол қандай дыбыс екен?
Оқушыларды бағалау және мадақтау. |
Сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Сөйлеу мүшелерінің бұлшық еттерін жетілдіру. Дем шығару мен тыныс алуды дамыту. Ұсақ моториканы дамыту. Жаңа тақырып туралы түсінік беру. Түсіну, сөйлей білуге үйрету. Дыбыспен танысу Тіл жаттықтыру. Бағалау. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дене мүшелері. Ш дыбысы.
Дене мүшелері. Ш дыбысы.
Атырау облысы Білім беру басқармасының «№7 Психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеті» КММ
АШЫҚ ДӘРІС БЕРУ САБАҒЫ
Логопедиялық сабақтың тақырыбы: Дене мүшелері және Ш дыбысы
Мұғалім-логопед: Кайрошева Э.С
Мақат кенті
Ашық дәріс беру сабағының жоспары ЖСТД 2-3 деңгей
Күні: 23.11.2022
Сабақ тақырыбы: Дене мүшелері және Ш дыбысы.
Түзетушілік мақсаты мен міндеті:
Балаларға дене мүшелері, олардың атқаратын қызметі мен маңызы туралы білім беру. Денсаулықты күту жөніндегі білімдерін жетілдіру, ойлау қабілеттерін, есте сақтауын дамытып, зейінін тұрақтандыру.
[Ш] дыбысын сөз ішінде анық айтуға үйрету.
[Ш] дыбысының артикуляциялық позициясын көрсетуге үйрету.
[Ш] дыбысын дұрыс шығаруға көмектесу, үйрету.
Артикуляциялық аппаратын дұрыс қолданып, дыбыстарды таза шығаруға, сөздік қорын көбейтіп, сұраққа толық жауап беруге дағдыландыру.
Көрнекілігі: Адам және оның дене мүшесі суреті, кескін суреттер, сюжеттік суреттер, Ш дыбысының суреті, Ш дыбысының профилі, айналар, суретті карточкалар.
|
Сабақ барысы |
Әдістемелік түсіндірмелер |
Қайырлы күн көздерім, қолдарым, құлақтарым, аяқтарым.
«Жылқы» «Тәтті тосап» «Кесе» «Әткеншек» «Тарақ» «Тіс тазалау» «Күрек» «Алақанымызды жылытайық» «Саңырауқұлақ» «Аэробол»- түтікшені үру арқылы допты жоғарыға қарай ұшырамыз
Суджок терапиясы
Оң қолды сол аяққа
тигізеді. Неше қолың бар? (Екі қолым
бар.) - Қол не үшін керек? (Қол
заттарды ұстау үшін, жұмыс жасау үшін
керек.)
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын сендер соның шешуін табыңдар! 1. Жұмбақ шешу Жазда да, Қыста да, Бір түсті (Шырша) Дұрыс айтасыңдар! «Шырша» деген сөздің басында қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? Балалар бүгін «Ш» дыбысымен танысамыз. 2. Дыбыстың артикуляциясы. Ш дыбысының профилі(тақтадан) 3.Тапсырма. Ш дыбысын дауысты дыбыстармен біріктіру.
ША АШ ШО ОШ ШУ УШ ШЫ ЫШ ШҰ ҰШ
Қане қайталаймыз ША-ША-ША Және қалыспаймыз ША-ША-ША Мұқият тыңдасаңдар, сонда жаңылмайсыңдар ША-ША-ША Жаңылмай қайталаймыз ША-ША-ША
ШУ-ШУ-ШУ ШО-ШО-ШО ШЕ-ШЕ-ШЕ
Сабақты қорытындылау - Бүгін біз не туралы айттық? - Қандай дыбыспен таныстық? - Ол қандай дыбыс екен?
Оқушыларды бағалау және мадақтау. |
Сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Сөйлеу мүшелерінің бұлшық еттерін жетілдіру. Дем шығару мен тыныс алуды дамыту. Ұсақ моториканы дамыту. Жаңа тақырып туралы түсінік беру. Түсіну, сөйлей білуге үйрету. Дыбыспен танысу Тіл жаттықтыру. Бағалау. |
шағым қалдыра аласыз














