Қысқа мерзімді жоспар
-
сабақ жоспары:
Мектеп: №1 «Өркен» арнайы мектеп -интернаты
Пәні:ӘТБ
Күні:
Айтетеева Гульнур
Сынып: 5
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Дене тазалығы
Оқу мақсаты
5.1.1.3 дененің шаштың тазалығын өз бетімен қадағалау
Сабақ мақсаттары:
II деңгей
Гигиеналық дене күтіміне арналған құралдарды ажырата біліп, таңдау жасай алады.
III деңгей
Шаш күтіміне арналған құралдарды ажырата алады.
IV деңгей
Мұғалімнің көмегімен заттарды қайталап көрсетеді.
Түзету дамытушылық
Түрлі гигиеналық күтіміне арналған заттарға сүйене отырып түрлерін ажыратады.Шеберліктерін, ой өрістерін ,қиялын, сөздік қорын арттыру.
Бағалау критерийлері
Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.
Гигиеналық дене күтіміне арналған құралдарды ажырата біліп, таңдау жасай алады.
Шаш күтіміне арналған құралдарды ажырата алады.
Мұғалімнің көмегімен заттарды қайталап көрсетеді.
Сабын салғыш пен ормалды қағаз бетіне дұрыс орналастыруға үйренеді, гигиеналық шаралармен танысады.
Пәнге қатысты сөздік қор терминдер:
Шаш кептіргіш , су сабын, шаш майлағыш,тарақ түрлері,сабын түрлері,кремдер,сүлгі т.б
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ДАМЫТУ
Пәнге деген қызығушылығын арттыру.Жауапкершілікке,ұқыптылыққа,сабырлыққа үйрету
Пәнаралық байланыс
Көркем еңбек,өзін өзі тану
Алдыңғы оқу
гигиена күтімі туралы жалпы мағлұмат біледі.
ЖОСПАР
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басы:
І. Ұйымдастыру
1.Оқушылармен сәлемдесемін.
Шаттық шеңбер.
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын салайық.
Жүрек жылуын салайық,
Осы жақсы лебіздерді
Бір-бірімізге сыйлайық.
2.Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалаймын.
3.Психологияық жағымды орта қалыптастыру мақсатында «Бүгін көңіл- күйлеріңіз қалай? деген сұрақты қоя отырып,оқушылардың көңіл-күйін анықтаймын.
Ортас
Жаңа сабақ
-
Тапсырма
«Ой қозғау» стратегиясы
Тыңдалым алдында оқушыларға бірнеше сұрақтар ұсынылады.
1. Дене күтімі жайлы не білеміз?
2.Су сабынның қандай түрлерін білесің?
3. Шаш күтімі не үшін қажет ?
Дене тазалығы дегеніміз — алдымен тері күтімі. Терінің дұрыс күтімі ағзаның қалыпты қызмет атқаруына әсер етеді. Тері алуан түрлі физиогиялық-биологиялық функцияны орындайды. Терінің құрылысы өте күрделі.
Тыңдалым / Айтылым.
Жалпы сыныптық жұмыс
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, өз сөзімен баяндайды. Шаш күтімі жайлы біз не білеміз Дене күтімі жайлы не білесіндер?
Қолдағы барлық бактериялардың 90 % тырнақ астында жиналады және оларды тек арнаулы щеткамен ғана тазартуға болады. Қол жуатын жерде кішкентай щетка тұруу пайдалы. Бет пен мойынды таңертең және ұйықтар алдында тазартып жуып отырған үлкен нәтиже беретінін айтпа кетуге болмайды. Адамның терісі құрғақ немесе майлы, ылғалды болып келеді. Ал егер терің құрғақ болса, онда балалар сабыны деп алатын сабынды, лонолині бар сабындарды пайдаланған да тері онша құрғамай қалыпты жағдайда тұрады. Аяқты аптасына кемінде бір рет, әсіресе жаз айларында, күнде жуып тұруды дәрігерлер ұсынады. Аяқ терлейтін болса, түнге қарай терден құтылу үшін суық сумен аяқты жуып табанды, саусақ арасын аптасына екі рет 5 % формалин ерітіндісі сіңген мақтамен сүрту керек. Қол, қолтық асты және дененің басқа бір бөліктері терлесе, дезодарант қолдану керек.
