Дене мүшем сау болсын 2-сынып Әдебиеттік оқу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дене мүшем сау болсын 2-сынып Әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:


Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: « №110 мектеп-лицейі »КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні :Cейтханова Акдаме

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Дені саудың – жаны сау

49 сабақтың тақырыбы

Дене мүшем сау болсын

Сабақтың оқыту мақсаттары

1.4.6.1 . Тыңдарманның назарын аудару

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, бағалауға қатысады, жазба жұмысын орындайды.

Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, қажетті және мағыналас сөздерді табады.

Кейбір оқушылар: жазушыға еліктеп көркем сөйлей алады, нақты дәлелдер келтіріп жазады.

Құндылық

Жан мен тәннің саулығы және ру тазалығы

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Алдыңғы білім

Менің туған өлкем

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Қызығушылықты ояту:

Сыныпты қалыпқа келтіру.Үй жұмысын сұрау.

Ой сергек:

Мен үшін байлық - ....






Сабақтың ортасы

30-35 минут











Picture 58

























Мағынаны ажырату

Ой қозғау

Байлық деген не? Оған қатысты 5 сөз ойластыр.

Білу.( оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі.)

«Балалар философиясы» әдісі.

Балаларға денсаулыққа қатысты үлгі ретінде сұрақтар қою. Оған қарап оқушылар сұрақтар құрастырып, бір-біріне қояды. Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға жетістік критерийін шығарту

Түсіну.

Оқылым. «Байлық»мәтінін түсініп оқы.

Сом – теңге шыққанға дейінгі қолданылған ақшаның аты.

Қолдану

Топтық жұмыс .

«Денсаулық» сөзін әр түспен жазып, сол түстер арқылы топқа бөлу.

Тапсырма : тыңдарманның назарын аударып , мәтінді рөлге бөліп оқу.

Жетістік критерийі:

  • Дауыстап, анық оқи алады;

  • Рөлге бөліп оқи алады;

  • Тыңдарманның назарын аудара алады.

Бағалау: ЖК бойынша бағаланады.

Жұптық жұмыс.

Топ ішінен жұптастыру.

Тапсырма: сұрақтарға жауап беріп, тапсрымаларды орында.

1.Мәтінге сүйеніп жарлы сөзіне мағынасы жуық сөздерді ата.

2.Әңгімеден қандай қорытынды шығаруға болады?

Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.

Жеке жұмыс

1 – тапсырма: мәтінге сүйеніп қажетті сөздерді тап.

Көздерім .......

Қандай? Құлақтарым ....

Аяқтарым..........

Синтез.

Ой толғау.

Жазылым.

2 – тапсырма: Денсаулық – зор байлық екендігіне дәлелдер келтіріңдер

Үлгі: Денсаулық зор байлық. . Өйткені ...... көздерім болмаса не істер едім?

Жетістік критерийі:

  • Қажетті сөздерді таба алады;

  • Пікіріне дәлелдер келтіре алады.

Бағалау. ЖК бойынша бағалау






Сұрақтар жазылған қағаз қиындылары Постер






Бағдаршам





































Интербелсенді тақта

Сабақтың соңы

5 минут


Үйге . денсаулық туралы мақал-мәтелдер жазып, мағынасын түсіндіру.

Рефлексия.

«Бүгін мен мәтін арқылы .... түсіндім»

Кері байланыс




Қосымша мағлұматтар

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсрыма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережеері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

А,А+ жазушыға еліктеп көркем сөйлей алады, нақты дәлелдер келтіріп жзады.

Жетістік критерийлері арқылы

Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық , құрмет.

Пәнаралық байланыс : қазақ тілі .

АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.

Тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлылққа, еңбекқорлққа тәрбиелеу.

Ойлану

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары жүзеге асырым-ды болды ма? Бүгін оқушы-лар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосфера-сы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақы-тымды ұстамдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгеріс-тер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімдіосы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап берңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз ( сабақ беру және оқытуға қатысты):


1.......................................................................................................................................


2.......................................................................................................................................

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді ( сабақ беру және оқытуға қатысты)?


1.......................................................................................................................................


2.......................................................................................................................................

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы мені келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


...........................................................................................................................................................


...........................................................................................................................................................


..........................................................................................................................................................




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.10.2018
2967
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі