Бекітемін
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:
|
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: « №110 мектеп-лицейі »КММ |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні :Cейтханова Акдаме |
|
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Дені саудың – жаны сау |
|
|
№49 сабақтың тақырыбы |
Дене мүшем сау болсын |
|
|
Сабақтың оқыту мақсаттары |
1.4.6.1 . Тыңдарманның назарын аудару |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, бағалауға қатысады, жазба жұмысын орындайды. |
|
|
Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, қажетті және мағыналас сөздерді табады. |
||
|
Кейбір оқушылар: жазушыға еліктеп көркем сөйлей алады, нақты дәлелдер келтіріп жазады. |
||
|
Құндылық |
Жан мен тәннің саулығы және ру тазалығы |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану |
|
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|
|
Алдыңғы білім |
Менің туған өлкем |
|
Жоспар
|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 минут |
Қызығушылықты ояту: Сыныпты қалыпқа келтіру.Үй жұмысын сұрау. Ой сергек: Мен үшін байлық - .... |
|
|
Сабақтың ортасы 30-35 минут
|
Мағынаны ажырату Ой қозғау Байлық деген не? Оған қатысты 5 сөз ойластыр. Білу.( оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі.) «Балалар философиясы» әдісі. Балаларға денсаулыққа қатысты үлгі ретінде сұрақтар қою. Оған қарап оқушылар сұрақтар құрастырып, бір-біріне қояды. Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Мақсатқа сәйкес оқушыларға жетістік критерийін шығарту Түсіну. Оқылым. «Байлық»мәтінін түсініп оқы. Сом – теңге шыққанға дейінгі қолданылған ақшаның аты. Қолдану Топтық жұмыс . «Денсаулық» сөзін әр түспен жазып, сол түстер арқылы топқа бөлу. Тапсырма : тыңдарманның назарын аударып , мәтінді рөлге бөліп оқу. Жетістік критерийі:
Бағалау: ЖК бойынша бағаланады. Жұптық жұмыс. Топ ішінен жұптастыру. Тапсырма: сұрақтарға жауап беріп, тапсрымаларды орында. 1.Мәтінге сүйеніп жарлы сөзіне мағынасы жуық сөздерді ата. 2.Әңгімеден қандай қорытынды шығаруға болады? Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады. Жеке жұмыс 1 – тапсырма: мәтінге сүйеніп қажетті сөздерді тап. Көздерім ....... Қандай? Құлақтарым .... Аяқтарым.......... Синтез. Ой толғау. Жазылым. 2 – тапсырма: Денсаулық – зор байлық екендігіне дәлелдер келтіріңдер Үлгі: Денсаулық зор байлық. . Өйткені ...... көздерім болмаса не істер едім? Жетістік критерийі:
Бағалау. ЖК бойынша бағалау |
Сұрақтар жазылған қағаз қиындылары Постер Бағдаршам Интербелсенді тақта |
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Үйге . денсаулық туралы мақал-мәтелдер жазып, мағынасын түсіндіру. Рефлексия. «Бүгін мен мәтін арқылы .... түсіндім» Кері байланыс |
|
Қосымша мағлұматтар
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсрыма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережеері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|
А,А+ жазушыға еліктеп көркем сөйлей алады, нақты дәлелдер келтіріп жзады. |
Жетістік критерийлері арқылы |
Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық , құрмет. Пәнаралық байланыс : қазақ тілі . АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі. Тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлылққа, еңбекқорлққа тәрбиелеу. |
|
Ойлану Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары жүзеге асырым-ды болды ма? Бүгін оқушы-лар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосфера-сы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақы-тымды ұстамдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгеріс-тер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімдіосы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап берңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз ( сабақ беру және оқытуға қатысты): 1....................................................................................................................................... 2....................................................................................................................................... Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді ( сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1....................................................................................................................................... 2....................................................................................................................................... Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы мені келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................... |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дене мүшем сау болсын 2-сынып Әдебиеттік оқу
Дене мүшем сау болсын 2-сынып Әдебиеттік оқу
Бекітемін
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:
|
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: « №110 мектеп-лицейі »КММ |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні :Cейтханова Акдаме |
|
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Дені саудың – жаны сау |
|
|
№49 сабақтың тақырыбы |
Дене мүшем сау болсын |
|
|
Сабақтың оқыту мақсаттары |
1.4.6.1 . Тыңдарманның назарын аудару |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, бағалауға қатысады, жазба жұмысын орындайды. |
|
|
Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, қажетті және мағыналас сөздерді табады. |
||
|
Кейбір оқушылар: жазушыға еліктеп көркем сөйлей алады, нақты дәлелдер келтіріп жазады. |
||
|
Құндылық |
Жан мен тәннің саулығы және ру тазалығы |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану |
|
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|
|
Алдыңғы білім |
Менің туған өлкем |
|
Жоспар
|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 минут |
Қызығушылықты ояту: Сыныпты қалыпқа келтіру.Үй жұмысын сұрау. Ой сергек: Мен үшін байлық - .... |
|
|
Сабақтың ортасы 30-35 минут
|
Мағынаны ажырату Ой қозғау Байлық деген не? Оған қатысты 5 сөз ойластыр. Білу.( оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі.) «Балалар философиясы» әдісі. Балаларға денсаулыққа қатысты үлгі ретінде сұрақтар қою. Оған қарап оқушылар сұрақтар құрастырып, бір-біріне қояды. Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Мақсатқа сәйкес оқушыларға жетістік критерийін шығарту Түсіну. Оқылым. «Байлық»мәтінін түсініп оқы. Сом – теңге шыққанға дейінгі қолданылған ақшаның аты. Қолдану Топтық жұмыс . «Денсаулық» сөзін әр түспен жазып, сол түстер арқылы топқа бөлу. Тапсырма : тыңдарманның назарын аударып , мәтінді рөлге бөліп оқу. Жетістік критерийі:
Бағалау: ЖК бойынша бағаланады. Жұптық жұмыс. Топ ішінен жұптастыру. Тапсырма: сұрақтарға жауап беріп, тапсрымаларды орында. 1.Мәтінге сүйеніп жарлы сөзіне мағынасы жуық сөздерді ата. 2.Әңгімеден қандай қорытынды шығаруға болады? Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады. Жеке жұмыс 1 – тапсырма: мәтінге сүйеніп қажетті сөздерді тап. Көздерім ....... Қандай? Құлақтарым .... Аяқтарым.......... Синтез. Ой толғау. Жазылым. 2 – тапсырма: Денсаулық – зор байлық екендігіне дәлелдер келтіріңдер Үлгі: Денсаулық зор байлық. . Өйткені ...... көздерім болмаса не істер едім? Жетістік критерийі:
Бағалау. ЖК бойынша бағалау |
Сұрақтар жазылған қағаз қиындылары Постер Бағдаршам Интербелсенді тақта |
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Үйге . денсаулық туралы мақал-мәтелдер жазып, мағынасын түсіндіру. Рефлексия. «Бүгін мен мәтін арқылы .... түсіндім» Кері байланыс |
|
Қосымша мағлұматтар
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсрыма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережеері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|
А,А+ жазушыға еліктеп көркем сөйлей алады, нақты дәлелдер келтіріп жзады. |
Жетістік критерийлері арқылы |
Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық , құрмет. Пәнаралық байланыс : қазақ тілі . АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі. Тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлылққа, еңбекқорлққа тәрбиелеу. |
|
Ойлану Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары жүзеге асырым-ды болды ма? Бүгін оқушы-лар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосфера-сы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақы-тымды ұстамдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгеріс-тер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімдіосы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап берңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз ( сабақ беру және оқытуға қатысты): 1....................................................................................................................................... 2....................................................................................................................................... Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді ( сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1....................................................................................................................................... 2....................................................................................................................................... Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы мені келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................... |
||
шағым қалдыра аласыз

















