Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дене шынықтыру 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Дене шынықтыру |
|||||
Бөлім: |
1-бөлімЖүгіру, секіру және лақтыру |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
4 (10 - сабақ) |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер (кіші допты қашықтыққа лақтыру) |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға кіші допты ұзаққа лақтыруға және екпінін дамытуға баулу |
|||||
Құндылықтар |
Талап: Физикалық белсенді болу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. |
Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру |
суреттер |
||
Жаңасабаққа дайындақ жаттығу 8 минут |
Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.
|
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
||
Сабақтың ортасы 26 минут |
Кіші допты лақтыру техникасы 4 бөлімнен тұрады. 1-допты ұстау. 2-лақтыруға дайындалу. 3-жүгіру. 4-лақтыру. Кіші допты қалай ұстау керек екенін түсіндіру. -негізгі үш саусақпен ұстау -қолды бос ұстау Жұгіріп келіп аяқты қайшылауды үйрету -оқушылады бір орнында тұрғызып аяқты қайшылауды үйрету -аяқты қайшылап снаряд ұстаған қолды иықтан жоғары бүгіп бастан асыра сітеу Кіші допсыз үйрету-жүгіріп келіп лақтыру. Кіші допты лақтыру –кіші допты қолға ұстап лақтырмай көрсету. –кіші допты лақтыру. |
Кіші допты лақтыру кезінде жан жағына қарамастан тек допты ұзаққа лақтыруды ғана ойлауы керек |
Оқушылардың жақсы секіргендерін мақтап мадақтам қою |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
||
Сабақтың соңы Кері байланыс 6 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||
Пәні: |
Дене шынықтыру |
||||||
Бөлім: |
1-бөлімЖүгіру, секіру және лақтыру |
||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
4 (11 сабақ) |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета (эстафета таяқшаларын беру, алу техникасы) |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.1.1.1 түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде негізгі қозғалыс машықтарын түсіну және көрсету |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды жылдамдыққа және епшілдікке баулу |
||||||
Құндылықтар |
Талап: Физикалық белсенді болу |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақ тың басы 5 минут |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. |
Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру |
суреттер |
|||
Жаңасабаққа дайындақ жаттығу 8 минут |
Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.
|
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
Сабақтың ортасы 26 минут |
Эстафеталық жүгіру жеңіл атлетиканың командалық түрі болып табылады. Эстафетадағы жетістік көптеген себептерге байланысты, бірақ ең бастыларының бірі – берудің шектелген зонасында жоғары жылдамдықта эстафеталық таяқшаны беру және қабылдау шеберлігі.Эстафеталық жүгіру техникасына үйрету қойылған міндеттерге сәйкес белгілі бір кезекпен жүргізіледі. -Эстафеталық жүгіру техникасымен таныстыру. -Эстафеталық таяқшаны беру техникасын үйрету. - Эстафеталық жүгіру кезеңдерінде сөрелік қалып техникасына үйрету. -20 - метрлік аймақта ең жоғары жылдамдықта эстафеталық таяқшаны беру техникасына үйрету. - Жалпы эстафеталық жүгіру техникасына үйрету және оны жетілдіру. - Эстафеталық жүгіру техникасының орындалуы; І –інші кезеңде жүгіруші 200 метрге сөредегідей, бұрылыстан төменгі сөрені қабылдайды. Эстафеталық таяқша оң қолының үш саусағымен ұсталады, ал нұсқаушы және бас бармақ тік ұсталған және сөре сызығында жолға тіреледі. І –інші кезеңнің жүгірушісі жолдың жиегінде жүгіру үшін ол әрдайым таяқшаны оң қолында ұстау, ал өзінің серіктесіне сол қолына беру қажет. Эстафеталық таяқшаны берудің екі тәсілі бар: төменнен – жоғары және жоғарыдан –төменге беру. ІІ –нші кезеңнің жүгірушісі эстафеталық таяқшаны сол қолда ұстайды және ІІІ –інші кезеңнің жүгірушісіне оң қолына берілісті жүзеге асырады. ІІІ –інші кезеңде жүгіруші жиекке жақын шұғыл бұрылыс бойынша жүгіреді және ІV –інші кезеңде эстафеталық таяқшаны оң қолдан сол қолға береді. Эстафеталық таяқшаны беру жоғарыда айтылған тәсілдермен жүзеге асырылады. Әдетте эстафетаны қабылдайтын жүгіруші не жоғарғы сөреден, не бір қолға тіреуімен төменгі сөре сәтімен бастайды. Жоғарғы сөре сәті кезінде жүгіруші басын аздап артқа қарай, яғни бақылау белгісін және оған жүгіріп келе жатқан жүгірушіні көру үшін бұрады.
Эстафеталық таяқшаны беру техникасын үйретемін.
Эстафеталық жүгіру техникасын қолданып 4*100 метр қашықтыққа жүгіреді. |
Оқушылар жүгіру кезінда таяқшаны бір – біріне беру кезін де бірден тоқтап қалмай қомандаласымен бірге сәл жүгірулері керек |
Оқушылардың жақсы бір –бірінің қолына бергендерін рін мақтап мадақтам қою |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
Сабақтың соңы Кері байланыс 6 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Дене шынықтыру |
|||||
Бөлім: |
1-бөлімЖүгіру, секіру және лақтыру |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
4 (12 сабақ) |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета (эстафета жүгіру кезіндегі элементтер) |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға жүгіру кезіндегі элементтерін түсідіру |
|||||
Құндылықтар |
Талап: Физикалық белсенді болу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. |
Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру |
суреттер |
||
Жаңасабаққа дайындақ жаттығу 8 минут |
Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.
|
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
||
Сабақтың ортасы 26 минут |
Бүгінгі сабақтың мақсатын тағы қайталай отырып, мақсатқа жетуде оқушылармен құралмен эстафеталық ойын ұйымдастыру. Оқушыларды тең екі топқа бөледі Әр топ өзінше бірінің артына бірі қатарға тұрады. Ойын ережесі: 1. Саптың басындағы ойыншы допты қос аяқты ашып, ортасынан допты артындағы серіктесіне береді, соңғы ойыншы қабылдайды да саптың алдына келеді. Белгіленген жерге дейін (5 метр) осылай жалғасады. Белгіге бірінші жеткен топ жеңімпаз. 2. Топта ойыншылар екі-екеуден үш допты алып жүгірулері тиіс. Екі ойыншы қолдарындағы доптың ортасына тағы бір допты қойып алып, белгіні айналып, допты түсірмей алып келулері тиіс. 3. Топта бірінші ойыншы екі допты құшақтап алып, өз белгісіне апарып қояды, келесі оқушы екі допты алып келеді, келесі оқушы апарады. Ойын осылай жалғасады. 4. Топта ойыншылар екі қолға екі таяқшаны алып, допты сол тяқшаның көмегімен ұстап, өз белгілерін айналып, түсірмей жүгіріп келулері тиіс. |
Оқушылар белгі лі сызықтан алға шығып кетпестен өзінен бірінші кеткен оқушының келгенін күтіп тұруы қажет |
Оқушылардың жақсы жақсы ойын көрсеткендерін мақтап мадақтам қою |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
||
Сабақтың соңы Кері байланыс 6 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |