Дене шырықтыру. Қазақтың ұлттық қозғалыс ойындары 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дене шырықтыру. Қазақтың ұлттық қозғалыс ойындары 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2. 3.5.1 - мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Дене шынықтыру

Бөлім:

5-бөлім – Қазақтың ұлттық қозғалыс ойындары

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2 (43-44-45 сабақ)

Сабақтың тақырыбы:

Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу. Асық ату мен бес тас ойыны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2. 3.5.1 - мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды асық ату мен бестас ойынына қызығушылығын арттыру

Құндылықтар

Бірлік және ынтымақ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут

Оқушыларды қатарға тұрғызу.

Сәлемдесу. Рапорт қабылдау

Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау.

Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру






Суреттер

Жаңасабаққа дайындақ жаттығу

8 минут

Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.

  1. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды белге қоямыз да бір дегенде басты алға еңкейтеміз екі дегенде басты оң жаққа еңкейтеміз уш дегенде басты сол жаққа еңкейтеміз төрт дегенде басты шалқайтамыз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  2. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды иыққа қойып бір-екі дегенде жауырынмен қоса алға қарай қолды айландырамыз, үш-төрт дегенде арқаға айландырамыз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  3. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды бір дегенде алға созамыз, екі дегенде жоғары, үш дегенде жанымызға, төрт дегенде қолынымызды түсіреміз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  4. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып, сол қолды беліне қойып, оң қолды жоғары көтеріп сол жанына қарай екі рет иіледі, дәл осылай екі қолды ауыстырып оң жаққа екі рет иіледі. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.




Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау

Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру


Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік.

Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер.








Сабақтың ортасы

26 минут

Асық ату — ертеден келе жатқан қазақтың ұлттық ойындарының бірі. Ұлттық ойындар көбінесе әр халықтың әлеуметтік-экономикалық жағдайларына, шаруашылық мүмкіншіліктеріне байланысты қалыптасқан.

Қазақ халқының ұлттық ойындарының көбі табиғи заттармен ойнауға негізделген. Шаруашылығы мал шаруашылығына негізделгендіктен қазақ халқының ұлттық ойындары да осыған икемделген. Әсіресе, қойды көп өсіргендіктен, балалар ойынының көбі қой асығымен байланысты болып келеді. Сондықтан асық ойындары ұлт ойындарының ішіндегі арыдан келе жатқан көнелерінің бірі болып табылады. Асық ойыны баланың жастайынан жүйке жүйелерін шыңдап, оларды дәлдікке, ептілікке, ұстамдылыққа тәрбиелейді.

Асық атудың жарысы ҚР Спорт және дене шынықтыру агенттігінің және ҚР Ұлттық спорт түрлері Қауымдастығымен бекітілген «Асық ойынының ережесі» бойынша өткізіледі.

Бес тас (шекемтас) — көбiне қыздар ойнайтын ұлттық ойын. Ол үшін домалақ, ұстауға ыңғайлы бес тас, отырып ойнауға ыңғайлы тегіс жер керек. Ойын бірнеше сатыдан тұрады. 1 — «Бірлік». Ойыншы бес тасты жерге шашады. Таңдап алынған қақпа тасты бip қолымен аспанға лақтырады да, жердегі бipeyiн көтеріп қайта қосып алады. Қалғандарын осылай бір-бірлеп көтереді. 2 — «Екілік». Бұл жолы екі тастан көтереді. 3 — «Үштiк». Үш тасты бipre бip рет, жеке тасты екінші рет жерден көтереді. 4 — «Төрттік». Төрт тасты бірге көтеру керек. 5 — «Алақан». Төрт тасты бір-бірлеп алақанға жинайды. 6 — «Төртбұрыш». Төрт тасты төрт жерге төртбұрыш етіп жасап, оларды тез жинап алады. 7 — «Арттан тастау». Бірліктегідей бip тасты жерден көтеріп алады. Қақпа тасты лақтырып, екіншісіне көтергенше, алғашқысын қолдың артынан жерге тастайды. Осылай бәрін тастап болғаннан кейін оларды түгел бipгe көтеру керек. Ойынның басқа да сатылары бар. Бестас, көбіне бip қолмен ойналады. Тастарды түсіріп алған немесе шартты орындай алмаған ойыншы келген сатысында тоқтайды. Ойынды келесі кезектегі ойыншы жалғастырады. Ойын сатылары әр жерде әр турлі болуы мүмкін. Сатылар санына шек қойылмайды.







Оқушылардың ұлдарына асық ойынын асық ойынын бір-бірлеріне кедергі келтірместен ойнау, қыз балдар бестас (шекантас) ойынын ойнау кезінде бір-біріне кедергі жасамауы қажет









Оқушылардың жақсы ойын көрсеткендерін мақтап мадақтап қою






Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік.

Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер.


Сабақтың соңы

Кері байланыс

6 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.





Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Дене шынықтыру

Бөлім:

5-бөлім – Қазақтың ұлттық қозғалыс ойындары

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2 (56-47-48 сабақ)

Сабақтың тақырыбы:

Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу. Жаяу көкпар ойыны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2. 3.5.1 - мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды ептілікке жылдамдыққа баулу

Құндылықтар

Бірлік және ынтымақ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут

Оқушыларды қатарға тұрғызу.

Сәлемдесу. Рапорт қабылдау

Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау.

Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру






суреттер

Жаңасабаққа дайындақ жаттығу

8 минут

Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.

  1. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды белге қоямыз да бір дегенде басты алға еңкейтеміз екі дегенде басты оң жаққа еңкейтеміз уш дегенде басты сол жаққа еңкейтеміз төрт дегенде басты шалқайтамыз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  2. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды иыққа қойып бір-екі дегенде жауырынмен қоса алға қарай қолды айландырамыз, үш-төрт дегенде арқаға айландырамыз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  3. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды бір дегенде алға созамыз, екі дегенде жоғары, үш дегенде жанымызға, төрт дегенде қолынымызды түсіреміз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  4. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып, сол қолды беліне қойып, оң қолды жоғары көтеріп сол жанына қарай екі рет иіледі, дәл осылай екі қолды ауыстырып оң жаққа екі рет иіледі. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.




Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау

Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру


Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік.

Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер.








Сабақтың ортасы

26 минут

Оқушыларды бастапқы қалыпқа келтіріп, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.
Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтауларын үйрету.
«Жаяу көкпар» ойыны.
Ойын күні бұрын белгіленген орында өткізіледі. Ойынға қатысушылардың санына шек қойылмайды.
Ойнаушылар көмбеде бір сызықтың бойында қатарға тұрады. Ойын жүргізушінің берген белгісі бойынша көмбеден 10 адымдай жерде жатқан көкпарды (түйілген орамалды) елу метр жердегі екінші көмбеге кім бұрын жеткізсе, сол ұтқан болып есептеледі. Егерде бір ойыншы көкпарды алып бара жатқан баланы орта жолда қуып жетіп, басып озатындай шамасы болса, көкпар оған ешбір қарсылықсыз беріледі. Қуып жеткен бала ілгері оза береді. Көкпарды кім мәреге жеткізсе, сол жеңімпаз атанады.

Оқушылар түйілген орамалды алып жүгіргенде бір –біріне кедергі еклтірмеу қажат

Оқушылардың жақсы ойын көрсеткендерін мақтап мадақтап қою

Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік.

Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер.


Сабақтың соңы

Кері байланыс

6 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2024
183
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі