Материалдар / "Дені сау ұрпақ ел - болашағы" ғылыми жоба
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Дені сау ұрпақ ел - болашағы" ғылыми жоба

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жобада "Увқыт босқа кетпесін бірде бір күн мейрімсіз өтпесін" ұранмен жұмыс жасау
Авторы:
07 Қараша 2023
475
30 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Зерттеу жұмыстары» бағыты

«Дені сау ұрпақ - ел болашағы» атты ғылыми жобаның



А Ң Д А Т П А

Табиғат пен адам қоғамы бір – бірімен ажырамас үйлесім.

Адам қоғамы мен табиғат арасындағы өзара үйлесім заңдылықтары бұзылса, табиғатта, адам қоғамының да үлкен экологиялық апатқа ұрынады. Сондықтан, өзара үйлесімділікті сақтау үшін өткеннен сабақ, бүгіннен тәлім алу керек.

Зерттеу жұмысының болжамы:

Адам баласы табиғат пен қоғам арасындағы үйлесімді

сақтау үшін өткен тарихымызға, ұлылардың өсиетіне, халық данышпандығына сүйену қажет. Ата – бабаларымыздың экологиялық тәліміне сүйене отырып, жаңаны жаңғыртсақ, экологиялық апаттың аулы алыстап, қоршаған ортаны ұрпақтан – ұрпаққа аманаттап таза күйінде ұсынып отырса, ол – үлкен сауап.



Зерттеудің теориялық мәнділігі:

Табиғатты таза ұстау, табиғатқа деген патриоттық сезім адам қоғамындағы өзара тіке – тіресті бәсеңдетеді. Ұрпақтың патриоттық сезімін шыңдайды.



Зерттеудің практикалық мәнділігі:

Жастарды айналаны таза ұстауға баулу, «Бір тал кессең, он тал ек» халық даналығын өмірде қолдану. Мектеп ауласына, әр оқушының үйіне бір – бір талдан ектіріп, оны баптауды үйрету.

Зерттеудің жаңалығы мен дербестік нәтижесі:

Аудан көшелерін қоқыстан тазартып, орнына тал ектіру арқылы айналаның тазалығы адам қоғамына тигізер шексіз пайдасын тұрғындарға жаңаша түсіндіріп, сапасын қайтып тәрбиелеуді жүзеге асыр







-1-











«Направление "исследовательская работа" »



Здоровое поколение - будущее страны" социального проекта



А Н Н О Т А Ц И Я С Ы



Природа и человеческое общество – это неразрывное сочетание друг с другом.

Если нарушаются законы взаимодействия человеческого общества и природы, то в

природе, как и в человеческом обществе, наступает большая экологическая катастрофа.

Поэтому, чтобы сохранить взаимную гармонию, нужно извлечь уроки из прошлого,

поучения из настоящего. Прогноз исследовательской работы: Человек-это гармония

между природой и обществом для сохранения необходимо опираться на историю

прошлого, на заповеди Великих, на гений народа. Если мы, следуя экологическому

учению наших предков, будем возрождать новое, создавать экологическую катастрофу,

защищать окружающую среду от поколения к поколению, то это большая награда.

Теоретическая значимость исследования: Бережное отношение к природе, патриотическое

отношение к природе замедляют взаимную вертикаль в человеческом обществе. Для

совершенства поколения чувства патриотизма. Практическая значимость исследования:

Молодежь вокруг













-2-





"Direction" research work"

" A healthy generation is the future of the country of the " social project



A N N O T A C I I S S



Nature and human society are an inseparable combination with each other. If the laws of



interaction between human society and nature are violated, then a great ecological catastrophe



occurs in nature, as well as in human society. Therefore, in order to preserve mutual harmony, it



is necessary to draw lessons from the past, lessons from the present. The forecast of the research

work: A person is a harmony between nature and society for preservation, it is necessary to rely

on the history of the past, on the commandments of the Great, on the genius of the people. If we,

following the ecological teachings of our ancestors, will revive the new, create an ecological



catastrophe, protect the environment from generation to generation, then this is a great reward.



The theoretical significance of the study: A careful attitude to nature, a patriotic attitude to nature



slow down the mutual vertical in human society.

- 3-





Ж.Жабаев атындағы мектептің 6 «а» сынып

оқушысы Бегімбаева Аяулым

«Дені сау ұрпақ ел болашағы»

атты ғылыми жобасына



ПІКІР

Ұсынылып отрыған жобада кең көлемді тақырыпты қамтылған.Жас ұрпақ білімдіде саналы болса,мемлекетіміздің іргетасы мықты болары анық.Оқушының жеке тұлға болып қалыптасуы,ой өрісінің дамуының терең болуы ізденуі мен тыңғылықты еңбектің арқасы.

Бегімбаева Аяулым жобасында жан жақты, 3бөлімге бөліп қарастырып зерттеген.

1.«Артыңда мал қалғанша тал қалсын»

2. «Ауру ханнан дені сау құл артық

3. «Жеңіс кілті - Отан сүюшлікте

Достарыңа салауатты өмірсалтын насихаттап,өз денсаулығын күте білуге,эстетикалық талғамы бай,этникалық сана- сезімі жоғары,ұлтжанды,рухани жігері шыңдалған, дені сау,әлеуметтік жағынан белсенді тұлға болу.

Экологиялық проблеманы өзі тұратын өлкесінен басатаған жөн көрген,мектеп ұжымымен және ой пікір сұрап бірлесе отырып жұмыс жасалған.

Еліміздің болашағы жастардың қолында екенін айта отырып болашаққа деген көзқарасты қалыптастырған. Шығармашылық жұмыс жасай алады.Нұрланның алар асуы әлі алда. Шығармашылық ізденушілік жолындағы жұмысын жемісті боларына сенемін.





Ғылыми жетекшісі: Жали Гүлназ Бурабайқызы

География пән мұғалімі.



-4-





Қызылорда облысы,Қазалы ауданы , Әйтеке би кенті,



234 Ж.Жабаев атындағы орта мектеп





Тақырыбы:«Дені сау ұрпақ – ел болашағы»



Орындаған: Бегімбаева Аяулым

6 «а» сынып оқушысы 27.03.2012 жылы туылған.







Бағыты:Зерттеу жұмысы.









Жетекшісі :Жали Гүлназ Бурабайқызы

Жаратылыстану және география пәнінің мүғалімі





-5-













Тақырыптың өзектілігі:



Туып өскен жерін экологиялық проблемаларды қорғауға өз үлесін қосу. Адам денсаулығына кері әсер етіп жатқан проблемаларға жүрекпен мән беру.







Зерттеу әдістері мен құралдары:



Мұғалімнің бағытауымен оқушы өз бетіншеі здену, шығармашылық жұмысқа бағыталуы, өзінің ой тұжырымы.



Ұйымдастырукезеңі:

Зерттеу барысында өз ауданымның айналасындағы адам денсаулығына кері әсерететін экологиялық жағдайды терең зеттеуді қарастырдым.



Жұмыстың орындалу әдістері



Ауданымыздың адам денсаулығы мен қоршаған ортаға тигізер экологиялық жағдайлардан барынша қорғауға, және игілікті істерімді іске асыру үшін №234 мектеп мұғалімдері мен аудан әкімшілік ұжымы мен дәрігерлер,көптеген ел ағалары мен журналдар,оқулықтар Интернет пайдалануы арқылы зерттеу жұмыстарын жүргізіп келемін.







-6-





М А З М Ұ Н Ы:



I - Кіріспе.



«Дені сау ұрпақ – ел болашағы»



II - Негізгі бөлім



I.Артыңда мал қалғанша тал қалсын.

II. Ауру ханнан дені сау құл артық.

III.Жеңіс кілті Отан сүюшілікте.

III.Қорытынды



1.Ұсыныс

2.Жобаның шығыны

3Күтілетін нәтиже.

4Түйінді сөз



Көрнекі құралдар

Мектеп макеті, сызбанұсқалар,

презентация слайдтар фотосуреттер.









-7-







« Дені сау ұрпақ – ел болашағы»

Сәлеметсіздерме, бүгінгі Ғылыми жобаға қатысушы ұстаздар және жас достар! Мен,Қызылорда облысы,Қазалы ауданы,Әйтеке би кенті,№234 Ж.Жабаев атындағы мектептің 6 «а» сынып оқушысы Бегімбаева Аяулым . Менің ұраным «Уақыт босқа кетпесін». Жетекшім: Жаратылыстану және география пәнінің мұғалімі: Жали Гүлназ Бурабайқызы. Қатысушы достарға сәттілік тілеймін!

Мен бүгін сіздердің алдарыңызда «Дені сау ұрпақ – ел болашағы» атты тақырыпта ғылыми жоба қорғағалы тұрмын. Жобамды зерттеу барысында ойыма мынадай сұрақ туындады. «Мен, болмасам кім?».Бұл сұрақтың жауабын жобамды қорғап болған соң түйінді сөзімде жауап беремін.

Жобаның мақсаты: Оқушыларға және достарыма салауатты өмірсалтын насихаттап,өз денсаулығын күте білуге,эстетикалық талғамы бай,этникалық сана- сезімі жоғары,ұлтжанды,рухани жігері шыңдалған, дені сау,әлеуметтік жағынан белсенді тұлға болу. Еліміздің болашағы жастардың қолында екенін айта отырып болашаққа деген көзқарасты қалыптастыру.

Мектебіміздегі «Жастар ұйымы» және Мектеп парламенті өзін өзі басқару ұйымымен біріге отырып жұмыс жасадым.

«Дені сау ұрпақ – ел болашағы» атты тақырыпта ғылыми жобамды

үш бағытқа бөліп қарастырдым.

1. Экология бағыты

«Артыңда мал қалғанша тал қалсын»

«Адам экологиясы»,

«Өсімдік экология»,

«Су, ауа, топырақ, басқа да байлықтарды қорғау экологиясы».

2. Салауатты өмір салты

«Ауру ханнан дені сау құл артық».

3. Патриоттық бағыты

«Жеңіс кілті Отан сүюшілікте».деген тақырыпшаларға бөліп қарастырылған.





-8-







1.«Артыңда мал қалғанша тал қалсын»

Адам экологиясы

Адамдардың әлуеметтік жағдайын жақсатар едім. Оларға кері әсер етіп жатқан экологиялық проблемаларды шешуге ат салысар едім.

Темекі мен араққа, нашақорлыққа қарсы күрес ашып, айыппұл салар едім.

Көшедегі қалдық салатын орындарды өзгертіп, көбейтер едім.

Өсімдік экологиясы

Мектепте 850 оқушы бар. 1сыныпқа келген оқушы 11 сыныпқа дейін жылына бір тал егіп тұрса, мектеп бітірер шағында 8500 тал көктер еді.Қазіргі таңда мектеп ауласында100 тал, ғана бар. Әрбір мектеп ,әрбір мекеме өздерінің алаңдарына және бөлінген жерлеріне тал егіліп гүлзәрілер орнатылса еліміздің экологиялық проблемадан 80 % өз - өзімізді қорғар едік.

Су,ауа, топырақ, басқа да байлықтарды қорғау экологиясы

Арал теңізінің суы тартылу салдарынан оның тұз, құм, топырақ жел арқылы көптеген елдеге таралып, олардың ауасын,суын, топырағын ластауда.Арал тағдыры – Адам тағдыры екенін ұмытпайық . Байқоңыр ғарыш айлағында ғарышқа ұшыруды дұрыс емес деп есептеймін.Өйткені әр ракета ұшқан сайын топыраққа пропан, гептил зиянды заттар сіңіп жатыр.Ауаның ластануы,адамдардың психологиясына кері әсер етуде.



Сондағы менің айтайын дегенім адамдардың таза жерде демалуына,және қоршаған ортамызда таза болады

Табиғаттың тарылтпайық мөлдір кәусар тынысын,

Пәк табиғат!Жүрегімнің тамылжыған жырысың.

Ей,адамдар, қалай ғана қатыгездік жасайсың,

Ол анаң ғой,ал сен оның ұлысың! - деген жыр шумақтарымен әспеттегім келеді.







-9-





2. «Ауру ханнан дені сау құл артық»



Келешекте елімізді 2030 жылда «Барысқа» айналдыратын азамат.Денсаулығы мықты, Қайрат жігері мол маскүнемдікке, нашақорлыққа салынбаған. Еңбекқор. Талаптанып тек алға қарай жүруді ойлайтынБілімді.Бір нәрсе болса да білуге ұмтылатын.Ізденіс үстінде жүретін. Көкірегі көзі ашық. Рухы жоғары. Жүрегі елім деп, жерім деп соғатын Кез келген нәрсені саналы түрде шешетін. Қоғамға пайдасын тигізеді. Елі үшін игілікті іс істейтін,елінің жақсы болуын тіленйтін.



Shape3 Shape4 Shape2 Shape1

Нашақор,көрсоқыр

Рухы жоғары





Shape6 Shape5

Өтірік айтудан жан салмайтын

Білімді,еңбекқор.





Shape7 Shape8

Қатыгез арам пиғылды

Қоғамға пайдасын тигізетін





Shape9 Shape10

Әлсіз,опасыз,рухы төмен

Жүрегі елім деп соғады.





.





Өз өміріне балта шабатын, қоршаған ортаға және қоғамға зиянын тигізуші.

Нашақор,маскүнем .Ауруға шалдыққан адам,алаяқ,безбүйрек Өтірік айтудан алдына жан салмайтын адам. Қатыгез арам пиғылды.Көрсоқыр,надан Сауатсыз, жігерсіз сөзге еретін басын алып жүре алмайды.Рухы төмен.Әлсіз жасық Іші тар көре алмайтын Қызғаншақ ауру. Опасыз Бұл дүниеден бей хабар,Келешегі көлеңке жүрегі армдықты талап ететін адам





-10-





«Жеңіс кілті Отан сүюшілікте»

Ерлік:Табиғат сыйы емес, адамның ең ұлы сезімін азаматтық парызын орындау үшін,ең алдымен өзінің ар – намысына, жауды барынша жою, жанға жанмен, қанға қанмен аяусыз кек алу жолымен жеке басыңды және отандастарды қауіпсіздік етуге ұмтылу,саналы түрде қауіп қатерге бас тігу. «Ерлік тәрбиеден туады».

Батылдық:Қимыл әрекет есебін тәуекелдеумен үйлестіре алушылық

Табандылық:Батырлардың қалқаны.

Өжеттілік, қайсарлық: Адамның тіпті мүмкін емес деген жағдайдың өзінде абыроймен өлімге бас тігу тәуекел етушілік, игілікті құлшыныс.

Shape13 Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!