-
II – III деңгей
IV деңгей
дене күтіміне арналған құралдарды ажырата біліп, таңдау жасай алады.
Шаш күтіміне арналған құралдарды ажырата алады.
Мұғалімнің көмегімен заттарды қайталап көрсетеді.Бояу жұмысын мұғалімнің көмегімен жүргізеді
Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау.
Негізгі және көмекші сөздер жайлы түсіндіремін.
Жаңа тақырып бойынша электрондық оқулықты пайдаланамын.
2-тапсырма . «Еркін жазба» әдісі арқылы . Жеке жұмыс жүргіземін.
Мынау не?Ол не үшін керек?
Дұрыс балалар,олардың бәрін бір сөзбен айтқанда – ол гигиена құралдары.Щетка ол да гигиена құралы..
Балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
көшіріп жазады.
Қалыптастырушы бағалау. Геометриялық фигуралар арқылы бағалау.
Сергіту сәті.
Оңға,оңға түзу тұр,
Солға, солға түзу тұр.
Артқа қарай бір қадам,
Алдыға қарай бір қадам.
Жоғары төмен қарайық,
Орнымызды табайық.
3- тапсырма.
Шаш күтімі
Адамның шашы ерекше жаралған табиғат көрінісі. Адамның сұлулығы шашқа байланысты. Әсіресе әйел адамдардың байлығы мен сұлулығы, олардың шашы. Ешқандай зергерлік заттар адам шашын айырбастай алмайды. Сондықтан да шаш өте ұқыпты түрде күтуді қжет етеді. Шаш қорғаныс ролін атқарады.
«Менің қиялымдағы көлік»
Күтілетін нәтиже
Өндіреді: гигина құралдарымен танысады;
Түсінеді: гигиеналық құралдар не үшін керектігін;
Қолданады: қай кезде, қалай қолдануын.
-
Менің ойымша...
-
Себебі, мен оны былай түсінемін...
-
Осыған байланысты мен қорытынды шешімге келдім.
Қалыптастырушы бағалау: «Смайлик арқылы» бағалау

Балалар мұқият тыңдайды.
-Тіс щеткасы. Тіс тазалау үшін керек.
-Сабын. Қолымызды бетімізді жуу үшін

Аяқталуы
Үйге тапсырма беру
4-тапсырма.
1.шаш күтіміне байланысты қызықты, тың ақпараттар жинау.
Кері байланыс: «Мәуелі ағаш әдісі »Бүгінгі сабақтан алған білімдері жайлы ой түйіндеп,кері байланыс береді,стикерді ағаш бұтағына жапсырады.

Қосымша ақпарат
Саралау.
Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?
Бағалау.
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық сақтау.
АКТ-мен байланыс.
«Ой қозғау стратегиясы» оқушы сұраққа жауап бере отырып, ойын еркін, сауатты жеткізеді.
Жеке жұмыс: « Еркін жазба әдісі» бойынша оқушы жеке жұмыс жасай келе, бүгінгі алған білімдерін тиянақтап, ой қорытады.
1. Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолданылады.
2. Смайликтер, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»,
«Геометриялық фигуралар» әдістері арқылы оқушылардың өзін-өзі реттеуі, өзін-өзі бағалауы, жұптың, топтың бағалауында оқушылардың оқу жетістіктері айқын байқалады.
Психологиялық жағымды орта қалыптастыру мақсатында «Бүгін көңіл-күйіңіз қалай?» деген сұрақтар арқылы оқушының көңіл-күйін анықтайды.
