Денелердің электрленуі, электр заряды, өткізгіштер мен диэлектриктер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Денелердің электрленуі, электр заряды, өткізгіштер мен диэлектриктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пәні: физика Мектеп:


Мұғалімнің аты жөні:

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Электростатика негиздері

Сынып: 8

Сабақ тақырыбы:

Денелердің электрленуі, электр заряды, өткізгіштер мен диэлектриктер

Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтемесі)

8.4.1.1- электр зарядын сипаттау;

8.4.1.2-үйкеліс арқылы денені электрлену және индукция құбылысын түсіндіру

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: электр заряды ұғымының физикалык мағынасы білу, электр зарядын сипаттау.

Оқушылардың басым бөлігі: үйкеліс арқылы денені электрлену және индукция құбылысын түсіндіру, денелердің электрленуі құбылысына мысалдар келтіру

Кейбір оқушылар: Зарядтың сақталу заңын тұжырымдап, есептер шығару.

Бағалау критерийі

  1. электр заряды ұғымының физикалык мағынасы білу, электр зарядын сипаттайді.

  2. үйкеліс арқылы денені электрлену және индукция құбылысын түсіндіру, денелердің электрленуі құбылысына мысалдар келтіреді

  3. зарядтың сақталу заңын тұжырымдап, есептер шығарады.

Тілдік мақсаттар

Сабақ барысында оқушылардың айтылым,жазылым,тыңдалым,оқылым дағдыларын арттыру.

1. Электрон сөзінен ... деген термин шыққан.

2. Электр заряды ...әріппен белгіленеді

3.Қоршаған ортаның денерерімен әрекеттеспейтін денелер жұйесін ... деп атайды.

Арнайы пәндік лексика мен терминология:

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

заряд

заряд

charge

Оң

положительный

positive

теріс

отрицательный

negative

тұйықталған

замкнутый

closed



Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» ұлттық идеясы: «Жалпыға Ортақ ЕңбекҚоғамы.» Жалпыға бірдей еңбек қоғамы еңбекке,шығармашылық өсуіне, ортамен ынмақтастық қатынас орнатып, өмір бойы білім алуына баулу.

Пән аралық байланыс

Информатика- ғаламтор желісінде ақпарат жинақтау, АКТ ны пайдалану

Математика - математикалық түрлендірулер арқылы есептер шығару

Өрыс тілі,ағылшын тілі

Алдыңғы білім

Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер

Сабақ барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сынып тазалығына мән беріп, оқу құралдарын тексеру.

Ынтымақтастықтың атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңберін» құру. Жылулық шеңберінде балалар бір-бірлеріне жылы лебіз білдіріп, сәттілік тілейді.


Оқулық,оқу құралдары

Picture 1




















































Сабақтың ортасы


25 минут



1.2.Сыныпты ғалымдардың суреттері «Атақты ғалымдар» әдісі арқылы топтарға біріктіру. Топ басшысын сайлайды. Ол топ мүшелерін берілген тапсырма бойынша дескрипторларға сәйкес бағалап отырады.

I топ. Аристотель

II топ. Әл- Фараби

III топ. Ломоносов


Үй тапсырмасын қайталау.

«Шеңбер» әдісі


  1. Қандай машиналарды жылу қозғалтқыштары деп атайды?

  2. Барлық жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципі қандай?

  3. Қыздырғыштан алынған жылуды толығымен механикалық энергияге айналдыруға болама?Неліктен?

  4. Жылу қозғалтқышының ПӘК-і дегенімиз не?

  5. ПӘК формуласы?

  6. Жылу қозғалтқышының ПӘК-і не себепті 100% ға жақындай алмайды?

  7. Энергетика саласы мен көлікте жылу машиналарын көнінен қолдану қоршаған ортаға қандай нәтижелерге алып келедә?

  8. Жылу машиналарының қоршаған ортаға кері әсерін азайтудың жолдары қандай?


Қалыптастырушы бағалау «Смайлик» әдісі арқылы бағалау




Жаңа сабақ

I«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушыларға постер қорғау үшін плакат тарқатылады Әр топ оқулықпен жұмыс істей отырып,берілген тапсырманы топтасып талқылайды

Оқушылар оқылым, жазылым,айтылым дағдыларын қалыптастырады. Мұғалім

1-топ: Бір-біріне үйкелген денелердің электр зарядын тәжірибе жүзінде қалай байқауға болады?

2-топ:Аттас және әр аттас зарядтар қалай әсерлеседі?



3-топ:Электр зарядының сақталу заңының мәні неде?


Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Белгі

1.электр заряды ұғымының физикалык мағынасы білу, электр зарядын сипаттайды.


  1. электр зарядын ұғымын біледі.

  2. электр зарядын сипаттай алады

5-конечная звезда 10 5-конечная звезда 11 5-конечная звезда 15

2.үйкеліс арқылы денені электрлену және индукция құбылысын түсіндіреді, денелердің электрленуі құбылысына мысалдар келтіреді


  1. үйкеліс арқылы денені электрлену құбылысын түсіндіреді

  2. индукция құбылысын түсіндіреді

  3. денелердің электрленуі құбылысына мысалдар келтіре алады


5-конечная звезда 12 5-конечная звезда 14 5-конечная звезда 17



Ғалымдардың суреттері,топ-тардың аты жазылған парақшалар,

бағалау парақшалары











смайликтер



























АКТ слайдтары

Оқулық

Плакат

маркерлер

стикерлер
































«Сергіту сәті»

«Секундомермен қозғалыс»

Бұл ойын арқылы балалар уақытты бағалауды,үнемдеуді үйрене отырып, ойлау қабілетін дамытады.


II «Конверттегі есептер» әдісі. Оқушылар деңгейлік есептер шығарады

А-деңгей:Жіңішке жіпке екі жеңіл бузин шарларын іліп,оларға жібекке үйкелген шыны таяқшаны тигізгенде ,шарлар бір-бірінен тебіле бастайды.Не үшін?

В-деңгей: +4ϥ және –12ϥзарядтар әсерлеседі.Пайда болған зарядты тап.

С-деңгей:1- жұйеде +4 ϥ және -8 ϥ зарядтар бар.2- жұйеде -2 ϥ және +10 ϥ зарядтар бар.

1-жұйенің 2-заряды мен 2-жұйеның 1-ші зарядын әсерлестірді.Пайда болған зарядты тап.


Критерий

Дескриптор

белгі

3. Зарядтың сақталу заңын тұжырымдап , есептер шығарады.


1.А деңгейінде анықтайды.

2.В деңгейінде салыстырады

3.С деңгейінде есептеп шығарады.



5-конечная звезда 9


5-конечная звезда 2 5-конечная звезда 7




5-конечная звезда 3 5-конечная звезда 4 5-конечная звезда 5




.







Интербелсен-

ді тақта,есеп тер жинағы




Сабақтың соңы

10 минут

Рефлексия

«БББ» әдісі бойынша кері байланыс берулерін сұраймын

Не білем

Не білгім келеді

Не білдім





Осы әдіс арқылы оқушылар бүгінгі тақырып бойынша бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, «БББ» кестесіне жапсырады.


«БББ»кестесі, стикерлер





Үйге тапсырма

Денелердің электрленуі,электр заряды,өткізгіштер мен диэлектриктер




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?





«Блок-схема: узел 1 Блок-схема: узел 2 Блок-схема: узел 3 Блок-схема: узел 4 Блок-схема: узел 5 Блок-схема: узел 6 Блок-схема: узел 7 Блок-схема: узел 8 Блок-схема: узел 9 Блок-схема: узел 10 Блок-схема: узел 11 Блок-схема: узел 12 Блок-схема: узел 13 Блок-схема: узел 14 Блок-схема: узел 15 Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі бойынша оқушыларға постер қорғаттым,осы кезде топтағы үлгерімі төмен оқушыларға бағыт-бағдар беріп қолдау көрсеттім.

«Конверттегі есептер» әдісінде оқушылар өз деңгейіне қарай тапсырмаларды орындайды. Кейбір оқушылар математикалық түрлендірулерді есептер шығаруда пайдалана алады




Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.


Сергіту сәтінде ширату жаттығуларын орындау.

Физика кабинетінде қауіпсіздік ережесін сақтау.




Бағалау оқушыларды материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?












Қалыптаcтырушы бағалау жүргізу оқытудың қай кезеңінде болса да маңызды. Өйткені оқушылар жетістіктерін түсінеді және реттейді. Сабақ барысында оқушылардың білім деңгейін, жетістіктерін критерий, дескриптор арқылы бағалаймын, қолдау көрсету үшін смайликтер, жұлдызшалар, мадақтау сөздерді пайдаландым.



















Сабақ бойынша рефлексия

Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге?




















Жалпы бағалау

Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2019
644
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі