|
УсеноваГулшат 0«Б» мад тобында ұйымдастырылған іс -әрекеттің технологиялық картасы Білім беру саласы: Денсаулық Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: дене тәрбиесі Тақырыбы: №28 оқу іс-әрекеті Мақсаты: Бір тізбекте келе жатып жетекшінің белгісі бойынша бағытты өзгерте жүру, шашырап жүгіру, ,жүруді жүгірумен алмастыру,бір тізбектен екі-үш тізбек жасап жүру. Таспамен жалпы жетілдіру жаттығуларын үйрету.Көлбеу қойылған бөрене үстінен қос аяқтап секіру, ұзынан қойылған гимнастикалық тақтайша үстінен қарама-қарсы жүруді, баспалдақ арасымен жыланша өтуді үйрету. Керекті құралдар; Гимнастикалық тақтайша, бөрене, баспалдақ ,таспа. Әдіс-тәсілдер: көрсету,түсіндіру, нұсқау беру ,сергіту сәт,нүктелі массаж,сұрақ-жауап,ойын,мадақтау,қорытындылау.
Күтілетін нәтиже: Нені білуі керек: жүру,жүгіру дағдыларын Нені игереді: Гимнастикалық тақтайша үстінен қарама-қарсы жүріп,бір-бірінің иықтарынан ұстап,аттас аяқтарын алға шығарып, бір-бірін сүйемелдей отырып,екеуі бірдей уақытта алдыңғы аяққа қарай иықпен алға бұрылып өтіп,баспалдақ арасымен жыланша өтіп,көлбеу қойылған бөрене үстінен қос аяқтап секіруді игерді. Нені біледі: Балалар корсетілген нұсқау бойынша таспамен жалпы жетілдіру жаттығуларын орындауды.
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дене тәрбиесі: Бір тізбекте жүру
Дене тәрбиесі: Бір тізбекте жүру
|
УсеноваГулшат 0«Б» мад тобында ұйымдастырылған іс -әрекеттің технологиялық картасы Білім беру саласы: Денсаулық Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: дене тәрбиесі Тақырыбы: №28 оқу іс-әрекеті Мақсаты: Бір тізбекте келе жатып жетекшінің белгісі бойынша бағытты өзгерте жүру, шашырап жүгіру, ,жүруді жүгірумен алмастыру,бір тізбектен екі-үш тізбек жасап жүру. Таспамен жалпы жетілдіру жаттығуларын үйрету.Көлбеу қойылған бөрене үстінен қос аяқтап секіру, ұзынан қойылған гимнастикалық тақтайша үстінен қарама-қарсы жүруді, баспалдақ арасымен жыланша өтуді үйрету. Керекті құралдар; Гимнастикалық тақтайша, бөрене, баспалдақ ,таспа. Әдіс-тәсілдер: көрсету,түсіндіру, нұсқау беру ,сергіту сәт,нүктелі массаж,сұрақ-жауап,ойын,мадақтау,қорытындылау.
Күтілетін нәтиже: Нені білуі керек: жүру,жүгіру дағдыларын Нені игереді: Гимнастикалық тақтайша үстінен қарама-қарсы жүріп,бір-бірінің иықтарынан ұстап,аттас аяқтарын алға шығарып, бір-бірін сүйемелдей отырып,екеуі бірдей уақытта алдыңғы аяққа қарай иықпен алға бұрылып өтіп,баспалдақ арасымен жыланша өтіп,көлбеу қойылған бөрене үстінен қос аяқтап секіруді игерді. Нені біледі: Балалар корсетілген нұсқау бойынша таспамен жалпы жетілдіру жаттығуларын орындауды.
|
|
шағым қалдыра аласыз