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дене тазалығы
Дене тазалығы
Қысқа мерзімді жоспар
-
сабақ жоспары:
Мектеп: №1 «Өркен» арнайы мектеп -интернаты
Пәні:ӘТБ
Күні:
Айтетеева Гульнур
Сынып: 5
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Дене тазалығы
Оқу мақсаты
5.1.1.3 дененің шаштың тазалығын өз бетімен қадағалау
Сабақ мақсаттары:
II деңгей
Гигиеналық дене күтіміне арналған құралдарды ажырата біліп, таңдау жасай алады.
III деңгей
Шаш күтіміне арналған құралдарды ажырата алады.
IV деңгей
Мұғалімнің көмегімен заттарды қайталап көрсетеді.
Түзету дамытушылық
Түрлі гигиеналық күтіміне арналған заттарға сүйене отырып түрлерін ажыратады.Шеберліктерін, ой өрістерін ,қиялын, сөздік қорын арттыру.
Бағалау критерийлері
Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.
Гигиеналық дене күтіміне арналған құралдарды ажырата біліп, таңдау жасай алады.
Шаш күтіміне арналған құралдарды ажырата алады.
Мұғалімнің көмегімен заттарды қайталап көрсетеді.
Сабын салғыш пен ормалды қағаз бетіне дұрыс орналастыруға үйренеді, гигиеналық шаралармен танысады.
Пәнге қатысты сөздік қор терминдер:
Шаш кептіргіш , су сабын, шаш майлағыш,тарақ түрлері,сабын түрлері,кремдер,сүлгі т.б
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ДАМЫТУ
Пәнге деген қызығушылығын арттыру.Жауапкершілікке,ұқыптылыққа,сабырлыққа үйрету
Пәнаралық байланыс
Көркем еңбек,өзін өзі тану
Алдыңғы оқу
гигиена күтімі туралы жалпы мағлұмат біледі.
ЖОСПАР
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басы:
І. Ұйымдастыру
1.Оқушылармен сәлемдесемін.
Шаттық шеңбер.
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын салайық.
Жүрек жылуын салайық,
Осы жақсы лебіздерді
Бір-бірімізге сыйлайық.
2.Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалаймын.
3.Психологияық жағымды орта қалыптастыру мақсатында «Бүгін көңіл- күйлеріңіз қалай? деген сұрақты қоя отырып,оқушылардың көңіл-күйін анықтаймын.
Ортас
Жаңа сабақ
-
Тапсырма
«Ой қозғау» стратегиясы
Тыңдалым алдында оқушыларға бірнеше сұрақтар ұсынылады.
1. Дене күтімі жайлы не білеміз?
2.Су сабынның қандай түрлерін білесің?
3. Шаш күтімі не үшін қажет ?
Дене тазалығы дегеніміз — алдымен тері күтімі. Терінің дұрыс күтімі ағзаның қалыпты қызмет атқаруына әсер етеді. Тері алуан түрлі физиогиялық-биологиялық функцияны орындайды. Терінің құрылысы өте күрделі.
Тыңдалым / Айтылым.
Жалпы сыныптық жұмыс
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, өз сөзімен баяндайды. Шаш күтімі жайлы біз не білеміз Дене күтімі жайлы не білесіндер?
Қолдағы барлық бактериялардың 90 % тырнақ астында жиналады және оларды тек арнаулы щеткамен ғана тазартуға болады. Қол жуатын жерде кішкентай щетка тұруу пайдалы. Бет пен мойынды таңертең және ұйықтар алдында тазартып жуып отырған үлкен нәтиже беретінін айтпа кетуге болмайды. Адамның терісі құрғақ немесе майлы, ылғалды болып келеді. Ал егер терің құрғақ болса, онда балалар сабыны деп алатын сабынды, лонолині бар сабындарды пайдаланған да тері онша құрғамай қалыпты жағдайда тұрады. Аяқты аптасына кемінде бір рет, әсіресе жаз айларында, күнде жуып тұруды дәрігерлер ұсынады. Аяқ терлейтін болса, түнге қарай терден құтылу үшін суық сумен аяқты жуып табанды, саусақ арасын аптасына екі рет 5 % формалин ерітіндісі сіңген мақтамен сүрту керек. Қол, қолтық асты және дененің басқа бір бөліктері терлесе, дезодарант қолдану керек.
-
II – III деңгей
IV деңгей
дене күтіміне арналған құралдарды ажырата біліп, таңдау жасай алады.
Шаш күтіміне арналған құралдарды ажырата алады.
Мұғалімнің көмегімен заттарды қайталап көрсетеді.Бояу жұмысын мұғалімнің көмегімен жүргізеді
Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау.
Негізгі және көмекші сөздер жайлы түсіндіремін.
Жаңа тақырып бойынша электрондық оқулықты пайдаланамын.
2-тапсырма . «Еркін жазба» әдісі арқылы . Жеке жұмыс жүргіземін.
Мынау не?Ол не үшін керек?
Дұрыс балалар,олардың бәрін бір сөзбен айтқанда – ол гигиена құралдары.Щетка ол да гигиена құралы..
Балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
көшіріп жазады.
Қалыптастырушы бағалау. Геометриялық фигуралар арқылы бағалау.
Сергіту сәті.
Оңға,оңға түзу тұр,
Солға, солға түзу тұр.
Артқа қарай бір қадам,
Алдыға қарай бір қадам.
Жоғары төмен қарайық,
Орнымызды табайық.
3- тапсырма.
Шаш күтімі
Адамның шашы ерекше жаралған табиғат көрінісі. Адамның сұлулығы шашқа байланысты. Әсіресе әйел адамдардың байлығы мен сұлулығы, олардың шашы. Ешқандай зергерлік заттар адам шашын айырбастай алмайды. Сондықтан да шаш өте ұқыпты түрде күтуді қжет етеді. Шаш қорғаныс ролін атқарады.
«Менің қиялымдағы көлік»
Күтілетін нәтиже
Өндіреді: гигина құралдарымен танысады;
Түсінеді: гигиеналық құралдар не үшін керектігін;
Қолданады: қай кезде, қалай қолдануын.
-
Менің ойымша...
-
Себебі, мен оны былай түсінемін...
-
Осыған байланысты мен қорытынды шешімге келдім.
Қалыптастырушы бағалау: «Смайлик арқылы» бағалау

Балалар мұқият тыңдайды.
-Тіс щеткасы. Тіс тазалау үшін керек.
-Сабын. Қолымызды бетімізді жуу үшін

Аяқталуы
Үйге тапсырма беру
4-тапсырма.
1.шаш күтіміне байланысты қызықты, тың ақпараттар жинау.
Кері байланыс: «Мәуелі ағаш әдісі »Бүгінгі сабақтан алған білімдері жайлы ой түйіндеп,кері байланыс береді,стикерді ағаш бұтағына жапсырады.

Қосымша ақпарат
Саралау.
Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?
Бағалау.
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық сақтау.
АКТ-мен байланыс.
«Ой қозғау стратегиясы» оқушы сұраққа жауап бере отырып, ойын еркін, сауатты жеткізеді.
Жеке жұмыс: « Еркін жазба әдісі» бойынша оқушы жеке жұмыс жасай келе, бүгінгі алған білімдерін тиянақтап, ой қорытады.
1. Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолданылады.
2. Смайликтер, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»,
«Геометриялық фигуралар» әдістері арқылы оқушылардың өзін-өзі реттеуі, өзін-өзі бағалауы, жұптың, топтың бағалауында оқушылардың оқу жетістіктері айқын байқалады.
Психологиялық жағымды орта қалыптастыру мақсатында «Бүгін көңіл-күйіңіз қалай?» деген сұрақтар арқылы оқушының көңіл-күйін анықтайды.
-
шағым қалдыра аласыз













