Тақырыбы: « Дені сау ұрпақ – жарқын
болашақ»
Мақсаты:
1.
Оқушыларға өз денсаулығын өмір сүру
үшін қажеттілігін, бағалы байлық екенін
түсіндіру,
өзденсаулықтарына,
тазалықтарынаұқыптықарауғатәрбиелеу.
2.
Оқушылардыңтанымдыққабілеттеріндамыту.
3.
Топпеншығармашылықжұмысістеугетәрбиелеу.
Тәрбиелігі: Оқушылардытазалыққа, ұқыптылыққа,
еңбексүйгіштікке,
жаманәдеттенаулақболуғатәрбиелеу.
Көрнекілігі: Сөзжұмбақ, плакатқасалынғансурет,
мақалдаржазылған плакат, суреттер.
Түрі: сайыссабақ
Жүрісі: 1. Ұйымдастыру
Кіріспе. « Адам денесінің
жетілуі –оның денсаулығы. Егер денің сау болса, онда оны сақтамақ
керек, ал егер сау болмаса ,онда денені сауықтыру
керек.»
Әл-
Фараби
Денсаулық - біздің емес ,
мыңның байлығы және баршаға ортақ ең басты
байлық.
Денсаулық өмірдің басқа
игіліктеріне қарағанда әлдеқайда құнды. Ел аузындағы « ауру
патшадан дені сау қайыршы артық» деген сөз текке айтылмаған.
Денсаулық –көтеріңкі көңіл күй , үлкен бостандық, сергек қимыл. «
Тәні саудың –жаны сау» . Таңертең дене шынықтырумен айналысып,
қимыл қозғалысы ширақ, жүріс-тұрысы өнегелі, бос сенделуден аулақ
жүретін адамның организмі еш ауруға бой бермейді. Бой сергіту, таза
ауа, таза су, таза тамақ көпшілік назарында болуы
тиіс.
2. Қызығушылықты
ояту
«Жалғасын
тап»
1. Көзің ауырса
қолыңды.......
2.... қайда, сұлулық
сонда.
3. Денсаулық -...
байлық.
4 Бірінші... –
денсаулық
5. .... адам –
кіршіл
6. Ыдыс таза болса,...
дәмді.
7. .... түбі –
дерт.
8. Денім сау болсын десең -
...... .
9. Әркім өз денсаулығының
нашарлауына ....... .
10. Денсаулықты сақтаудың
жолын үйрену әрбір адамның ..... .
3. Мағынаны
тану
Топпенжұмыс «Ойлан, жұптас,
пікірлес» стратегиясы
ІІтопқа: Тазалық,
денсаулықтуралымақал - мәтелдер
1) Тазалық –
саулықнегізі
Саулық –
байлықнегізі.
2) Тәнісаутасты да
шайнар
3)
Денсаулықтыңжаңасын
Ақшағақайданаласың.
4) Ыдыс таза болса, асы
дәмді.
5) Саулыққайда,
сұлулықсонда.
6)
Моншатәндісауықтырады.
Жақсысөзжандысауықтырады.
4.Жұмбақжасыру.
Ертеменкүнде сен
Шомылғансоңбаланы
ҚолыңдысүйкесеңАймалапалады.
Кетіп кір, ласың Сүртеді қолын
да,
Тап
- таза боласың! Сүртедіжонын да.
Бұл
не? Бұл не?
(сабын) (сүлгі)
Аузыжоқ, көзіжоқИілсеңиіліп,
Тіліжоқ,
сөзіжоқТүйілсеңтүйіліп.
Бірақтатісі бар Қарайдыолкісіге
Басыңменісі бар.
Сүйсінеұқыптыісіне.
Бұл
не? Бұл не?
(тарақ) (айна)
5. ІІ- топқа сұрақтар
қойылады.
1. Денсаулықты сақтау үшін
қандай ережелерді сақтау қажет? (жеке бас гигиенасын сақтау, күн
тәртібін орындау ,дене шынықтырумен шұғылдану, дұрыс тамақтану
)
2. Дұрыс демалуға қандай
жағдайлар жатады ? (серуендеу, жатып тынығу, сүйікті әуен
тыңдау,ұйықтау, спортпен айналысу, жеңіл қол еңбегімен
айналысу)
3. Деніңнің саулығы неге
байланысты ? ( 20%-қоршаған ортадан, 20% -тұқым қуалаушылық, 10%-
медициналық қызметтен, 50%- салауатты өмір салтына
байланысты.)
4. Денсаулыққа зиянды заттарды
қалай атайды ?( тұз, қант,ащы заттар, қуырылған тамақ, тәтті, кофе,
шай, газды сусын.)
5.Гигиена нешеге бөлінеді ? (
жеке бас гигиенасы және мектеп гигиенасы»)
6. Негізгі қоректік заттарға
не жатады? ( су,көмірсу, ақуыз, май, витамин, минералды
тұздар)
7. Салауатты өмір дегеніміз не
? ( жеке бас гигиенасын сақтау, дене тәрбиесі және спорт, зиянды
дағдыларға әуестенбеу, әлеуметтік ортамен байланыс , қоршаған
ортаның тазалығы, тиімді демалыс)
8. Темекінің құрамында қанша
улы заттар бар ? ( 200 улы зат бар)
9. Темекінің әр талы адам
өмірін қанша уақытқа қысқартады ? ( 15
минутқа)
10. Витаминдер қандай қызмет
атқарады ? (А-көздің көруін,В- ұйқының жақсаруын, С- тістің жақсы
өсуін, Д- сүйектің қатаюын )
Қорытынды. Денсаулық – адам
өміріндегі баға жетпейтін ең бағалы дуние. Өмірдің шаттығы мен
қызығы денсаулыққа байланысты. Денсаулықты сақтаудың жолын үйрену
әрбір адамның басты міндеті. Ауруды ағзаларға жолатпау- адамдардың
өз қолында.
Ауырып ем іздегенше,
ауырмайтын жол – салауатты өмір салты екенін
ұмытпайық.