Материалдар / Дене мүшем сау болсын 2-сынып Әдебиеттік оқу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дене мүшем сау болсын 2-сынып Әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2018
2881
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:


Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: « №110 мектеп-лицейі »КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні :Cейтханова Акдаме

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Дені саудың – жаны сау

49 сабақтың тақырыбы

Дене мүшем сау болсын

Сабақтың оқыту мақсаттары

1.4.6.1 . Тыңдарманның назарын аудару

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, бағалауға қатысады, жазба жұмысын орындайды.

Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, қажетті және мағыналас сөздерді табады.

Кейбір оқушылар: жазушыға еліктеп көркем сөйлей алады, нақты дәлелдер келтіріп жазады.

Құндылық

Жан мен тәннің саулығы және ру тазалығы

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Алдыңғы білім

Менің туған өлкем

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Қызығушылықты ояту:

Сыныпты қалыпқа келтіру.Үй жұмысын сұрау.

Ой сергек:

Мен үшін байлық - ....






Сабақтың ортасы

30-35 минут











Picture 58

























Мағынаны ажырату

Ой қозғау

Байлық деген не? Оған қатысты 5 сөз ойластыр.

Білу.( оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі.)

«Балалар философиясы» әдісі.

Балаларға денсаулыққа қатысты үлгі ретінде сұрақтар қою. Оған қарап оқушылар сұрақтар құрастырып, бір-біріне қояды. Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға жетістік критерийін шығарту

Түсіну.

Оқылым. «Байлық»мәтінін түсініп оқы.

Сом – теңге шыққанға дейінгі қолданылған ақшаның аты.

Қолдану

Топтық жұмыс .

«Денсаулық» сөзін әр түспен жазып, сол түстер арқылы топқа бөлу.

Тапсырма : тыңдарманның назарын аударып , мәтінді рөлге бөліп оқу.

Жетістік критерийі:

  • Дауыстап, анық оқи алады;

  • Рөлге бөліп оқи алады;

  • Тыңдарманның назарын аудара алады.

Бағалау: ЖК бойынша бағаланады.

Жұптық жұмыс.

Топ ішінен жұптастыру.

Тапсырма: сұрақтарға жауап беріп, тапсрымаларды орында.

1.Мәтінге сүйеніп жарлы сөзіне мағынасы жуық сөздерді ата.

2.Әңгімеден қандай қорытынды шығаруға болады?

Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.

Жеке жұмыс

1 – тапсырма: мәтінге сүйеніп қажетті сөздерді тап.

Көздерім .......

Қандай? Құлақтарым ....

Аяқтарым..........

Синтез.

Ой толғау.

Жазылым.

2 – тапсырма: Денсаулық – зор байлық екендігіне дәлелдер келтіріңдер

Үлгі: Денсаулық зор байлық. . Өйткені ...... көздерім болмаса не істер едім?

Жетістік критерийі:

  • Қажетті сөздерді таба алады;

  • Пікіріне дәлелдер келтіре алады.

Бағалау. ЖК бойынша бағалау






Сұрақтар жазылған қағаз қиындылары Постер






Бағдаршам





































Интербелсенді тақта

Сабақтың соңы

5 минут


Үйге . денсаулық туралы мақал-мәтелдер жазып, мағынасын түсіндіру.

Рефлексия.

«Бүгін мен мәтін арқылы .... түсіндім»

Кері байланыс




Қосымша мағлұматтар

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсрыма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережеері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

А,А+ жазушыға еліктеп көркем сөйлей алады, нақты дәлелдер келтіріп жзады.

Жетістік критерийлері арқылы

Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық , құрмет.

Пәнаралық байланыс : қазақ тілі .

АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.

Тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлылққа, еңбекқорлққа тәрбиелеу.

Ойлану

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары жүзеге асырым-ды болды ма? Бүгін оқушы-лар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосфера-сы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақы-тымды ұстамдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгеріс-тер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімдіосы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап берңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз ( сабақ беру және оқытуға қатысты):


1.......................................................................................................................................


2.......................................................................................................................................

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді ( сабақ беру және оқытуға қатысты)?


1.......................................................................................................................................


2.......................................................................................................................................

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы мені келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


...........................................................................................................................................................


...........................................................................................................................................................


..........................................................................................................................................................




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!