Дене мүшелері. Ш дыбысы.

Тақырып бойынша 22 материал табылды

Дене мүшелері. Ш дыбысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға дене мүшелері, олардың атқаратын қызметі мен маңызы туралы білім беру. Денсаулықты күту жөніндегі білімдерін жетілдіру, ойлау қабілеттерін, есте сақтауын дамытып, зейінін тұрақтандыру. [Ш] дыбысын сөз ішінде анық айтуға үйрету. [Ш] дыбысының артикуляциялық позициясын көрсетуге үйрету. [Ш] дыбысын дұрыс шығаруға көмектесу, үйрету. Артикуляциялық аппаратын дұрыс қолданып, дыбыстарды таза шығаруға, сөздік қорын көбейтіп, сұраққа толық жауап беруге дағдыландыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Атырау облысы Білім беру басқармасының «№7 Психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеті» КММ













АШЫҚ ДӘРІС БЕРУ САБАҒЫ






Логопедиялық сабақтың тақырыбы: Дене мүшелері және Ш дыбысы





Мұғалім-логопед: Кайрошева Э.С





Мақат кенті


Ашық дәріс беру сабағының жоспары ЖСТД 2-3 деңгей


Күні: 23.11.2022

Сабақ тақырыбы: Дене мүшелері және Ш дыбысы.

Түзетушілік мақсаты мен міндеті:

Балаларға дене мүшелері, олардың атқаратын қызметі мен маңызы туралы білім беру. Денсаулықты күту жөніндегі білімдерін жетілдіру, ойлау қабілеттерін, есте сақтауын дамытып, зейінін тұрақтандыру.

[Ш] дыбысын сөз ішінде анық айтуға үйрету.

[Ш] дыбысының артикуляциялық позициясын көрсетуге үйрету.

[Ш] дыбысын дұрыс шығаруға көмектесу, үйрету.

Артикуляциялық аппаратын дұрыс қолданып, дыбыстарды таза шығаруға, сөздік қорын көбейтіп, сұраққа толық жауап беруге дағдыландыру.

Көрнекілігі: Адам және оның дене мүшесі суреті, кескін суреттер, сюжеттік суреттер, Ш дыбысының суреті, Ш дыбысының профилі, айналар, суретті карточкалар.



Сабақ барысы

Әдістемелік түсіндірмелер

  1. Ұйымдастыру кезеңі: Баланы сабаққа психологиялық – педагогикалық дайындау.

  2. Сәлемдесу.

Қайырлы күн көздерім, қолдарым, құлақтарым, аяқтарым.

  1. Артикуляциялық жаттығу мен тыныс алу жаттығулары

«Жылқы» «Тәтті тосап»

«Кесе» «Әткеншек»

«Тарақ» «Тіс тазалау»

«Күрек» «Алақанымызды жылытайық»

«Саңырауқұлақ»

«Аэробол»- түтікшені үру арқылы допты жоғарыға қарай ұшырамыз

  1. Қолдың ұсақ моторикасын дамыту

Суджок терапиясы

  1. Жаңа сабақ.

Оң қолды сол аяққа тигізеді.
 2. Сол қолды оң аяққа тигізеді.
 3. Қолдың саусақтарын айқастырады.
 4. Аяқтарын  айқастырады.
 5. Көзбен шеңбер сызады.
  -Жарайсыңдар! Өте жақсы көрсеттіңдер.
 Жаттығу жасаған кезде біз:
 - көзімізбен көрдік
 - құлағымызбен естідік
 - қолдарымызды, аяқтарымызды қимылдаттық.
 - Бүгін біз сабақта адамның дене мүшелерімен танысамыз.

 Неше қолың бар? (Екі қолым бар.)
  - Неше аяғың бар? (Екі аяғым бар.)
  - Мұрын не үшін керек?(Мұрын тыныс алу үшін керек)

  - Қол не үшін керек? (Қол заттарды ұстау үшін, жұмыс жасау үшін керек.)
  - Аяқ не үшін керек? (Аяқ жүру үшін керек.)

  1. Негізгі бөлім:

Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын сендер соның шешуін табыңдар!

1. Жұмбақ шешу

Жазда да,

Қыста да,

Бір түсті (Шырша)

Дұрыс айтасыңдар!

«Шырша» деген сөздің басында қандай дыбыс естіп тұрсыңдар?

Балалар бүгін «Ш» дыбысымен танысамыз.

2. Дыбыстың артикуляциясы. Ш дыбысының профилі(тақтадан)


3.Тапсырма. Ш дыбысын дауысты дыбыстармен біріктіру.


ША АШ

ШО ОШ

ШУ УШ

ШЫ ЫШ

ШҰ ҰШ

  1. Нейропсихологиялық жаттығу. «Дыбыстық жолдар».

  2. Сергіту сәті. БАС,ИЫҚ, ТІЗЕ, АЯҚ

  3. Логопедиялық домино. «Ш» дыбысы.

  4. Логоритмика.

Қане қайталаймыз ША-ША-ША

Және қалыспаймыз ША-ША-ША

Мұқият тыңдасаңдар, сонда жаңылмайсыңдар ША-ША-ША

Жаңылмай қайталаймыз ША-ША-ША


ШУ-ШУ-ШУ ШО-ШО-ШО ШЕ-ШЕ-ШЕ

  1. «Сөйлем құра» тапсырмасы. Сурет бойынша сөйлем құру.


Сабақты қорытындылау

- Бүгін біз не туралы айттық?

- Қандай дыбыспен таныстық?

- Ол қандай дыбыс екен?


Оқушыларды бағалау және мадақтау.



Сабаққа деген қызығушылығын арттыру.




Сөйлеу мүшелерінің бұлшық еттерін жетілдіру.


Дем шығару мен тыныс алуды дамыту.





Ұсақ моториканы дамыту.














Жаңа тақырып туралы түсінік беру.




Түсіну, сөйлей білуге үйрету.

















Дыбыспен танысу













Тіл жаттықтыру.










Бағалау.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.04.2025
205
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі